Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin antabuksen viikko sitten perjantaina ja...

nainen 78
25.09.2016 |

Oon juonu tämän viikon torstaina, eilen ja nyt. Tänään tuli reaktio. Mitä vittua? Oon punainen kuin rapu ja helvetin huono olo. Aiemmin ei mitään oireita. Tuskin täällä puhtoisten pulmusten palstalla kohtalotovereita on mut kai jonkun äijä joskus on deegiksellä ollut ja osaa heittää vertsikkaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi tulla oireita , 3 pvä on se varoaika ja sen jälkeen antabuksen vaikutus on ohitse. Oliskohan vaan tavallista krapulaa.

Vierailija
2/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin puolesta tideän, että Antabuksen vaikutus voi kestää jopa kaksi viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista krapulaa. Iho todella on punainen, tulipunainen. Käsivarret, rintakehä, posket. Huononeekohan tämä olo ja joudunko lähteä päivystykseen? Meinaan että mikäli tulee todellinen antabusreaktio niin sehän on kai hengenvaarallinen? En kyllä kehtaa soittaa mihinkään..vielä siis. Pelkään että jos tulee sydänkohtaus ja tämä punoitus on ennakkovaroitusta. Vittu.

Vierailija
4/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavallista krapulaa. Iho todella on punainen, tulipunainen. Käsivarret, rintakehä, posket. Huononeekohan tämä olo ja joudunko lähteä päivystykseen? Meinaan että mikäli tulee todellinen antabusreaktio niin sehän on kai hengenvaarallinen? En kyllä kehtaa soittaa mihinkään..vielä siis. Pelkään että jos tulee sydänkohtaus ja tämä punoitus on ennakkovaroitusta. Vittu.

Pahimmassa tapauksessa ihminen voi mennä shokkiin antabus-reaktion vaikutuksesta.

Vierailija
5/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryystit viinaa, kun tiesit että otit antabusta? Sitten ihmettelet täällä, kun oho tulikin reaktio.

Vierailija
6/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis onko se antabus lääke, joka tappaa alkoholistin? Mihin käyttö ja lääkkeen vaikutus perustuu?

Vierailija
7/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen ja kysy.

Vierailija
8/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon aikoinani juonut antabuksen kaa paljon. Tuota punoitusta ja hengenahdistusta oli, mut eipä tuo menoa haitannu.

T. raitis alkkis

Vierailija
9/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktio on yksilöllinen, ei voida tietää kuinka paha siitä sulle tulee. Ehdotan myös että soitat terveysneuvontaan ja kysyt mitä kandee tehdä. 

Vierailija
10/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatin puolesta tideän, että Antabuksen vaikutus voi kestää jopa kaksi viikkoa.

Oletko alkoholisti?

Vierailija
11/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ryystit viinaa, kun tiesit että otit antabusta? Sitten ihmettelet täällä, kun oho tulikin reaktio.

Koska olen juoppo. Join torstaina, kuusi päivää antabuksen jälkeen, ilman oireita. Eilen ei tullut mitään oireita. Tänään sitten yllättäen tuli ja siksipä olen ihmeissäni ja kyselen onko kellään muulla ollut samaa. Hengissä olen vielä. ap

Vierailija
12/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen tuota Antabuksen käyttöä alkoholismin hoidossa. Lääke joka ei vie sitä nousuhumalan ja alkoholin nauttimisen tunnetta pois. Mutta saattaa tappaa ihmisen.

Mikä siinä on se juju? Eikö kannattaisi kehittää lääke, joka veisi juomisesta ns. ilon pois?

Vierailija
13/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naltreksoni ja nalmefeemi ovat toki olemassa, mutta eivät välttämättä toimi.

Vierailija
14/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä on ainakin itselläni ihan hirveät sivuoireet. Lisäksi maksavat maltaita.

Aapeelle en osaa oikein muuta sanoa, kuin että tarkkailee oloaan ja menee tarvittaessa päivystykseen. Pystyt toivottavasti olemaan juomatta enempää nyt?

Vierailija
15/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä on ainakin itselläni ihan hirveät sivuoireet. Lisäksi maksavat maltaita.

Aapeelle en osaa oikein muuta sanoa, kuin että tarkkailee oloaan ja menee tarvittaessa päivystykseen. Pystyt toivottavasti olemaan juomatta enempää nyt?

Kaipa se punoitus on parissa vuodessa jo laskenut - vai mitäpä arvelet?

Vierailija
16/17 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Esim. Viikko ilman antabusta ja päivänä keittoa ilman oireita. Sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä reaktio. Oon itekkin ihmetellyt samaa.

Vierailija
17/17 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun - https://euhealth24.com/fi/drug/antabuse