En ole koskaan halunnut "isoa kosintaa" tai "isoja häitä", nyt kuitenkin
Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä ja täytyy sanoa että vatsanpohjaa kutittaa kun edes mietin sitä että hän voisi joskus minua kosia. Emme ole juuri puhuneet tulevaisuudesta.. mutta täytyy sanoa että jos joskus perustan perheen, se on tämän miehen kanssa tai ei ollenkaan.
Noo, isoja häitä en kyllä vieläkään haluaisi.
Kommentit (7)
Minä myös 😍 aiemmin en edes suunnitellut lapsia mut tän miehen kanssa haluaisin vielä perheen... Nuoria ollaan niin kiire ei ole, mut ihanaa ajatella :) ja mieskin on sanonut että olen nainen, jota hän haluaisi joskus vielä kosia. Rakkaus on ihanin asia mitä olen kokenut :)
Finderella kirjoitti:
Ah ihanaa! Oon kade, onnea kutinasta. Se on jo enemmän kuin mitä moni saa kokea....! Mä menen tänään tapaamaan yhtä 'vanhaa deittiä' ja saa nähdä mikä fiilis tulee. Nyt vähän blahh. Lisää matskua varastoon siis...!
Totta! Olen mäkin aiemmin seurustellut ja näistä miehistä välittänyt (yhdestä välitän edelleen) mutta mitään tällaista ei ole ollut. Siis mietin häntä jatkuvasti, en elä tulevaisuudessa vaan hetkessä. Hän on lähes kokonaan vastakohta sille mitä kuvittelin mieheltä haluavani mutta en muuttaisi hänestä mitään. Olisi ihan liian hyvää ollakseen totta että hän tahtoisi muhun sitoutua. En halua ottaa asiaa puheeksi, hän tehköön itse päätöksensä.
Ap
Inhottaa pudottaa ap maan pinnalle, mutta kyllä se tapailemasi jännämies ehtii häipyä paljon ennen kosimista.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös 😍 aiemmin en edes suunnitellut lapsia mut tän miehen kanssa haluaisin vielä perheen... Nuoria ollaan niin kiire ei ole, mut ihanaa ajatella :) ja mieskin on sanonut että olen nainen, jota hän haluaisi joskus vielä kosia. Rakkaus on ihanin asia mitä olen kokenut :)
Ihanaa, tsemppiä teille! Toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa pudottaa ap maan pinnalle, mutta kyllä se tapailemasi jännämies ehtii häipyä paljon ennen kosimista.
Voi sinua höpsöttelijää! Ei nämä meidän miehet ole mitään mystisiä jännämiehiä vaan ihan tavallisia, ihania kilttejä miehiä. Itsellä on ollut puolentoista vuoden verran samat tunteet kuin AP:lla ja just muutettiin yhteen. Mieheni ei ole mikään jännämies vaan ihan tavallinen köyhähkö insinööri.
Onnea ap! :) Sitä se teettää kun tapaa "sen oikean" <3
Ah ihanaa! Oon kade, onnea kutinasta. Se on jo enemmän kuin mitä moni saa kokea....! Mä menen tänään tapaamaan yhtä 'vanhaa deittiä' ja saa nähdä mikä fiilis tulee. Nyt vähän blahh. Lisää matskua varastoon siis...!