Miksi en pääse yli miehestä
Ärsyttää ja harmittaa, etten pääse yli miehestä, joka on ihan mielettömän mukava, mutta eipä varmaan oikeasti minusta kiinnostunut. Yhdessä vaiheessa pystyin olemaan jo ajattelematta häntä, mutta hän otti minuun jälleen yhteyttä ja tässä sitä taas ollaan. Eniten ärsyttää se, että olen näin hiton heikko ja juoksisin varmaan suoraan hänen syliinsä, jos hän kerran pyytäisi. Ja kun kyseinen mies ei oikeasti ole mitenkään täydellinen. Ei osaa avautua minulle asioistaan ja on humalassa ärsyttävä. Järki sanoo, että ubohda nyt herran jestas se ihminen, mutta kun ei pysty niin ei pysty. Vinkkejä? Hukun jo kaikenlaisiin töihin ja harrastuksia ja ystäviäkin on ihan mukavasti.
Kommentit (2)
Ihanaa, etten ole asian kanssa yksin. Kävin itsekin treffeillä yhden miehen kanssa, jonka kanssa olin jutellut jonkin verran, mutta tajusin, että vertasin aivan huomaamattani miestä siihen mieheen, josta en pääse yli. Uskon, että niin kävisi myös muidenkin miehien kohdalla. Ap
Ei ole vinkkejä, vertaistukea vain. Olen ihan täsmälleen samassa tilanteessa, olin jo mielestäni päässyt ihan kivasti yli tästä tapauksesta, mutta sitten alkoi taas tulla viestejä. Ja minä tein juuri noin, kun sanoit, eli juoksin hänen syliinsä heti kun hän pyysi. Hitto.
Olen nyt sopinut tapaamisia muiden miesten kanssa ja toivon, että saan näin ajatukseni pois tästä miehestä. Mutta en todellakaan tiedä, mitä tapahtuu, jos hän vielä ottaa yhteyttä.