Tytölle nimeksi Neila, Aviv, Amina vai Alma?
Kommentit (37)
Amina ja Aviv on noista vähiten kamalat vaihtoehdot.
Onko lapsi ihan suomalainen? Jos on niin ei ainakaan Amina sovi sitten. Se on jotenkin niin etninen nimi. Aviv on muuten vaan outo, en oo kuullut aiemmin. Alma on ihana ja Neila ok.
Amina nimeä ainakin Turkissa ja lähialeilla. Ei ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Neila kuulostaa kivalta :)
niin kuulostaa mutta siitä tulee mieleen neula
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi ihan suomalainen? Jos on niin ei ainakaan Amina sovi sitten. Se on jotenkin niin etninen nimi. Aviv on muuten vaan outo, en oo kuullut aiemmin. Alma on ihana ja Neila ok.
Muhammedin äidin nimi oli Amina ( vähän verrattavissa kristittyjen Mariaan siis) joten jos ette ole muslimeja niin älkää nyt ainakaan sitä valitko!
Aviv nimestä tulee heti mieleen Tel Aviv -jos ei se haittaa niin sitten.
Eli minä valitsisin Alman.
Kaunein on mielestäni Alma. Loput sopivat jos itämäinen kulttuuri on lähellä sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko arabi isä ?
Ei ole isä arabi. ap
Neila on ihana... Alma on ihan nätti, mutta todella kulunut. Kaksi muuta vähän liian etnisiä omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhammedin äidin nimi oli Amina ( vähän verrattavissa kristittyjen Mariaan siis) joten jos ette ole muslimeja niin älkää nyt ainakaan sitä valitko!
Aviv nimestä tulee heti mieleen Tel Aviv -jos ei se haittaa niin sitten.Eli minä valitsisin Alman.
Amina tarkoittaa myös yhdellä toisella kielellä luotettavaa, mutta ehkä täytyisi antaa kuitenkin tuon sijaista muoto Amine niin ei tulisi tuota muslimimielleyhtymää. Ja ei haittaa, Aviv tarkoittaa kevättä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Entä Alva?
Kaunis, harkintaan. Kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviv nimestä tulee heti mieleen Tel Aviv -jos ei se haittaa niin sitten.Eli minä valitsisin Alman.
Ei taitaisi olla muslimimaassa turvassa jos etunimenä olisi Aviv.
Alma tarkoittaa unkarissa omenaa. Jos lapsella on punaiset posket, niin sopii hyvin.
Nuo muutkin on kauniita kaikki. N:llä alkavat nimet ovat muuten todella harvinaisia, Neilan ehkä valitsisin noista itse.
ALMA tai Leila.