Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hävisikö trump tahallaan

Vierailija
27.09.2016 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa ymmärtänyt miksi on edes näin pitkällä. Aluksi ajattelin että pitää tätä brändinsä mainoskamppanjana mutta nyt kun on jo tässä vaiheessa niinn en tiedä. En näe mitään syytä miksi alkaisi presidentiksi pienellä palkalla kun tienaa paremmin bisneksillä. Voi olla kyllä jo vanhuuden höperö ja todella pyrkiä presidentiksi.

Vierailija
2/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Viimeistään tässä vaiheessa se alkaa tulla esiin, että Trumpilla ei ole tuohon hommaan kompetenssia.

Ja ei, en ole mikään Hillaryn ykkösfani, mutta ei näiden kompetenssia ja kokemusta voi mitenkään edes verrata keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisi?

who-won-the-first-presidential-debate

Vierailija
5/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävisi, sen huomaa esimerkiksi markkinoiden reaktioista.

Parempi olisi Trumpinkon vaan harjoitella noita debatteja varten. Jos ei kykene keskittymään 90 minuuttia asiaan ja pitämään itseään kasassa, niin ei tule saamaan niitä ääniä, joita kipeästi tarvitsee.

Kyseessä ei ole se, että pitäisi käännyttää Trumpin/Clintonin vakaat kannattajat toiselle puolelle, vaan nimenomaan ne epävarmat äänestäjät. Ja tässä suhteessa Clintonilla on Trumpiin etumatka, siinä on Trumpilla hemmetinmoinen duuni, että kuroaa kiinni.

Vierailija
6/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Trumpilta kysytään niin varmasti sanoo voittaneensa väittelyn, kuten aina.

Joten te Trump-fanit kaivatte vain kuoppaa itsellenne jos yritätte nyt tuollaiseen vedota.

Vierailija
7/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä se, että eiköhän lähitulevaisuuden gallupeissä tulla näkemään se, kumpi tämän väityelyn vei.

Vierailija
8/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään vaiheessa ymmärtänyt miksi on edes näin pitkällä. Aluksi ajattelin että pitää tätä brändinsä mainoskamppanjana mutta nyt kun on jo tässä vaiheessa niinn en tiedä. En näe mitään syytä miksi alkaisi presidentiksi pienellä palkalla kun tienaa paremmin bisneksillä. Voi olla kyllä jo vanhuuden höperö ja todella pyrkiä presidentiksi.

Ei kukaan ryhdy ikinä USA:n presidentiksi palkan takia, ei kukaan.

Vierailija
9/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olin juuri tulossa tekemään aiheen samasta asiasta. Luulen, että hän sabotoi mahdollisuutensa koska ei halua tulla valituksi.

Vierailija
10/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, olin juuri tulossa tekemään aiheen samasta asiasta. Luulen, että hän sabotoi mahdollisuutensa koska ei halua tulla valituksi.

Itse taas veikkaan, että Trump ei vain ole kykeneväinen asiapitoiseen keskusteluun.

Onelinerit, henkilökohtaiset hyökkäykset, valehtelu ja niin edellene on se, johon pystyy. Asiapitoinen keskustelu kun vaatisi pohjatietoja, joita Trumpilla ei ole ja ei selkeästikään edes kiinnostusta ottaa asioista selvää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan