Miksi nykyään joko mainokset huutaa tai sitten tuo jatkuu-osio huutaa
Koko ajan pitäisi olla kaukosäädin kädessä, itse ohjelmaa ei sitten kuule ja suomalaisesta sarjasta tai leffasta ei saa mitään selvää!! Näyttelijät sönköttävät ja muut äänet täysillä verrattuna puheeseen.. Mitä idiootteja nämä äänimiehet nykyään on? Puolikuuroja huuliltalukijoita?
Kommentit (3)
Minä myös boikotoin tuotteita, joita mainostavat huudattamalla. Toivottavasti muutkin tekee samoin ja jospa tämä joskus menisi mainostajien korviin. Ihana katsoa kuulokkeilla, kun kuulohan siinä lähtee hiljalleen!! Ja tuosta paskasta minä vielä maksan.
Nykyään tuntuu olevan muutenkin ns. hienoa, mitä enemmän ääntä ja sekasortoa ohjelmissa on. Joka eniten huutaa, onko se uskottavampi? Sama asia sekä telkussa, netissä että radiossa. Radiota kuunnellessa tietää metelin määrästä, että kohta tulee uutiset. Silloin siellä soi täysillä ne pahimmat ränkytykset. Tätä on joskus kysytty yleltä ja vastaus on ollut, että on helpompi lopettaa kesken musiikki, josta ei heti hahmota missä vaiheessa mennään. Siis lopettaa kesken, kun uutiset alkaa. Itsellä onkin sitten muutaman kerran mennyt uutiset ohi, kun olen ränkytyksen ajaksi laittanut radion kiinni. Ja myöhästynyt sen avaamisessa. Syitä melusaasteeseen olen myös miettinyt. Yksi varmasti on, että asianosaisilla on heikentynyt kuulo. Johtuen pitkään jatkuneesta altistuksesta metelille. Ja sitten se, että kuvitellaan kaikenlaisen huutamisen olevan pakollista, ettei jää muiden varjoon. Liiallisen melun vaikutusta yhteiskunnan hyvinvointiin pitäisi myös tutkia. Siinä olisi ajankohtainen aihe johonkin väitöskirjaan. 'Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.' Pitää edelleen paikkansa.
Olen ihmetellyt samaa! Ja netistä kun katsoo sarjoja, niin puhe kuuluu normaalilla äänellä, mutta mainokset huutavat kaksi kertaa lujempaa. Ärsyttävää. En tasan osta yhtään tuotetta, jota mainostetaan HUUTAMALLA.