Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehityskaarihäiriö ja parisuhde

Vierailija
27.09.2016 |

Kun aikuiselta ulkoisesti vaikuttava mies on jäänyt teini-iän asteelle henkisesti, voiko hänen kanssaan rakentaa parisuhteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä itse toivoo ja odottaa parisuhteelta. Tuskin tasapainoista..

Vierailija
2/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, onko ihan oma diagnoosisi, vai mistä näin päättelet? Miten tämä kehityshäiriö näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa yöt. Ei huolehdi hygieniasta ta siivouksesta. On ärtyisä ympäristöä kohtaan. Ei ymmärrä talousasioiden realiteetteja. Yms. Käy työssä koska on pakko.

Vierailija
4/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se käyttäytyy teini-ikäisen tasoisesti? 

Teinejäkin on niin monenlaisia ja jotkut niistä on fiksumpia kuin eräät aikuiset.

Ja sitten on naisia, joita vain ärsyttää kaikki iloinen spontaani meno, pitävät sitä lapsellisena tai teinimäisenä.

Vierailija
5/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelaa yöt. Ei huolehdi hygieniasta ta siivouksesta. On ärtyisä ympäristöä kohtaan. Ei ymmärrä talousasioiden realiteetteja. Yms. Käy työssä koska on pakko.

Kuulostaa ihan minun exältä, paitsi että hän lisäksi ryyppäsi jatkuvasti. Minä jätin sen. Ei ole minun hommani yrittää kasvattaa "ikiteiniä" aikuiseksi.

Vierailija
6/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on todettu lievä kehityshäiriö joka esiintyy esim hitautta tai muistamattomuutena.

Vierailija
7/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi?

Vierailija
8/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvempi kai töissä mistään muusta syystä käy?

Haluaa siis elää (sinun mielestäsi) sikolätissä, no jos hän itse siihen on tyytyväinen, niin mitä sitten? Ärtyisyyskin ilmenee varmaan vain silloin, kun häntä patistetaan elämään jollakin muulla tavoin kuin itse haluamallaan.

En minä tuossa lähtisi diagnosoimaan että "kehityskaarihäiriö", vaan sanoisin vain, että oma ja miehen elämäntapa ovat siinä määrin yhteensopimattomat, että ei kannata yrittää yhdessä elämistä. En siis väittäisi, että miehessä on mitään vikaa. Yhtä hyvinhän hän voi diagnosoida sinut pakkoneuroottiseksi ja  kontrollihäiriöiseksi.

Vierailija
9/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei omasta vaan poikani parisuhteesta.

Vierailija
10/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessahan ei tarvitse asua yhdessä tai olla yhteistä rahataloutta, jolloin voi ihan hyvin onnistua. Sellainen huvittelusuhde: inspiroivia keskusteluja, hyvää seksiä ja hauskaa menoa ja hulluttelua silloin kun ollaan yhdessä liikenteessä.

Vierailija
11/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP harjoittamalla henkilölle on lievä häiriö ja tuo toinen Pelaa öisin on joku muu. Mietin vain kun kyse ei ole heteroparista voiko joku luulla asiassa hyväksikäyttöä tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä