Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan uskomatonta käytöstä äsken koiranomistajalta

Vierailija
25.09.2016 |

Pakko purkaa turhautumiseni tänne.

Istuttiin äitini kanssa lähimetsässä kallion päällä ja äitini koirat olivat myös mukana (söivät keppejä vieressä, kytkettynä.) Keskustelimme hyvin henkilökohtaisista asioista, ja ehkä siksi tilanne tuntui myös todella inhottavalta. Siinä siis juttelimme kun yhtäkkiä toinen äitini koirista "hyökkää" äitini sivulle ja siinä siis metrin-kahden päässä meistä seisoo vieras nainen myös kahden ison koiransa kanssa.

Äitini sai juuri vedettyä koiran pois kun oli juossut suoraan ison koiran luokse. Säpsähdin itsekin, kun en ollut kuullut mitään ääntä naisen tulosta.

Tähän tämä nainen sihahtaa :MITÄ HELVETTIÄ?! Suurella volyymilla.
Äitini pyysi anteeksi koiransa käyttäytymistä, mutta sanoi myös itse, että miksi helvetissä sinun täytyy JUURI tästä kulkea, kun näät, että istumme tässä vielä koirien kanssa?

Tämä nainen toteaa, että onko tämä teidän metsä? Päätättekö te täällä kuka kulkee ja mistä? Totesi vielä hyvin vihaisesti, että siinä missä istumme menee polku, josta HÄN on tottunut kulkemaan. (Kalliolla)
Ihan oikeasti, jos olisimme istuneet jalat suorina maassa, hän olisi kävellyt niiden yli. Mitään polkua siinä ei edes ollut.

Tuntuu jotenkin todella hölmöltä. Itselle ei tulisi mieleenkään kävellä kirjaimellisesti toisten päältä, vaikka siinä menisi mikä polku, tuo metsä on täynnä muitakin polkuja. Joku henkilökohtainen tila on oltava.

Inhottava tilanne. Olen muutenkin huomannut useiden koiranomistajien puolesta, täysin mielivaltaista käyttäytymistä, mistään säännöistä ei oikein piitata. En tietenkään voi yleistää, mutta hyvin tyypillistä se on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika. Jos hän meni sitä polkua niin voi hän siitä mennä, vaikka polulla oisi muitakin. Ja hänen koirat ilmeisesti oli käskyllä ja vieressä ja ainoa joka tempoili oli äitisi koira. Asian vois esittää niin päin, että täytyy todella tarkkailla ympäristöä, jos omistaa koiran, joka saattaa lähteä hyökkäämään tai tempoilemaan nähdessään toisia koiria.

Vierailija
2/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvin henkilökohtaiset asiat voinee jutella jossain muuallakin kuin paikassa, jossa liikkuu muitakin. En näe tuon naisen käytöksessä mitään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vanhemmilla ihmisillä on tapana tunkea koirat moikkailemaan/leikkimään mitään kyselemättä ja yllättää koirat omistajineen selän taakse hiipimällä.Pelkään aivan tosissaan,että joskus vielä sattuu jotain näiden koiramummojen takia.

Vierailija
4/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko purkaa turhautumiseni tänne.

Istuttiin äitini kanssa lähimetsässä kallion päällä ja äitini koirat olivat myös mukana (söivät keppejä vieressä, kytkettynä.) Keskustelimme hyvin henkilökohtaisista asioista, ja ehkä siksi tilanne tuntui myös todella inhottavalta. Siinä siis juttelimme kun yhtäkkiä toinen äitini koirista "hyökkää" äitini sivulle ja siinä siis metrin-kahden päässä meistä seisoo vieras nainen myös kahden ison koiransa kanssa.

Äitini sai juuri vedettyä koiran pois kun oli juossut suoraan ison koiran luokse. Säpsähdin itsekin, kun en ollut kuullut mitään ääntä naisen tulosta.

Tähän tämä nainen sihahtaa :MITÄ HELVETTIÄ?! Suurella volyymilla.

Äitini pyysi anteeksi koiransa käyttäytymistä, mutta sanoi myös itse, että miksi helvetissä sinun täytyy JUURI tästä kulkea, kun näät, että istumme tässä vielä koirien kanssa?

Tämä nainen toteaa, että onko tämä teidän metsä? Päätättekö te täällä kuka kulkee ja mistä? Totesi vielä hyvin vihaisesti, että siinä missä istumme menee polku, josta HÄN on tottunut kulkemaan. (Kalliolla)

Ihan oikeasti, jos olisimme istuneet jalat suorina maassa, hän olisi kävellyt niiden yli. Mitään polkua siinä ei edes ollut.

Tuntuu jotenkin todella hölmöltä. Itselle ei tulisi mieleenkään kävellä kirjaimellisesti toisten päältä, vaikka siinä menisi mikä polku, tuo metsä on täynnä muitakin polkuja. Joku henkilökohtainen tila on oltava.

Inhottava tilanne. Olen muutenkin huomannut useiden koiranomistajien puolesta, täysin mielivaltaista käyttäytymistä, mistään säännöistä ei oikein piitata. En tietenkään voi yleistää, mutta hyvin tyypillistä se on.

Tarkoitatko tällä äitiäsi koiranomistajana vai sitä toista?

Vierailija
5/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

NAISEN TEKI MIELI PEPPUSEKSIÄ!

Se oli Anaali-Carita

Vierailija
6/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvänen aika. Jos hän meni sitä polkua niin voi hän siitä mennä, vaikka polulla oisi muitakin. Ja hänen koirat ilmeisesti oli käskyllä ja vieressä ja ainoa joka tempoili oli äitisi koira. Asian vois esittää niin päin, että täytyy todella tarkkailla ympäristöä, jos omistaa koiran, joka saattaa lähteä hyökkäämään tai tempoilemaan nähdessään toisia koiria.

Olet aivan oikeassa, tarkoituksenamme ei tietenkään ollut tukkia mitään kulkuväylää. Istumme kalliolla, oikeastaan kahden kiven päällä, mitään polkua ei siinä ollut. Ehkä nainen on kuvitellut sellaisen itselleen.

Näen itse vain tilanteen niin, että myös meillä on oikeus istua rauhassa siellä metsässä, ilman että joku hiipii seläntaaksemme niin, että säikähdämme, ja alkaa vielä huutamaan tästä kun toteamme, että eikö olisi voinut etsiä muuta reittiä.

Mutta ehkäpä se olen vain minä, itselleni ei tulisi kysymykseenkään toimia noin. Kyllä me kaikki sinne metsään mahdutaan.

AP

Vierailija
7/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärtänyt yhtään mitään.

Mutta eikö äitisikin ole itsekäs koiranomistaja kun röhnöttää keskellä polkua ja te oletatte että muut kirtävät teidät kaukaa koska teillä on meneillään hyvin henkilökohtainen keskustelu?

Kuinka vanha sä olet?

Vierailija
8/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää käytöstä teiltä molemmilta

Vierailija
9/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäpolkuraivo :D Ja kas kummaa, taas koirat osallisina! Nämä jutut alkaa käydä todella huvittaviksi vai pitäisikö sanoa surkuhupaisiksi..

Vierailija
10/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, tarkoituksenamme ei tietenkään ollut tukkia mitään kulkuväylää. Istumme kalliolla, oikeastaan kahden kiven päällä, mitään polkua ei siinä ollut. Ehkä nainen on kuvitellut sellaisen itselleen.

Näen itse vain tilanteen niin, että myös meillä on oikeus istua rauhassa siellä metsässä, ilman että joku hiipii seläntaaksemme niin, että säikähdämme, ja alkaa vielä huutamaan tästä kun toteamme, että eikö olisi voinut etsiä muuta reittiä.

Mutta ehkäpä se olen vain minä, itselleni ei tulisi kysymykseenkään toimia noin. Kyllä me kaikki sinne metsään mahdutaan.

AP

Tarkoitat varmaan että pääasia että te mahdutte ja muut voi kiertää teidät sitten kaukaa?

Vierailija
11/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin vanhemmilla ihmisillä on tapana tunkea koirat moikkailemaan/leikkimään mitään kyselemättä ja yllättää koirat omistajineen selän taakse hiipimällä.Pelkään aivan tosissaan,että joskus vielä sattuu jotain näiden koiramummojen takia.

Tässä tapauksessa ei tungettu koiria moikkailemaan vaan ilmeisesti tarkoitus niin, että koirat pysyy omistajansa vieressä. Myös ap:n seurueen koirien pitäis osata tämä.

Näitä tilanteita (joku tulee yllättäen vastaan, kulman takaa, takaapäin) voi koiran kanssa ennakoida pitämällä huolen, että koira osaa komennot "sivulla", "ohi", ja tarvittaessa jos toinen koira hyökkää eteen eli kumpikaan ei käy ni sit "paikka". Yllättävissä tilanteissa koirani katsoo mua ja odottaa sitä käskyä, millä mennään.

t. koiranomistaja, jonka koira hallitsee kyseiset käskyt jopa tilanteissa, jossa toinen koira toimii kuten ap:n äidin koira (mut eihän se silti kivaa ole, jos toinen koira ei oo samalla tavalla hallinassa)

ps. minusta hän muutoin käyttäytyi vähän yli, itse ainakin vaan hymyilen muille koiranomistajille ja totean, että ei hätää, mepä mennään nopsaan ohi, jos toinen koira vähän räyhää siin vastaantullessa.

Vierailija
12/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minusta tuo kuulosti ettei mahdu. Arvon matamit olisi pitänyt kiertää. Kyllä muakin vituttais jos joku tulis aukomaan ettet saa kulkea tästä ei kenenkään mailla.

Vierailija
13/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö äitisikin ole itsekäs koiranomistaja kun röhnöttää keskellä polkua ja te oletatte että muut kirtävät teidät kaukaa koska teillä on meneillään hyvin henkilökohtainen keskustelu?

Kuinka vanha sä olet?

Eikö aloittaja juuri kertonut että polkua ei ollut? Miksi pitää toimia noin jos näkee muita ihmisiä paikalla. En itsekään tekisi noin, annan muille ihmisille tilaa.

Vierailija
14/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ei tungettu koiria moikkailemaan vaan ilmeisesti tarkoitus niin, että koirat pysyy omistajansa vieressä. Myös ap:n seurueen koirien pitäis osata tämä.

Näitä tilanteita (joku tulee yllättäen vastaan, kulman takaa, takaapäin) voi koiran kanssa ennakoida pitämällä huolen, että koira osaa komennot "sivulla", "ohi", ja tarvittaessa jos toinen koira hyökkää eteen eli kumpikaan ei käy ni sit "paikka". Yllättävissä tilanteissa koirani katsoo mua ja odottaa sitä käskyä, millä mennään.

t. koiranomistaja, jonka koira hallitsee kyseiset käskyt jopa tilanteissa, jossa toinen koira toimii kuten ap:n äidin koira (mut eihän se silti kivaa ole, jos toinen koira ei oo samalla tavalla hallinassa)

ps. minusta hän muutoin käyttäytyi vähän yli, itse ainakin vaan hymyilen muille koiranomistajille ja totean, että ei hätää, mepä mennään nopsaan ohi, jos toinen koira vähän räyhää siin vastaantullessa.

Jos ihminen säikähtää, niin voi oikeasti kiljaista mitä vaan!

Viime viikolla meinasin kolaroida kun vasemmalta oli yksi rouva tulossa suoraan kylkeen keskellä kirkasta päivää, säikähdin ihan järjettömästi ja huusin täysillä autossa: "VOI NYT JUMALAUTA VITTU!" ja katsoin sitä naista... Ihan puhdas pelästymisreaktio, koska muutoin elämässäni en edes kiroile usein! :D

Vierailija
15/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä olet?

