Olen juuri tavannut uuden miehen, ollaan tapailtu jonkun aikaa. Kärttää koko ajan
tietoa mun lapsista, siis mitä sukupuolta ja minkä ikäisiä. Oikestaan otti tän puheeksi jo heti ekalla tapaamisella.Pitää kuulema mieluummin tyttölapsista.
Kaatuuko tämä juttu nyt tähän kun mulla onkin kaksi poikaa?
Ja yleisesti onko meidän eronneiden todella näin vaikea löytää vakituista seuraa?
Kommentit (20)
Yksi outo pitää vain tytöistä ja toinen outo ei kerro miesystävälleen mitään lapsistaan. Miksi ihmeessä sitä tietoa pitää kärttää? En rupeaisi yhtään mihinkään sellaisen miehen kanssa joka salailee lastensa olemassaoloa.
mulle tuli heti kans mieleen tuo epämiellyttävä pedofiili-epäily, vaikka ei se asia välttämättä niin ole, syy kysellä lapsista voi olla joku muukin.
Mutta epäilyttävältä kuulostaa se, jos heti sanotaan "kultaseni" - ei ole aitoa, jotenkin yli-lipevää. Mitkä lienee tarkoitusperät?
Kyllä minustakin kun lapset on pieniä pikku tytöt on suloisempia ja helpompia, samaa ajattelee mieheni, vaikka poikamme on tosi hauska pakkaus. Mutta se riehunta vaan ottaa koville. Vanhempana luultavasti on toisin päin, kun tytöt osaa olla teini-iässä helposti rasittavampia.
Jos minä alkaisin tapailla jotain miestä niin olisin kiinnostunut vain miehestä en hänen lapsistaan tai heidän sukupuolestaan. En ole edes kiinnostunut kavereideni lasten sukupuolesta. Mitä se minulle kuuluu. Ihmiset on ihmisiä oli ne mitä sukupuolta tahansa. Yletön kiinnostus lapsiin ei ole koskaan hyvä merkki.
Kaikille lapsirakkaille äideille sen verran, että ihan oikeassa elämässä kukaan ei ole kiinnostunut lapsistasi, ei varsinkaan vieraat miehet, vaikka me kuinka kivoja sinusta olisikin.
Kyllä minustakin kun lapset on pieniä pikku tytöt on suloisempia ja helpompia, samaa ajattelee mieheni, vaikka poikamme on tosi hauska pakkaus. Mutta se riehunta vaan ottaa koville. Vanhempana luultavasti on toisin päin, kun tytöt osaa olla teini-iässä helposti rasittavampia.
pitävänsä enemmäm tytöistä, ennenku tietää edes sukupuolet? Samaa mieltä kun useammat, olisin varuillani; ja muista että yksi pedofiilien merkeistä on ylikiinnostus sun lapsia kohtaan
"osa pakettia", eli miestä ei voi saada ilman että joutuu olemaan myös hänen lastensa kanssa tekemisissä. Samoin ajattelisin, että jos tapailisin uutta miestä, pitäisi hänen olla valmis hyväksymään myös lapseni eikä vain minua. Mutta hieman oudolta ap:n tapaama mies kyllä vaikuttaa, jos kertoo pitävänsä enemmän tyttölapsista...
Jos minä alkaisin tapailla jotain miestä niin olisin kiinnostunut vain miehestä en hänen lapsistaan tai heidän sukupuolestaan.
sukupuolia, jos lapsista muutenkin jotain puhetta on. Enkä ole koskaan ajatellut, että siinä olisi mitään epäilyttävää, minua vain oikeasti kiinnostavat erilaiset perheet; lasten ikäerot, nimet jne. En myöskään pane pahakseni, jos minulta joku kyselee omista lapsistani. Voin ihan hyvin kertoa, minkä ikäisiä ja mitä sukupuolta he ovat, ja tutummille nimetkin.
Enkä siis tarkoita, että alkaisin jossain bussissa tai kassajonossa kyselemään keneltä tahansa tietoja heidän lapsistaan tai kertoilemaan satunnaiselle ohikulkijalle lapsistani yksityiskohtaisia tietoja, vaan esim. uudet työkaverit, kavereiden kaverit joita tapaa juhlissa tms., ovat sellaisia, joiden kanssa nämä asiat luonnostaan tulevat puheeksi jossain vaiheessa tuttavuutta.
Jos minä alkaisin tapailla jotain miestä niin olisin kiinnostunut vain miehestä en hänen lapsistaan tai heidän sukupuolestaan. En ole edes kiinnostunut kavereideni lasten sukupuolesta. Mitä se minulle kuuluu. Ihmiset on ihmisiä oli ne mitä sukupuolta tahansa. Yletön kiinnostus lapsiin ei ole koskaan hyvä merkki.
Kaikille lapsirakkaille äideille sen verran, että ihan oikeassa elämässä kukaan ei ole kiinnostunut lapsistasi, ei varsinkaan vieraat miehet, vaikka me kuinka kivoja sinusta olisikin.
jos on kiinnostunut sinustakin. Eikös ne kuitenkin ole tärkeintä sun elämässä? Minusta on outoa ettet ole halunnut kerota lastesi ikää tai sukupuolta.
kyselee mutta en ole tottunut tuollaiseen, just eronneena.
kaan. Ole varovainen.
kultaseni nimitystä?
Mä kerroin ekoilla treffeillä mun lasten sukupuolen :)
Ja iät... eikai nyt suhde kariudu siihen mitä sukupuolta lapset on :)
toisilla treffeillä rakastavansa mua...
Vähän se hätkäytti, mutta... tässäpä sitä kahtellaan vieläkin
suhteellisen tuntematon mies alkaisi kärttämään tietoja mun lapsistani. Ennemminhän se olisi luonnollista tuossa vaiheessa suhdetta "kärttää" niitä tietoja ap:sta itsestään, ei hänen lapsistaan...
suhteellisen tuntematon mies alkaisi kärttämään tietoja mun lapsistani. Ennemminhän se olisi luonnollista tuossa vaiheessa suhdetta "kärttää" niitä tietoja ap:sta itsestään, ei hänen lapsistaan...
Jos siltä tuntuu että rakastaa, niin saa kai sen sanoa??
että tässä miehessä ei ole kaikki kunnossa, ja ei ole siksi "uskaltanut" puhua lastensa sukupuolista. Luulen, että ap itsekin epäilee tätä pedofiili-juttua...