Seksi ei maistu. Miten selvitä, kun mies ei halua lasta?
Hyviä neuvoja kaivataan... Mistä apua kun seksielämä tökkii. Yhdyntä tekee kipeää.
Ongelmat alkoivat sen jälkeen kun kerroin ääneen toiveeni, että haluaisin lapsen. Hän tuntuu niin oikealta. Meillä molemmilla on etuudestaa lapsia, eikä kumpikaan varsinaisesti olisi kiinnostunut perustamaan uusperhettä.
Silti hän olisi niin ihana isä mun lapselle. Tuntuu että niin olisi tarkoitettu. Aikaisemmin seksielämä oli fantastista :)
Miten päästä tästä yli? En oikeesti kaipaa sitä lapsiperheen arkea.
Eniten kai koen tulleeni loukatuksi, etten kelpaa kun hän vaan tuntuu niin oikealta <3
Pari kuukautta olen yrittänyt unohtaa koko lapsiasian, mutta yhdyntä sattuu vaan enemmän. En halua lapsia! Siis kenenkään muun kanssa. Olin ajatellut ettei enempää lapsia, mutta tämä tuli itsellenikin vähän yllätyksenä.
Olen energiahoitoihin perehtynyt. Joogaan ja teen itselleni hoitoja. 2. Chakra / alaselkä on ollut tämän vuoksi jumissa ja siihen olen saanut energiahoidoista apua.
Suosittelen muuten lapsettomuusasioissa myös energiahoitoja :) ystävälläni oli ihan 2 chakra jumissa ja sain sen avattua... Ihan hirveet menkat oli sen kerran kun tukos avautui :) :) sitten elämä alkoi hymyillä :)
Miten siis olette selvinneet siitä että toinen haluaa vielä lapsia? Mitä tukihoitoja?
Täh?