Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliset saa työelämässä päähän taputtelua ja tsemppausta. Hiljaisista puhutaan pahaa ja latistetaan.

Vierailija
27.09.2016 |

Miksi näin? Koska ne hiljaiset tarvii enempi niitä kehuja ja itsetunnon nostoa kuin sosiaaliset. Miksi hiljaisia syrjitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa!

Vierailija
2/3 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Lisäksi hiljaisuus ei ole sama kuin ujous tai huono itsetunto.

Jos sinusta puhutaan pahaa niin vika on työporukassa, suosittelen puhumaan esimiehen kanssa. Täältä et saa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla olen oppinut ja tottunut, että introverttina olen "outo, kummallinen". Tulen kyllä juttuun kahvipöytäkeskusteluissa, mutta en ole mikään aloitteentekijä puhumisessa. Jos istun kahden jonkun kanssa, niin siinä on aina helpompi jutustella, kuin isossa porukassa. Suulaat ja sosiaaliset pärjäävät paremmin, niin työkaverisuhteissa kuin kehujen saamisessakin. Koen sen johtuvan siitä, että he tuovat enemmän esille omaa onnistumistaan kuin hiljaiset. Kun minä onnistunut, olen hiljaa tyytyväinen. Työkaveri kun onnistuu jossain, niin ei ole hiljaa, hyvä ettei kakkukahvit nosteta pöytään. Inhoan sitä, että ylenpalttisen sosiaalisilla on tapana nostaa esille sitä hiljaista ihmistä tyyliin "miksi maija ei sano mitään, sano nyt jotain sinäkin tähän". Tai sit jos sosiaalinen tekee virheen, asiasta ei puhu kukaan, mutta jos hiljainen tekee virheen, niin tämä sosiaalinen on ensimmäisenä nostamassa asiaa kahvipöytäkeskusteluun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä