Voinko saada todella hyvän vartalon käymällä salilla kahdesti viikossa
Kommentit (25)
Voit, jos treenaat kovaa ja juuri oikeita asioita riittäävän pitkään. Ruokavalio pitää olla aika prikulleen myös.
Vierailija kirjoitti:
Eriäviä mielipiteitä... Ap
Oikeastaan ihan samathan nuo on. Voit, ja voit saada ihan hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Voit, jos treenaat kovaa ja juuri oikeita asioita riittäävän pitkään. Ruokavalio pitää olla aika prikulleen myös.
Ja ehdottomasti kunnon painoilla, ei mitään aerobista höttöä vaan rautaa tankoon!
Riippuu mitä on terveellinen ruokavalio?
Riippuu lähtötilanteesta. Mut eiköhän siinä ajas onnistu ainakin ylimääräisen turvotuksen saamaan pois.
Riippuu mitä siellä teet. Jos heiluttelet kilon painoa ja luet lehtee samalla kun heilutat jalkoja jossain laitteessa niin tuskin tulosta tulee. Jos taas teet kunnolla ja raskaasti niin että hiki virtaa niin voi tullakin.
Ite en oo saanu salilla tuloksia koska olen laiskimus ja salilla tylsää, mutta ryhmäliikunnassa kyllä, kun on joku piiskaamassa.
Sanoisin silti että mitä tahansa niin 3-4 krt viikossa jos tuloksia haluaa suht nopeasti.
Kroppa muokataan salilla, laihdutus tehdään lenkillä. Kyse ilmeisesti oli kropan muodosta, eli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kroppa muokataan salilla, laihdutus tehdään lenkillä. Kyse ilmeisesti oli kropan muodosta, eli kyllä.
Laihdutus tehdään keittiössä.
Olen käynyt tähän asti kolme kertaa mutta se on alkanut tuntua liian rankalta, kehittyminen on tyssännyt ja jaksaminen huonontunut. Ajattelin siksi kokeilla, jos kaksi kertaa olisi tehokkaampi tässä kohtaa kun elämä muutenkin todella raskasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt tähän asti kolme kertaa mutta se on alkanut tuntua liian rankalta, kehittyminen on tyssännyt ja jaksaminen huonontunut. Ajattelin siksi kokeilla, jos kaksi kertaa olisi tehokkaampi tässä kohtaa kun elämä muutenkin todella raskasta. Ap
Eikö parempi vaihtoehto olisi muokata elämästä kevyempää
Riippuu a) geeneistäsi b) vartaloihanteestasi ja c) siitä, mitä sulle tarkoittaa "2 salikäyntiä ja terveellinen ruokavalio". Vastaukseni on siis voep olla, vuan suattaapi olla olemattakkii.
Vierailija kirjoitti:
Tee ylä- ja alakroppa eri päivinä ja käyt sen 3 kertaa. Tehokas treeni vedetään puolessa tunnissa joten eipä kulu aikaa. Unohda kaikki pitkät lämmittelyt ja venyttele kotona.
Yläkroppapäivänä 5 min soutua ja alakroppapäivänä 5 min fillaria alkuun riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö parempi vaihtoehto olisi muokata elämästä kevyempää
Se vaatisi työpaikan vaihtoa ja/tai perheen jättämistä, eli ei kovin hyviä vaihtoehtoja. Ap
Ehkä alan taas keväällä käydä kolme kertaa, sitten nuorin lapsikin on isompi (3)... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ylä- ja alakroppa eri päivinä ja käyt sen 3 kertaa. Tehokas treeni vedetään puolessa tunnissa joten eipä kulu aikaa. Unohda kaikki pitkät lämmittelyt ja venyttele kotona.
Yläkroppapäivänä 5 min soutua ja alakroppapäivänä 5 min fillaria alkuun riittää.
Mitä tossa sitten kolmantena päivänä tehdään?
Et todella hyvää mutta ihan hyvän