Sinä pienituloinen, mitä olet syönyt tänään?
Kertokaahan. Itse olen syönyt puuroa ja itse leivottuja sämpylöitä. :D
Kommentit (41)
Leipää kurkulla ja juustolla
Appelsiinimehua
Kalakeittoa
Muutama pala lakua
Aamupalaksi juustosämpylän
Lounaaksi perunoita ja makkarakasriketta
Eilisistä juhlista jäänyttä kakkua ja pullaa
Jugurttia. Vielä iltapala pitäis syyä
Noo, ruispaahtista ja kahvia aamulla, lounaaksi ja päivälliseksi makaronimössöä, lisää kahvia ja iltapalaksi ruispalat suippopaprikalla.
Koulussa oli jonkinlainen soijasuikale kasvishässäkkä, sitä ja sitten teetä. Toivottavasti huomenna löytyy jotain roskiksista.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pienituloinen
Jos pitää kysyä, et ole.
Kakkuja ja salaattia (sis. musta riisi, maissi, rucola, villiviiniheinä, nektariini, fetajuusto).
Vierailija kirjoitti:
Koulussa oli jonkinlainen soijasuikale kasvishässäkkä, sitä ja sitten teetä. Toivottavasti huomenna löytyy jotain roskiksista.
Kenen roskiksesta?
06:00 Aamupala: AB jogurttia ja eilen tehty lämmin uunivoileipä (tomaatti, tonnikala, juusto, iso paahtoleipä)
11:00 Lounas: Lohisuikale-peruna-kasvismix
16:00 Välipala: 2 paahtoleipää + heraproteiini kupilliseen maitoon
19:00 Välipala: maitorahkaa hillolla
20:00 Iltapala: 2 paahtoleipää
tulot Kelan päiväraha ja as. tuki
Olen persaukinen, joten olen syönyt marjoja pensaasta ja omenia, jotka sain kaverilta.
Vinkiksi, että siellä metsässä on sieniä ja marjoja. Varokaa kuitenkin myrkkysieniä, ja punkkeja. Hirvikärpäset myös ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pienituloinen
Jos pitää kysyä, et ole.
Ok. Se oli täpäkkä määritelmä.
Tonnikalapastaa, näkkärin juustolla ja olutta.
Lounaaksi vuohenjuustosalaattia, päivälliseksi lohikeittoa ja perunalimppua, iltapalaksi vadelmarahkaa ja riisikakku.
Maitorahkaa ja mustikoita, mozzarellatomaattikastike ja pastaa sekä muutama eiliseltä jäänyt lihapulla. Iltapalaksi banaani ja pähkinöitä. Aikalailla samanlailla pyrin syömään joka päivä pois lukien viimeiset päivät ennen tiliä. Ne menee aina pelkällä aamupalalla.
Aamulla kahvia, muna ja leipää plus tomaatti. Lounas perunoita omasta maasta ja -30 % porsaanfileet uunissa ja keitettyä.porkkanaa ja tomaattia omasta kasvihuoneesta, jälkkärinä marjarahka. Iltapäivällä kahvia ja eilistä piirakkaa omenista. Iltapaksi leipää ja juustoa. Rasvaton maito ja vesi juomana ja omppuja omasta tai,siskon puusta.
Puuroa, omenasosetta ja siemeniä, kahvia
Hapankorppuja vegeleikkeleellä
Omenan ja pähkinöitä
Pinaatti-perunamuusia, hapankaalia ja seitania
Hapankorppuja vegeleikkeleellä ja kaakaota, omena
Määrittele pienituloinen