Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko mielestänne väärin jättää yhden yön panolle aamulla rahaa kiitokseksi ja korvaukseksi kuluista?

Vierailija
25.09.2016 |

Kyseessä siis Tinderistä löytämäni nainen jonka kanssa vietimme ravintolassa iltaa ja jatkoimme matkaa taksilla hänen asunnolleen. Hän maksoi taksin ja joimme hänen luonaan viiniä ja söin hänen jääkaapistaan ruokia. Aamulla lähdin aikaisin töihin enkä viitsinyt herättää sikeästi nukkuvaa naista, mutta jätin hänen yöpöydälle pari kymppiä rahaa syömisistäni ja juomisistani. Myöhemmin päivällä nainen lähetti viestejä, ettei ole mikään halpa prostituoitu jne. Tästä ei missään nimessä ollut kyse, vaan halusin vain osallistua aiheuttamiini kuluihin. Mitä olette naiset mieltä tällaisesta menettelystä? Onko parempi olla osallistumatta kulunkeihin vai olettaa automaattisesti tulevansa kestityksi vieraana? Luulisi että nykyisin näihin asioihin voisi suhtautua pragmaattisesti, mutta miten on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko ollut vaikeaa jättää lappua että mistä se sun raha on korvauksena?

"Huomenta, tässä osuuteni taksimatkasta ja pieni korvaus jääkaapin tyhjennyksestä. T:Tero"

Vierailija
2/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliastahan tuo on. Naisen oma vika, jos käsittää väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ettei ole mikään halpa prostituoitu.." Jätit liian vähän! Parikymppiä ei riiitä!

Vierailija
4/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toivottavaakin jos on ollut paska pano niin maksoipa ainakin lohturuuat :)

Vierailija
5/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jätit edes jonkin selityksen rahojen mukana? Kiva ajatus sinänsä, mutta toki ymmärrän, että saattaa tuntua oudolta se, kun herää, mies on lähtenyt ja jättänyt rahaa pöydälle.

Vierailija
6/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka panee paristakympistä? Laskutan vähintään sen 300e/h tunti aina.

Vierailija
7/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt aina yhdenyön miesseuralaisilleni rahaa. Minulla se ei liity muuhun kuin siihen, että etsin vain yhdenyön juttuja sillä olen naimisissa. Ei tule niin huono omatunto, kun jättää miehille rahaa. Perään ei ole kukaan soitellut, sillä annan heille tekaistun puhelinnumeron. Pahoittelut jos joku tunnistaa nyt itsensä, mutta älkää ottako henkilökohtaisesti. Rahaa jätän koska pettämisestä tulee tavallaan huono omatunto, ja tuntuu kivalta jättää rahaa niille miehille, vähän kuin korvaukseksi siitä että olivat osa kuviota jonka tarkoitus minulle on ollut vain seksi.

T. Nelikymppinen nainen pääkaupunkiseudulta

Vierailija
8/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen yhteydessä mitään viestejä tarvita. Jos nainen on lompakkoloinen/horatsu, niin sisäinen ääni saattaa tuntua hänestä kyllä ikävältä. Normaali nainen tajuaa ilman viestejäkin mistä korvaus on. Eli ap:n nainen ollut todennäköisesti horomainen, koska muuten ei edes moinen juolahtaisi mieleen. Myös Tinderin käyttäminen puhuisi tämän puolesta.

Vierailija
9/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika halvalla sait pilluu kyllä. Yleensä kustantaa sen pari sataa/tunti.

Vierailija
10/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan asiallista, jos vieressä on lappu, jossa selität että se on osuutesi taksikuluista ja syömisistäsi. Muuten voi tulkita että haluat maksaa seksistä.

Vierailija
11/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha juttu 0/5 edelleen

Vierailija
12/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jättänyt aina yhdenyön miesseuralaisilleni rahaa. Minulla se ei liity muuhun kuin siihen, että etsin vain yhdenyön juttuja sillä olen naimisissa. Ei tule niin huono omatunto, kun jättää miehille rahaa. Perään ei ole kukaan soitellut, sillä annan heille tekaistun puhelinnumeron. Pahoittelut jos joku tunnistaa nyt itsensä, mutta älkää ottako henkilökohtaisesti. Rahaa jätän koska pettämisestä tulee tavallaan huono omatunto, ja tuntuu kivalta jättää rahaa niille miehille, vähän kuin korvaukseksi siitä että olivat osa kuviota jonka tarkoitus minulle on ollut vain seksi.

T. Nelikymppinen nainen pääkaupunkiseudulta

Hyi. Olet sairas ihminen. Toivottavasti miehesi saa pettämiset tietoonsa.

Vierailija
13/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka panee paristakympistä? Laskutan vähintään sen 300e/h tunti aina.

Et tiedä aiheesta mitään. Laadukkaat nuoret opiskelijanartutkin veloittavat vain 150e/h. Jos tarjoat jotain erikoispalveluja, niin sitten mahdollista.

Vierailija
14/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, laitoin plussia. Miksi tehdä yksinkertainen asia noin vaikeaksi?

Vierailija
15/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuista suin muista pitää sopia etukäteen. Ettei tule epäselvyyksiä, kuten sinun tapauksessasi.

Vierailija
16/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihan helvetin outoa tuollainen parikymppiä pöydälle on. Jaatko rahaa muillekin kavereillesi kun käyt heillä syömässä?

Vierailija
17/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ravintolassa, tarjositko naiselle? Jos tarjosit, helvetin outoa jättää rahaa kuluista. Eikä viinistä ja ruuasta kuulu vieraana maksaa.

Sopiva tapa osallistua kuluihin olisi ollut maksaa se taksi.

Vierailija
18/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäisin herneen niin syvälle sieraimeen, että en sua kyllä enää tapaisi. Osuutesi kuluista olisit voinut hoitaa muullakin tavalla, kuten vaikkapa antamalla jo illalla naiselle ihan käteen kympin tai kaksi taksikyydistä. Viiniä olisit voinut itse tarjota sitten seuraavilla treffeillä.

Yöpöydälle rahan jättäminen ilman mitään viestiä on yksinkertaisesti moukkamaista. Nykypäivänä viestittely ja yhteydenpito toisiin on niin helppoa, että on todella kummallista, jollet muka oikeasti mitään muuta keinoa korvata kulujasi keksinyt kuin tuon ikivanhan prostituutioon viittaavan kliseen. Minä katsoisin, että tuollainen temppu on tehty tahallaan loukkaamistarkoituksessa, koska huomattavasti yleisempiä ja luontevampiakin keinoja nykyisin on.

Vierailija
19/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tollo maksanut sen taksin niin sillä olisi kuittaantunut ne viinit ja ruuatkin mitä söit.

Vierailija
20/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti ois ollut hyvä olla siinä rahojen vieressä juuri siksi ettei tuu mitään prostituoitu-käsityksiä. Jos ei ollut paperia niin oisit tekstannut ja selittänyt miksi jätit rahaa. Kyllä mullekkin naisena ois tullu samanlaiset fiilikset ilman lappua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi