Soteli 2016 esivalintakoe kevään 2017 opintoihin
Muita jotka lukevat esivalintakokeeseen 11.10.2016? Miten olette valmistautuneet? Mitä mieltä olette ennakkomateriaalista? Osallistuitteko keväällä? Itse pyrin ensimmäistä kertaa sairaanhoitaja monimuoto-opintoihin. Olen lukenut materiaalia ja tehnyt siitä muistiinpanoja. Aihe on mielestäni mielenkiintoinen, mutta teksti aika jankkaavaa.. Matematiikkaa pitäisi myös kerrata ennen koetta. Todella toivon että pärjään ja pääsen kouluun.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tein keväällä Sotelin, ja oli helppo, jopa turha. Matikka oli alakoulutasoa, samoin enkku ja äikkä. Se ennakkomateriaaliin perustuva osuus oli mielestäni tyhmä, sillä vastauksissa oli niin pieniä eroja että epähuomiossa saattoi valita väärän. Mitään oikeaa tietoutta siinä ei testattu.
Sain kuitenkin aluen kerran läpilukeneena n. 80p.
Kaveri sai lukematta 66p.Itse pääsykoe oli vähän haastavampi, eteenkin matikkaosuus. Koulupaikkakin olisi auennut mutta onneksi pääsin yliopistoon :)
"Onneksi pääsin yliopistoon",miten tuo liittyy aiheeseen? Halusit vaan tulla pätemään..
Olen lukenut aiemmista keskusteluista, että koe saattaa olla ns. helppo, mutta aika tulee vastaan monella. Olen onneksi nopea lukemaan, joten toivon että ehdin vastata kaikkeen parhaani mukaan :) Millaisia matematiikan tehtäviä siinä oli? Entä varsinaisessa pääsykokeessa?
Tein keväällä Sotelin, ja oli helppo, jopa turha. Matikka oli alakoulutasoa, samoin enkku ja äikkä. Se ennakkomateriaaliin perustuva osuus oli mielestäni tyhmä, sillä vastauksissa oli niin pieniä eroja että epähuomiossa saattoi valita väärän. Mitään oikeaa tietoutta siinä ei testattu.
Sain kuitenkin aluen kerran läpilukeneena n. 80p.
Kaveri sai lukematta 66p.
Itse pääsykoe oli vähän haastavampi, eteenkin matikkaosuus. Koulupaikkakin olisi auennut mutta onneksi pääsin yliopistoon :)