Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asensin Tinderin eilen.

Vierailija
25.09.2016 |

Kaikki naiset käyty läpi 30km säteellä ja asun ison kaupungin keskustassa. Kaksi kertaa tykkäysraja tuli täyteen. Matcheja 7 kappaletta, joista kolme poistin, koska eivät vaikuttaneet mielenkiintoisilta. Yhtään keskustelua en ole vielä aloittanut, eikä kukaan ole aloittanut keskustelua minun kanssani. Kuinkahan pitkään noita matcheja voi vielä odottaa saavansa? Yleensä matchit tulivat muutaman minuutin sisään siitä, kun itse tykkäsin jonkun kuvasta tai sitten välittömästi kun tykkäsin.

En mikään kaikkein komein ole, mutta odotin kyllä saavani enemmän matcheja, mutta onneksi tuli ihan kivannäköisiltä naisilta nuo neljä matchia, joten itsetuntoni ei romuttunut. Baarissa ja kadulla saan mielestäni paljon paremmin huomiota.

Kuinka paljon te laitatte oikealle noin prosentteina? Itse olin aika nirso ja yhden kerran kun laskin, niin laitoin 60 vasemmalle ennen kuin laitoin yhden oikealle. Välillä toki tiheämpään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ehkä parantaa omaa profiilia, jos noin huonolla prosentilla saat matchejä?

Tervetuloa miehen nettideittailukokemukseen.

Ei todellakaan ole kaikilla miehillä tuollainen tilanne Tinderin kanssa kuten ap:llä. Joko ap itse tykkäilee vääränlaisista naisista tai sitten omassa profiilissa on jotain vikaa.

Luultavasti ap tykkäilee itse vaan niistä 20-vuotiaista fintnessmimmeistä ja itse on joku perusjamppa, joka ei tätä naistyyppiä yleensä kiinnosta.

Minä valitsen omat tykkäykseni siten, että löydän miehen profiilista meille yhteisiä mielenkiinnonkohteita: samoja fb-tykkäyksiä, yhteisiä kaveriyhteyksiä tai kuvissa/profiilitekstissä yhteisiä harrastuksia. Ulkonäkö on toissijainen juttu ja kunhan se on edes ok. Joka tapauksessa kuvat vääristää ulkonäköä aika paljonkin ja todellisuus paljastuu vasta treffeillä.

Tykkään pääosin 18-25 vuotiaista ja olen itse 29. Tosiaankin vain mielenkiintoisia klikkailin. Määrää on vaikea arvioida. Jos tuo tykkäyslimitti on 100/tietty tuntimäärä, niin se meni kaksi kertaa täyteen, joten yli 200 tykkäystä. Kuulostaa kyllä aika paljolta. Arvioisin itse, että tykkäsin ehkä sadasta naisesta.

Profiilikuvat ihan perus selfieitä. Ei mielestäni mitään parhaita kuvia, mutta ei huonoimpiakaan mitä noiden naisten profiileja katsoin. Kuvauksessa on ihan perus työ, harrastukset yms.

No olisikohan jo tuossa ikäryhmässä se ongelma? Aika monella tuon ikäisellä naisella on ikäraja-asetukset sellaiset, ettei sun kuva edes näy heille.

Tykkäilepä enemmän niistä omanikäisistä naisista (+/- 5 vuotta on aika hyvä yleensä ja myös siellä yläpäässä tuota ikäryhmää) ja yritä antaa tykkäyksiä muillekin kuin fitnessharrastajille, niin kyllä se siitä.

Pitää varmaan tehdä uusi profiili ja laskea ikää jos sillä olisi jotain vaikutusta. Katson nyt kuitenkin ensin, että tulisiko näiden matchien kanssa mitään. Kuulemani mukaan aika harva edes vastaa. Eihän se naisen korkeampi ikä mikään ongelma ole, mutta harvemmin vain tulee mitään mielenkiintoista vastaan vanhemmissa.

