v*tuttaa kun miehet aina ihastuu eikä osaa pysyä kavereina
Kertokaa mulle nyt että mitä ne "signaalit" on, jotka kertoo miehille että oisin kiinnostunut?? En halua välittää tällaisia signaaleja kenellekään, mutta en kuitenkaan halua olla uusille miespuolisille tuttavuuksille epäystävällinen tai bitch. Mut on kasvatettu hyvässä perheessä ja olen aina kohtelias ja huomaavainen, se on vaan mun perus luonteessa!! En ole omasta mielestäni ulkonäöltäni mitenkään erityisen kaunis, että sen takia kaikki ihastuisi. Osaan pitää kuitenkin huolta itsestäni ja laittautua kun tarve vaatii. Ja kyllä oon kehuja saanut kropasta yms.
Yksinkertaisesti ärsyttää kun aluksi niin mukavat miespuoliset kaverit on ihanaa ja hauskaa seuraa, kunnes tilanne menee awkwardiksi heidän tunnustaessa ihastustaan/kuulee toiselta kaverilta juttua/pyytää kahville muuten kun kaverimielessä. Onko tää tilanne nyt niin että pitää vaan hyväksyä ettei mulla voi olla miespuolisia kavereita :( Onko teillä omakohtaista kokemusta tästä? Kertokaa!!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mun kavereista noin 60% on naisia, joista yksi on exä ja nykyisin kaveri. Muita kohtaan ei ole ollut kuin kaverillisia tunteita mun puolelta. Onkohan joillain jotenkin suurempi taipumus ihastua naispuolisiin kavereihinsa?
Miten sun käytös eroaa normaalista kaveeraamisesta jos oletkin ihastunut?
Ei se välttämättä eroa. Jos en ole varma että ihastus on molemminpuoleinen niin unohtaisin asian. Jos en voisi unohtaa niin ottaisin etäisyyttä kaverisuhteeseen. Kaveruutta on varmaankin vaikea jatkaa jos kertoo ihastuksestaan, eikä vastakaikua tule.
Vierailija kirjoitti:
No jätä seuraavat asiat ainakin pois. Auttaa ainakin siinä ettei toiset naiset luule että flirttaat.
-Tissivako tai napa esillä, tai minihame
-Hiusten hiplaus
-Huulien hiplaus
-Kikattelu
-Kaksimieliset vitsit
-Avuttomaksi heittäytyminen
-Korkokenkien heiluttelu
Katso elokuva jostain vampista, esim. Basic instinct ja tee päinvastoin.
Tiettyihin miehiin ei auta mikään, koska he luulee että jos nainen heidän kanssa juttelee, niin on kiinnostunut.
juuri näitä asioita kertokaa pliis. Olen varmaan niin pirun tyhmä kun en näitä itse tajua omasta käytöksetäni
No jos konkreettisia neuvoja kaipaat. Ei pitkiä intensiivisiä katsekontakteja, älä koskettele hiuksiasi kun puhut "kohteen" kanssa, jätä turhat kosketuskontaktit pois, vältä antamasta vaikutelmaa että olisit avuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jätä seuraavat asiat ainakin pois. Auttaa ainakin siinä ettei toiset naiset luule että flirttaat.
-Hiusten hiplaus
-Huulien hiplaus
-Kikattelu
-Kaksimieliset vitsit
-Korkokenkien heiluttelu
Tiettyihin miehiin ei auta mikään, koska he luulee että jos nainen heidän kanssa juttelee, niin on kiinnostunut.juuri näitä asioita kertokaa pliis. Olen varmaan niin pirun tyhmä kun en näitä itse tajua omasta käytöksetäni
Kyllä sinä sen tajuat, et vain halua myöntää sitä itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
sama ongelma, mutta en kyllä osaa auttaa. itsekin kaipailisin vähän vinkkejä.
Minulla sama juttu 😔
Työkaverit ihastuu minuun. Tällä hetkelläkin on menossa yksi viritys.
Olen miettinyt mistä nämä aiheutuu. Pyrin käyttäytymään hyvin, olemaan kohtelias, positiivinen, kannustava...katson silmiin. Oisko tuo viimeinen 😞...
