Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää!!!!

Kristabeee
26.09.2016 |

Mä en voi edes kuvailla tätä häpeä määrää. Mun piti tavata yks mies pe iltana hänen luonaan. Yllättäen hän kuitenkin laittoi viestin että on tullut kipeäksi ja pyysi että tapaisimmekin vasta la. Sanoin että sopii, vaikka epäilin että olikohan sille tullut muuta menoa ja siksi valehteli olevansa kipeä. No suivaannuin sen verran että piruuttani lähdin ulos hänen hyvän ystävänsä kans, jonka tiesin olevan ihastunut minuun. Joimme baarissa liikaa ja päädyin hänen luokseen vielä yömyssyille. Ja sänkyyn. Yhtäkkiä se mies soittaa mulle keskellä yötä, herään sen kaverin vierestä. Apua. Pyytää mut luokseen. Äkkiä siinä kännissä sitten nappasin vaatteeni ja hyppäsin taksiin. Ja menin hänen luokseen. Ja sänkyyn. Aamulla herään siihen kun se sen kaveri soittaa ovikelloa ja ilmoittaa tuoneensa mun lompakon jonka olin kiireessä unohtanut hänen luokseen. Olisin voinut vajota maan alle häpeästä. Ja sit kuitenkin jäin vielä sen miehen luokse toiseksi yöksi. Juotiin viiniä ja sitten tilitin humalassa miten tykkään hänestä ja haluan parisuhteen.. Sunnuntai aamuna olin niin nolona että en tiedä miten kehtasin edes pyytää että voisinko saada kyydin kotiini. Sain kyydin ja hipsin häpeissäni asuntooni. Miten tyhmä voin olla!!!! Ja olen siis ihan kaunis, fiksu ja koulutettu 31v nainen. Olen ollut tosi ihastunut tähän mieheen mutta sillä on monta muuta naista ja olin täysi idiootti kun luulin että se tulis mustasukkaiseksi tms. Olin ehdottanut hänelle yhteistä lomamatkaa Jenkkeihin ja epätoivoisesti yrittänyt pakottaa häntä sanomaan että tykkää musta. Vastaukseksi sain kiusaantuneita katseita häneltä. Ja silti menin sänkyyn vielä silloin lauantainakin sen kans. Asun pienessä kaupungissa ja pelkään että nämä miehet puhuvat keskenään ja myös muille kavereilleen. Olen mokannut kaiken niiiiiiin täydellisesti!!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva stoori, muttei loppuun asti mietitty. Hyppäsit taksiin ja aamulla joku toi lompakkosi. Niinpä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhaa vanha sananlasku : viina on viisasten juoma.

Vierailija
4/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin on kyllä syytäkin hävetä.

Vierailija
5/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kaunis, fiksu ja koulutettu."

Hihi.

Vierailija
6/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis ihan kaunis, fiksu ja koulutettu 31v nainen.

No fiksu et ainakaan ole ja juttusi perusteella vaikea uskoa että olisit 31v myöskään..

Vierailija
7/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä maksoit sen taksin jos sun rahapussi oli jäänyt sen kundin luokse?

Vierailija
8/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, hyvä yritys

Vierailija
9/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kaunis, fiksu ja koulutettu."

Hihi.

Tuo koulutus oli erittäin tärkeää mainita, vai saako sillä jonkin statusarvon opiskeltuaan jossakin vihervasemmistolaisessa aivopesulassa?

Vierailija
10/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, harjoittele vielä näiden provojen keksimistä, Pertti.

Vierailija
11/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies B toi sun lompakon mies A:n luokse ja sua vielä pelottaa että ne puhuu keskenään? Eikö homman nimi tullut tuosta jo selville?

Vierailija
12/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä maksoit sen taksin jos sun rahapussi oli jäänyt sen kundin luokse?

Veikkaappa ;)

Vierailija
13/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten aiempi mies tiesi mihin olet mennyt!!!!! Lähdit sängystä, kännissä. Sanoitko miehelle  et menet tän toisen luokse, vai mistä hän tiesi MINNE tuoda lompakkosi???? Ei natsaa oikein......

Vierailija
14/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin että menen sen miehen luokse. Ja en tietenkään maksanut taksia itse vaan se mies jonka luokse menin. Ja kyllähän se juttu tuli selväksi niille molemmille selväksi.. Mä olin vaan niin kännissä etten tajunnut edes sitä että molemmat käytti mua vaan hyväkseen. Ja pelkään nyt että juttu leviää..

Vierailija
15/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän että tuntuu nyt pahalta. Usko pois, et ole ensimmäinen jolle käy noin. Ajan kanssa morkkis helpottaa.

Vierailija
16/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä nyt provoa huudellaan mutta itselläni olisi villeinä aikoina voinut käydä samoin, joten uskon tarinan.

Jollet näiden tyyppien kanssa jatkossa joudu olemaan missään tekemisissä niin unohda koko juttu. Jos joku tapahtuneesta puhuu niin voit naureskella sille ja sanoa, että heheh et muista mitään.

Vierailija
17/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristabee kirjoitti:

Kerroin että menen sen miehen luokse. Ja en tietenkään maksanut taksia itse vaan se mies jonka luokse menin. Ja kyllähän se juttu tuli selväksi niille molemmille selväksi.. Mä olin vaan niin kännissä etten tajunnut edes sitä että molemmat käytti mua vaan hyväkseen. Ja pelkään nyt että juttu leviää..

Melko kauan sulla meni keksiä tämä seivaus.

Vierailija
18/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa epäkohtia, en usko.

Vierailija
19/19 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta,en usko 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi