70v pappa pyysi sen mökille "kahville" ja
Seuraa pitämään. Kuulemma riittää vaan kun saa jonkun josta pitää huolta. Ehdotus tuli deittisivustolla. En vastannut mitään :D oon 19v homo ja halusin vain sanoa että naiset ei oo ainoita jotka saa ehdotuksia vanhoilta miehiltä
Kommentit (16)
Yli viisikymppinen miespuolinen tuttuni asuu yli puolet itseään nuoremman miehen kanssa.
Uskon, että kyseessä on rakkaus.
Vain ja ainoastaan rakkaus.
Ihana pappa, lähtisin. Rankkaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
OK. Tämä oli ilmeisesti ilmoitusluontoinen asia sinulle, koska tällaista sattuu sinulle vain kerran elämässä? Naiset kohtaa niin paljon seksuaalista ahdistelua että siihen turtuu lopulta.
Tuo ei ole seksuaalista ahdistelua vaikka ikäeroa olisi 100 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
OK. Tämä oli ilmeisesti ilmoitusluontoinen asia sinulle, koska tällaista sattuu sinulle vain kerran elämässä? Naiset kohtaa niin paljon seksuaalista ahdistelua että siihen turtuu lopulta.
Joo mulla on jostain syystä tapa avautua av:lle mun asioista kun tää on anonyymi palsta. Sillä papalla on profiililuvana oma alastonkuva että tuskin oli vaan kahviseuraa vailla.. Kaikkeen sitä netissä törmää. Ap
Kaikenlaista. Olen myös jokus kuullut kerrottavan, että yksi vanha (homo)pappa pyydysti ala-ikäisen, kielitaidottoman nuorukaisen Ecuadorista ja toi Suomeen...ja yksi toinen (hetero)pappa nai itseään puolet nuoremman kummityttönsä...
Vierailija kirjoitti:
Kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin unohdin sanoa että tää oli eka kerta kun noin vanha ehdotteli, yleensä ehdottelijat on 40-55 vuotiaita miehiä jotka etsii poikaa itsellensä joka kutsuisi niitä isäks makkarin puolella :/ Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on jostain syystä tapa avautua av:lle mun asioista kun tää on anonyymi palsta. Sillä papalla on profiililuvana oma alastonkuva että tuskin oli vaan kahviseuraa vailla.. Kaikkeen sitä netissä törmää. Ap
Oliko jäykkyyttä havaittavissa alapäässä?
Höpsis pöpsis ! Jutut senkun paranee...
Vierailija kirjoitti:
Voisi etsiä seuraa oman ikäsistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. löytänee kuitenkin kai rajattomasti parempaa seuraa sieltä "porvoostaan",joten valitkoon sieltä vaan tilalle vapaasti,jos ei joku muu seura siis tunnu hänelle sopivalta.
Jaxuhalit lienevät nyt tähän hätään hänelle siis kuitenkin tarpeettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. löytänee kuitenkin kai rajattomasti parempaa seuraa sieltä "porvoostaan",joten valitkoon sieltä vaan tilalle vapaasti,jos ei joku muu seura siis tunnu hänelle sopivalta.
...ps.* ja tämän aivan saman voisi kyllä itse asiassa sanoa monille niille naispuolisille kirjoittajillekin täällä , jotka ovat löytäneet sieltä samasta "porvoostaan" jonkun...
...'inhoittavan ällösedän joka yritti mua kassalla,eikä vaan suostu tajuumaan ettei mua kiinnosta..'(jne.,jne.)
Ja sama ohje,tai se, että käskekää sitä olkiukkoanne sitten painumaan takaisin sinne"porvooseen"mistä on kotoisinkin (teillä on siihen nimittäin täysi valta),mutta älkää ,pliis,yrittäkö vetää muita mukaan niihin läpinäkyviin mielikuvitusjuttuihinne . Tympii nimittäin jo ne semmoiset.
Vanha pappa ja poika on erittäin yleinen malli homo"kulttuurissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ps.* ja tämän aivan saman voisi kyllä itse asiassa sanoa monille niille naispuolisille kirjoittajillekin täällä , jotka ovat löytäneet sieltä samasta "porvoostaan" jonkun...
...'inhoittavan ällösedän joka yritti mua kassalla,eikä vaan suostu tajuumaan ettei mua kiinnosta..'(jne.,jne.)
Ja sama ohje,tai se, että käskekää sitä olkiukkoanne sitten painumaan takaisin sinne"porvooseen"mistä on kotoisinkin (teillä on siihen nimittäin täysi valta),mutta älkää ,pliis,yrittäkö vetää muita mukaan niihin läpinäkyviin mielikuvitusjuttuihinne . Tympii nimittäin jo ne semmoiset.
Totuuden sanominen asiasta hieman kismittää ja kirpaisee alapeukuttajaa?
Totuus on usein 'tarua ihmeellisempää'...
Vierailija kirjoitti:
Vanha pappa ja poika on erittäin yleinen malli homo"kulttuurissa".
No mikäs se on se 'erittäin yleinen malli' siinä hetero "kulttuurissa" sitten ? Kerropa se, niin voidaan sitten verrata...