Vierailija
22/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha odottaa ihmeitä. Fakta on että suurinosa miehistä ei saa paljon paskaakaa macheja.

Joo voihan sitä panostaa 10 eri kuvaan mutta miksi edes haluaa olla yhteydessä sellaiseen joka tuomitsee "perus profiilit"

Onko naiset noin tyhmiä että luulee laatu uresten olevan jotain taiteellisia jota tinder naiset vaativat. Mitä tulee kuviin..

Ruma on ruma, vaikka siitä olisi kymmenen kuvaa. Tosin voisin kokeilla vähän positiivisempia ilmeitä ja kuvaa koko kropasta, koska nyt on vain lähikuva. Baareissa tulee huomiota paremmin, joten pakko se on kai kokeilla vähän muokkailla jos ei lisää tule matcheja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ehkä parantaa omaa profiilia, jos noin huonolla prosentilla saat matchejä?

Ei todellakaan ole kaikilla miehillä tuollainen tilanne Tinderin kanssa kuten ap:llä. Joko ap itse tykkäilee vääränlaisista naisista tai sitten omassa profiilissa on jotain vikaa.

Luultavasti ap tykkäilee itse vaan niistä 20-vuotiaista fintnessmimmeistä ja itse on joku perusjamppa, joka ei tätä naistyyppiä yleensä kiinnosta.

Minä valitsen omat tykkäykseni siten, että löydän miehen profiilista meille yhteisiä mielenkiinnonkohteita: samoja fb-tykkäyksiä, yhteisiä kaveriyhteyksiä tai kuvissa/profiilitekstissä yhteisiä harrastuksia. Ulkonäkö on toissijainen juttu ja kunhan se on edes ok. Joka tapauksessa kuvat vääristää ulkonäköä aika paljonkin ja todellisuus paljastuu vasta treffeillä.

Mikä on vääränlainen nainen? Kaunis?

Vääränlainen nainen =nainen, joka saa kiinnostusta myös niiltä todella hyvän näköisiltä ja hyvässä tikissä olevilta miehiltä. Nainen joka kenties harrastaa fitnessiä/liikuntaa vakavammin tai on erittäin ulkonäkökeskeinen ja haluaa ehkä miehen, jolta löytyy kiinnostusta samoihin asioihin ja joka näkyy myös miehen ulkomuodossa.

Ei tällaista naista yleensä kiinnosta itseään jopa 10 vuotta vanhempi peruspetteri.

Tässäkin ketjussa taas nähdään miesten vikinät: "kukaan nainen ei kiinnostu musta" = kukaan hoikka, kaunis ja minua huomattavasti nuorempi nainen ei kiinnostu minusta.

Vierailija
24/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vääränlainen nainen? Kaunis?

Vääränlainen nainen =nainen, joka saa kiinnostusta myös niiltä todella hyvän näköisiltä ja hyvässä tikissä olevilta miehiltä. Nainen joka kenties harrastaa fitnessiä/liikuntaa vakavammin tai on erittäin ulkonäkökeskeinen ja haluaa ehkä miehen, jolta löytyy kiinnostusta samoihin asioihin ja joka näkyy myös miehen ulkomuodossa.

Ei tällaista naista yleensä kiinnosta itseään jopa 10 vuotta vanhempi peruspetteri.

Tässäkin ketjussa taas nähdään miesten vikinät: "kukaan nainen ei kiinnostu musta" = kukaan hoikka, kaunis ja minua huomattavasti nuorempi nainen ei kiinnostu minusta.

En minä fitnessmuijista liiemmin välitä. Tai ainakaan niistä liian pumpatuista. Sen sijaan tykkään hoikista ja kauniista naisista ja saan heiltä kyllä huomiota baareissa. Tinderissäkin nyt neljä sellaista matchina. En minä ala rimaani laskemaan siksi, että saisin enemmän matcheja. Mitä minä niillä tekisin jos en ole kiinnostunut heistä?