Kumman vanhempien tapaaminen on isompi juttu?
Eli teidän mielestä - joko omasta kokemuksesta tai yleisestä ajatuksesta - kumman vanhempien ensitapaaminen on isompi juttu parisuhteessa, tytön tavata poikaystävän vai pojan tyttöystävän?
Kommentit (9)
Hä. Eikös se riipu millaisia ihmisiä ne tyttö, poika ja molempien vanhemmat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys
Mielenkiinnosta.. oisko antaa ihme vastausta?
Miten täs nyt voi kokemuksia jaella kun eikö jokainen voi kokea vaan jommankumman?? Miten minä naisena voin sanoa miltä tuntuu miehene esitellä avokki vanhemmille?? Tääh¿
Jaa antakaahan pudota, en jaksa vääntää pointtia rautalangasta kun yksinkertaista suomea ei ymmärretä :D
Vierailija kirjoitti:
Miten täs nyt voi kokemuksia jaella kun eikö jokainen voi kokea vaan jommankumman?? Miten minä naisena voin sanoa miltä tuntuu miehene esitellä avokki vanhemmille?? Tääh¿
Minä ymmärsin, että kysytään kumpi se siinä parisuhteessa koettiin "tärkeämmäksi". Mielestäni vähän vanhanaikainen ajatus, vähän niinkuin naisen käden pyytäminen tämän isältä. Sen perusteella sanoisin että isompi asia on kun äijä menee tapaamaan tyttöystävän vanhempia ekaa kertaa
Varmaan sekä että eli mnulle pokana nähdä tytön vanhemmat ja vastaavasti tytölle tavata minun vanhempani. - Jos nyt valita pitäisi niin luultavasti minua jännittäisi enemmän, vaikka en tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa antakaahan pudota, en jaksa vääntää pointtia rautalangasta kun yksinkertaista suomea ei ymmärretä :D
Jos hieman pohdit tätä sun kysymystä niin huomaat ettei siinä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hieman pohdit tätä sun kysymystä niin huomaat ettei siinä ole mitään järkeä.
Vastaaja #6 näköjään ymmärsi
Ihme kysymys