En vaan jaksaisi näitä. Olen aviossa ja mieheni riittää minulle. Haluan olla hänen kanssaan loppuun asti.
Mieshän on hyvin yksioikoinen ja suora olento ja myös totaalisesti hormoniensa orja. Näkee naaraan, haluaa lisääntyä. Jauhaa kaiken mahdollisen paskan, jotta pääsee naisen housuihin.
Seuraavassa vaiheessa parkuu miehekkäästi, kun joutuu maksamaan muutaman euron kuukaudessa niitä kamalia ruokkomaksuja, "jotka kuitenkin menee sen eukon hyvinvointiin".
Kannattaa välttää.
Mä olen tätä kyseistä sorttia, tosin en vahingossakaan käyttäydy bimbosti tai näytä paljasta pintaa, mutta:
-katson silmiin
-luon henkilökohtaisen suhteen miehiin ja naisiin
-kosketan kun se on sopivaa
-olen avoimen seksuaalinen
-heitän kaksimielistä läppää
-kehun suoraan
-nauran todella paljon
Miehet ihastuvat ja puolisonsa suuttuvat mutta tätä mä olen enkä muuksi muutu. En suutu tai ärsyynny jos kaverimies tunnustaa ihastusta. Kerron olevani imarreltu, mutta selkeästi ilmaisen että omat tunteeni ovat kaverillisia ja jatkan kuin ei mitään. Kaverimiehen päätettäväksi jää sopiiko tilanne vai ei.
Olen kohta 30 ja olen ihastunut elämässäni alle 10 mieheen ja harrastanut seksiä viiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ainakin siinä ettei toiset naiset luule että flirttaat.
Miksi naisia kiinnostaa niin paljon mitä muut naiset ajattelevat heistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mun kavereista noin 60% on naisia, joista yksi on exä ja nykyisin kaveri. Muita kohtaan ei ole ollut kuin kaverillisia tunteita mun puolelta. Onkohan joillain jotenkin suurempi taipumus ihastua naispuolisiin kavereihinsa?
Miten sun käytös eroaa normaalista kaveeraamisesta jos oletkin ihastunut?
Ei se välttämättä eroa. Jos en ole varma että ihastus on molemminpuoleinen niin unohtaisin asian. Jos en voisi unohtaa niin ottaisin etäisyyttä kaverisuhteeseen. Kaveruutta on varmaankin vaikea jatkaa jos kertoo ihastuksestaan, eikä vastakaikua tule.
Kuinka kaverinainen voisi saada jotain vihjettä jotta rohkaistuisi toimimaan? Vai onko se sulle ok että koko homman eteneminen jää sun harteille? :)
Eräs tuttavani mainostaa kovasti, että hänen parhaat kaverinsa ovat miehiä. Kuitenkin, kun seurassa on uusi mies, nainen muuttuu naurettavaksi. Kumartelee tissivakoaan mieheen päin, nauraa kovaäänisesti, kiinnittää huomiota itseensä, keikistelee, hiplaa hiuksiaan. Kaikki tämä oltuaan ensin ihan tavallinen.
Ehkä hänellä on miehiä parhaina kavereina, koska toisilta naisilta ei saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani mainostaa kovasti, että hänen parhaat kaverinsa ovat miehiä. Kuitenkin, kun seurassa on uusi mies, nainen muuttuu naurettavaksi. Kumartelee tissivakoaan mieheen päin, nauraa kovaäänisesti, kiinnittää huomiota itseensä, keikistelee, hiplaa hiuksiaan. Kaikki tämä oltuaan ensin ihan tavallinen.
Ehkä hänellä on miehiä parhaina kavereina, koska toisilta naisilta ei saa huomiota.
Tämä on käsittämättömän yleistä.
-Hiusten hiplaus
-Huulien hiplaus
-Kikattelu
-Kaksimieliset vitsit
-Korkokenkien heiluttelu
Tiettyihin miehiin ei auta mikään, koska he luulee että jos nainen heidän kanssa juttelee, niin on kiinnostunut.