15% naisista nainut pomonsa kanssa ja useampi fantasioi, kuulutko heihin?
Yllattavan moni nainen levittaa jalkojaan jos pomo haluaa. Meilla Suomessa useimmiten pikkujoulujen jatkoilla ja kausihan on kohta alkamassa. Fantasioitko sina pomostasi?
http://www.businessinsider.com/sex-is-killing-the-workplace-2010-8
Kommentit (26)
Tähän asti kaikki pomot ovat olleet naisia. En ole toimistotyöntekijä tms.
Mä saan seksiä muualta.
Hyi! Ei tulis mieleenikään. Puistattaa pelkkä ajatuskin.
Olen pomo joten paha sanoa, teknisesti ottaen olen ollut itseni kanssa "sillee", mutta en kyllä fantasioi itsestäni.
En todellakaan, yäks.
Pomo on mies ja ehkä joidenkin standardien mukaan hyvännäköinen, mutta luonne on niin oksettava ettei tulisi pieneen mielenkään.
Tiedän kyllä naisia, jotka fantasioivat pomoistaan, ihan omasta kaveripiiristä heitä löytyy.
Mun kaikki pomot on nytkin naisia. On talossa joku miespomokin, mutta en ole suoraan heidän alaisensa.
Ex-alaisten kanssa on useamminkin ollut sutinaa. Antavat helposti kun fantasioineet vuosia. M37
No en todellakaan kuulu. Pikkupullero pätijä ei oikein sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki pomot on nytkin naisia. On talossa joku miespomokin, mutta en ole suoraan heidän alaisensa.
Voithan sä nussia niiden naispomojen kanssa
Mulla on viimeeksi ollut mies-esimies 2005, suomenruotsalainen homo. Ei tehnyt häntäkään mieli....
Vaikka minulla on lesbofantasioitakin niin pomoni ei todellakaan esiinny niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä nussia niiden naispomojen kanssa
Miksi? Eikö tässä kysytty tapahtuneesta tai fantasioista? ei ole kumpaakaan. Ei tässä kysytty olisiko se mahdollista...
Esimies oli ruma, isomahainen, rivo ja törkeä. Sellaista huumorintajua minulla ei ole, että tuollainen alkeellinen rääväsuu kiinnostaisi.
Pari seuraavaa esimiestä oli homoja.
Vastaus: ei.
Eikö AP osaa lukea? 15% naisista "at the director level or above" myöntää seksi pomon kanssa yhdessä USA:ssa tehdyssä tutkimuksessa. Tästä pitäis sitten huomioida kuinka moni nainen on johtotehtävissä niin mahdollisesti saadaan raaka arvio kaikista jenkkinaisista (joka on tietysti reilusti alle 15%) eikä sekään sellaisenaan tietenkään päde suomalaisiin naisiin.
En tiennyt et naiset jakaa pillua pomoille. Tavoitteena siis pomonhommat. M17
Olin naimisissa pomoni kanssa...
Tosin oltiin tavallisia työkavereita kun menimme naimisiin ja mieheni haluttiin myöhemmin pomoksi meille kaikille eli siihen aikaan kyllä fantasioin pomostani ( miehestäni) mutta en koskaan muista pomostani vaikka osa ihan fiksuja ja hyvännäköisiä olikin.
Niin ja edelleen saman miehen kanssa naimissa mutta nykyään eri työpaikat meillä.
Statusmiehet kiihottaa naisia aina.
Mun pomoni on tekopirtsakka fitnessmimmi, 45+, purkkirusketuksella ja limenvihreällä puvustuksella.
Ei täsmää mun miesmakuuni.
Kyllä kuulun, siis fantasioin. ja ehkä on pientä silmäpeliä meneillään myös. Pikkujouluja Odotan innolla.
En koskaan.Enkä aio.