Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako anorektikot seksiä?

Vierailija
25.09.2016 |

Luulisi että siihen sisältyisi riskejä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niillä kestä keho sellaista menoa..

Vierailija
2/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastavatko ylipainoiset seksiä? Luulisi, että siihen sisältyisi riskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä vilpittömän utelias kysymys vai taas jotain läskilobbausta? En tiedä anorektikoista, ehkä heillä on paljon henkisiä estoja sen suhteen. Mutta painoindeksillä 15 voin kertoa, että seksin harrastaminen on helppoa sekä minulle että kumppanilleni. Olenhan kevyt miten päin vaan. Voin olla myös alla, vaikka mieheni painaakin yli 80 kg. En ole mennyt rikki.

Vierailija
4/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään läskilobbausta vaan vilpittömästi ihmettelen voiko luukasa mennä rikki jos isokaluinen mies painaa menemään? :o

Vierailija
5/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä vilpittömän utelias kysymys vai taas jotain läskilobbausta? En tiedä anorektikoista, ehkä heillä on paljon henkisiä estoja sen suhteen. Mutta painoindeksillä 15 voin kertoa, että seksin harrastaminen on helppoa sekä minulle että kumppanilleni. Olenhan kevyt miten päin vaan. Voin olla myös alla, vaikka mieheni painaakin yli 80 kg. En ole mennyt rikki.

Tolla painoideksillä ollaan jo yleensä syömishäiriö osastolla. 16-17 voi olla luonnollisen laihalla, 15 on jo reilusti alle.

Vierailija
6/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen käy aerobisesta treenistä, siinä huohotetaan pitkään, tulee hiki ja pitää jännittää lihaksia. Jos sydän ei kestä, hikoilua ei enää saa aikaa, eikä ole lihaksia niin ei siinä ainakaan orgasmiin asti päästä. Voihan se jollekin miehelle olla fetissi, kun nainen on kuin luinen pikkulinnun poikanen :(

Vierailija
7/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla painoideksillä ollaan jo yleensä syömishäiriö osastolla. 16-17 voi olla luonnollisen laihalla, 15 on jo reilusti alle.

Elämä on ihmeellistä. Menkatkin tulee ajallaan. En ehkä enää tässä iässä erityisemmin nauti tilanteesta, mutta tämä on minun terve luonnollinen kehoni. Ja ei tosiaan hajoa kesken seksin, en ole osteoporoosimummo. Riskiryhmää toki olen.

Vierailija
8/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään läskilobbausta vaan vilpittömästi ihmettelen voiko luukasa mennä rikki jos isokaluinen mies painaa menemään? :o

Ahaa, kalu kiinnostaa. No kyllä se menee kun alapää ei ole luuta, vaan jotain joustavaa. Kysymyksesi on ihan ok, mutta on mahdotonta tietää, milloin sanaa anorektikko käytetään asiallisesti tai virheellisesti. Se kun on psyykkinen sairaus eikä kokoluokka eikä synonyymi alipainolle.

Vierailija
9/9 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että pahimpina anoreksia-aikoinani ei kiinnostanut seksi yhtään, olin yhtä epäseksuaalinen kuin joku seksistä täysin tietämätön pikkulapsi. Ehkä liikaa infoa, anteeksi, mutta ihan siis kaikki fyysiset tuntemukset, kostumiset jne. mitä olin ennen tuntenut katosivat täysin. Ei kai kropalla ollut aikaa pitää sellaisia "turhia" toimintoja yllä kun piti pysyä jotenkin hengissä ja kasvattaa lanugoturkkia lämmittämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme