Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mies tarjoutuu maksamaan treffeillä?

Vierailija
27.09.2016 |

Onko siihen joku "sääntö" miten nainen suhtautuu?

T. Aloittelija

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Aloittelija

Tällei: Aiku ihanaa, ihhihhih

Vierailija
2/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kiittää. Sitten hän joko hyväksyy tarjouksen tai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos, minä tarjoan sitten vaikka ensi kerralla. 

Vierailija
4/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen etikettien mukaan kohteliaasti kieltäytyy siitä, että mies tarjoaa treffeillä. Nyt elämme kuitenkin tasa-arvon aikaa, joten naisten oletaan tarjoavan treffeillä, jotta hän olisi fiksu herrasnainen. Muuten ei tule uusia treffejä! Uli Uli näitä juttu. Sehän nyt on selvää, että nainen maksaa treffeillä. Ihme aloitusprovoja!

Vierailija
5/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani. Olen itsenäinen nainen ja ikääkin on. Tuntuisi oudolta antaa jonkun maksaa, mutta loukatakaan en haluaisi.

Ap

Vierailija
6/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos tarjouksesta, mutta otetaan kuitenkin laskut erikseen" on mun vastaus. Jos vastapuoli sattuu olemaan todellinen urpo, hän voi kuvitella että tarjoaminen tarkoittaa seksiä. Samoin jos miestä ei halua nähdäkään enää uudestaan, ei tule tilaisuutta tarjota vastavuoroisesti. 

Vierailija
7/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sääntöä. Tai ainakaan ei ole yhtä oikeaa hyvän käytöksen mukaista tapaa reagoida, varsinkaan ei ole yhtä tapaa miten kaikki naiset (tai edes useimmat naiset) reagoisivat ja jos jonkun mielestä joku "sääntö" on niin sillä on luultavasti muutenkin kummallinen kaavamainen ajattelutapa mikä tekee siitä helvetin hankalan seurustelukumppanin.

Ite oon silleen "ääk, ei tarvii, maksan ite" ja jos äijä alkaa inttämään niin kiusaannun.

Vierailija
8/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos."

Jos se kahvikupillinen tai viinilasillinen ensimmäisillä treffeillä on kynnyskysymys, niin mies todennäköisesti jättää tarjoamatta. Jos ollaan jo toisilla tai useammilla treffeillä ja illan ohjelmassa on muutakin kuin yksi juoma, niin jos mies tarjoaa safkat niin minä tarjoan sen päälle ne lasilliset tai kahvit jälkkäreineen tms.

Vierailija
9/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon: "kiitos, mutta ei kiitos. Maksan puolet tai oman osuuteni itse"

Vierailija
10/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat huutamaan kovaan ääneen että Määä oon itsenäinen nainen ja maksan itte vittu piätkö mua jonain huorana vai??!!!!

Oikeasti. Annat vaan maksaa. Mikä siinä on niin vaikeaa? 

Vierailija
11/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosissani. Olen itsenäinen nainen ja ikääkin on. Tuntuisi oudolta antaa jonkun maksaa, mutta loukatakaan en haluaisi.

Ap

Jos on tulossa toiset treffit, voit sanoa niin kuin jo ehdotettiin "minä maksan sitten ensi kerralla". Jos et halua enää ikinä tavata ko. herraa, sano että "kiitos mutta maksetaan puoliksi". 

Aikuinen kun olet, suosittelen pääsemään yli turhasta loukkaamisen pelostasi. Semmoinen kuuluu nuorille ja epävarmoille.

Vierailija
12/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoo tarkasti millä maksuvälineellä mies laskun suorittaa, ja jos se on esim. lounasseteli, hänen tulee raportoida asiasta välittömästi av-palstalle.

Vierailija
13/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää tarjota maksaa oma osuutensa, mutta miehen tulee hylätä tuo tarjous ja maksaa naisen puolesta. Jos mies ehti jo tarjota että maksaa osuutesi, niin sinun tulee naisena vielä tarjoutua silti maksamaan oma osuutesi, mutta miehen kuuluu tällöinkin torjua tarjouksesi ja maksaa sinun osuutesi. Jos mies suostuu siihen, että nainen maksaa osuutensa, niin nainen pettyy ja tuntee olonsa hölmöksi. Tämä on nykyaikaista tasa-arvoa.

Vierailija
14/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sääntöä.

Vierailija
15/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, haluatko nähdä sen miehen uudelleen. Maksat sitten hänelle seuraavilla treffeillä.

Tosin mä oon muutamat kerrat höylännyt oman luottokorttini miehen nenän edestä ja maksanut molempien laskun. :D

Vierailija
16/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen katsoo tarkasti millä maksuvälineellä mies laskun suorittaa, ja jos se on esim. lounasseteli, hänen tulee raportoida asiasta välittömästi av-palstalle.

Ja Visa Electron tarkoittaa sitä ettei toisia treffejä tule...?

Vierailija
17/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudun aina maksamaan, jos mies myöntyy heti, niin toisia treffejä ei yleensä tule. Vaadin maksaa, jos mies ei kiinnosta pätkääkään. Annan miehen maksaa jos olen aidosti kiinnostunut. Jos maksetaan omat ruuat, mies on enemmän kaveriainesta.

Vierailija
18/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vaatii ja maksaa itsepäisesti ekalla kerralla, ymmärrän, etä se oli tässä, enkä ota yhtayttä. Jos hän toisella kerralla sanoo maksavansa, suostun ja sanon, että seuraavalla kerralla vuoro vaihtuu taas. Tämä näyttää olevan henki täällä. Ekalla kerralla maksava nainen antaa samalla pakit.

Vierailija
19/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kerralla maksava nainen antaa samalla pakit.

Joskus näin on, joskus taas ei. Kas kun kaikki naisetkaan eivät toimi samoin. 

Tähän ei ole vakiintunutta koodistoa, mikä ahdistaa niitä jotka kaipaa tarkkoja sääntöjä.

Vierailija
20/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aloittelija

Tällei: Aiku ihanaa, ihhihhih