Eikö aloittaja juuri kertonut että polkua ei ollut? Miksi pitää toimia noin jos näkee muita ihmisiä paikalla. En itsekään tekisi noin, annan muille ihmisille tilaa.

Toisinaan polku on yhtä kuin helppokulkuisempi väylä. Mein naapuritaloissa on myös koiria ja useampi on kävellyt samaa reittiä metsään ja siksi - vaikka poluksi sitä ei voi sanoa - se on helpompi kävellä kuin koskematon ryteikkö. Tosin saattoihan hänellä olla aikomus ihan kohdalla väistää, sitä me ei tiedetä, koska sitä ennen hyökkäsi ap:n äidin koira.

Vierailija
16/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarkoitat varmaan että pääasia että te mahdutte ja muut voi kiertää teidät sitten kaukaa?

Tarkoitan juuri sitä, että siellä metsässä on runsaasti tilaa kulkea niin, että ei tarvitse kävellä toisten yli. Tilanne oli oikeasti todella kummallinen.

Haluan vielä painottaa, että tietenkin SAA kulkea mistä halutaan, oltaisiinhan me tietenkin siirrytty jos olisimme osanneet ennustaa, että nainen varta vasten haluaa kävellä JUURI siitä, missä istumme ja jos olisimme hänet nähneet. Mutta tuo raivoaminen ja kiroilu sen päälle, että ei yhtään huomata häntä kun hän siinä seistä töröttää, kyllä hän nyt oli se tässä tilanteessa kuka odotti että :minähän kävelen mistä haluan, en piittaa vaikka siinä olosi piknik menoillaan, kävelin sitten sen viltin ja ruokien yli.

Olisiko tilanne ollut silloin eri? :D

Vierailija
17/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarkoitan juuri sitä, että siellä metsässä on runsaasti tilaa kulkea niin, että ei tarvitse kävellä toisten yli. Tilanne oli oikeasti todella kummallinen.

Haluan vielä painottaa, että tietenkin SAA kulkea mistä halutaan, oltaisiinhan me tietenkin siirrytty jos olisimme osanneet ennustaa, että nainen varta vasten haluaa kävellä JUURI siitä, missä istumme ja jos olisimme hänet nähneet. Mutta tuo raivoaminen ja kiroilu sen päälle, että ei yhtään huomata häntä kun hän siinä seistä töröttää, kyllä hän nyt oli se tässä tilanteessa kuka odotti että :minähän kävelen mistä haluan, en piittaa vaikka siinä olosi piknik menoillaan, kävelin sitten sen viltin ja ruokien yli.

Kuinkahan paljon sun ja sen naisen versio eroaa

Vierailija
18/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas, se kehtasi tulla teidän metsään ja kulkea siitä ohi. Ihan varmastihan se siitä teidän päältä just olisi kävellyt eikä vain paikan ohi. Näitä minä, minä ja vielä kerran minä ihmisiä riittää. Menis mullakin hermo, jos kulkisin metsässä omien koirien kanssa, jotka on hallinnassa ja toisten koirat tulee päälle, kun ihmiset ei osaa pitää koiristaan huolta.

Vierailija
19/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raivon aloitti vieras nainen käyttämällä tylyä ja rumaa kieltä. Miksi turhaan alkaa haastaa riitaa, jos ei mitään edes tapahtunut?

Vierailija
20/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuinkahan paljon sun ja sen naisen versio eroaa

Aivan varmasti eroaa. Hän koki asian niin, että omistamme metsän. Me taas niin, että on itsekästä ja huonoa käytöstä saapua hiljaa paikalle ja vielä huutaa ja kiroilla, kun ei huomattu häntä.

Kaikilla on eri totuus asioista, tietenkin tämä on vain mun kokemus tilanteesta. Silti olen 100% sitä mieltä, että nainen käyttäytyi huonosti enkä itse tekisi vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan