Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa minua ihmetyttää se, että kun kilpailija kysyy apua kysymykseen yleisöltä
ja kilpailija valitsee ylös nousseista kysymykseen tietävistä ihmisitä kolme, joiden vastauksen hän haluaa tietää, niin Jaajo tietää selvästi näiden etunimet ja kotikaupungit, koska hän sanoo ne ääneen. Mistä Jaajo tietää ne? Tuskin hän on opetellut ulkoa kaikkien katsojien nimiä ja kotikaupunkeja.
Kommentit (10)
Siinä on katkot välissä jolloin tiedot kysytään. Tuo ohjelman nauhoitus on oikeasti tosi hidasta.
Eiköhän katsojilta etukäteen selvitetä nimi ja paikkakunta. Ja Jaajolla on jonkinlainen korvakuuloke, jonne sitten tuotannosta joku kuiskaa kuka on kyseessä. Näin itse veikkailisin.
Veikkaan et paikat myydään niin et paikan voi yhdistää ihmiseen ja joku katoo koneelta kuka valitun paikalla istuu ja ilmoittaa sen jaajolle kuulokkeeseen.
Tiedätkö kuinka monta kertaa kuvauksissa on taukoa milloin minkäkin asian takia? Tottakai on myös tauko missä kysytään niiden kolmen ihmisen nimet ja paikkakunnat.
Jep, juuri näin kuin muutamat ovat sanoneet, eli siinä vaiheessa kun kilpailija on valinnut ne kolme henkilöä niin on vähän pidempi tauko, jolloin asennetaan henkilöille mikrofonit ja kysytään ne perustiedot.
Ja itse asiassa yhden jakson kuvaamiseen meni ainoastaan n. kaksi tuntia, eli ei mielestäni kovin kauaa.
Nimim. kilpailemassa tällä kaudella ollut
Mites, lähteekö kilpailija oikeesti viikoksi kotiin, kun ohjelma ruudussa loppuu? :D
Lähtee, koska vaatteet ja kampaus on monilla vaihtunut. Tarkistakaa vaikka Ruutu.fistä.
"Mites, lähteekö kilpailija oikeesti viikoksi kotiin, kun ohjelma ruudussa loppuu? :D"
Yleensä 2 jaksoa on nauhoitettu samana päivänä, joten joko jatkuu samana päivänä eri yleisön kanssa vain tai seuraavana päivänä.
Korvanappi.