Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luvannut itselleni erota, jos seksi loppuu.

Vierailija
24.09.2016 |

Vaikka on lapsia. 6kk on deadline.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi että otat eron jos se ei pian pane sinua?

Vierailija
2/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä sen puolesta kiire ole, tänään tulee viikko viime kerrasta vasta... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot herätellä hiipuneet halusi sitten?

Vierailija
4/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä sen puolesta kiire ole, tänään tulee viikko viime kerrasta vasta... Ap

Miksi sitten tänään mietit asiaa?

Vierailija
5/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä erityisesti tänään miettinyt vaan ihan suhteen alusta asti. Että en ala hukkaamaan naiseuttani väljähtyneessä suhteessa. Ap

Vierailija
6/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Hän ansaitsee paremman naisen.

Vierailija
7/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä koskaan ole ollut yli puolentoista kuukauden taukoa kuin synnytyksen jälkeen koska repesin pahasti. Olen aivan varma, että jos mitään seksiä ei puoleen vuoteen olisi, mieskin kokisi parisuhteen kuolleen yhtä lailla. Ap

Vierailija
8/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos informaatiosta

Vierailija
9/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lupaus! Itse aikoinaan lupasin vähän samansuuntaista, että lopetan suhteen heti, kun toinen ei enää saa syttymään. Edellinen suhde kaatui väistämättä siihen, ettei toinen enää innostanut, ja suhde oli muuttunut ihan liian platoniseksi. Nykyinen suhde (lasteni isä) on kestänyt jo paljon edellistä pidempään ja kipinä on edelleen olemassa. Kyllä seksi on tärkeää, ja jos ei tosiaan fyysistä estettä seksille ole, niin kyllä onkin 6kk jo ihan liian pitkä aika!

Vierailija
10/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilukerhosta päivää. Vissiin jokin muukin vialla kun viikon jälkeen jo tuollaista mietit. Kannattaisiko selvittää mikä?

Vierailija
11/16 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilukerhosta päivää. Vissiin jokin muukin vialla kun viikon jälkeen jo tuollaista mietit. Kannattaisiko selvittää mikä?

Kaikki. Perhe-elämä ja parisuhde on paskaa, koskaan ei daa mitä itse haluaa, kaikesta omasta joutuu tinkimään ja tosiaan seksiäkään ei saa kun haluaa ja kuten haluaa. Ap

Vierailija
12/16 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa daa kaikk on ihan - vitun - paskaa. Ap

Vierailija
13/16 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten toimit, jos toinen sairastuu ja sairaus vie halut? Kipeä selkä, reuma, syöpä, masennus tms.? Entä jos itse sairastut? Oletko yhdessä toisen kanssa myötä- ja vastoinkäymisissä, vai vain myötäkäymisissä? Tarvitseeko toisen huolehtia sinusta, kun sinulla on vastoinkäymisiä? Itselläni taitaa olla hieman pidempi parisuhde takana kuin sinulla ja elämä on opettanut monta juttua. Seksiä paljon tärkeämpi asia on se, että toinen on siinä vierellä ja tulee sinua silloinkin kun olet heikoimmillasi. Seksi on ihanaa, mutta aina sille ei ole tilaa elämässä. Onneksi seksi voi palata liittoon pitkänkin tauon jälkeen ja usein silloin vielä parempana kuin ennen. Rakkaus on tärkeintä.

Vierailija
14/16 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten toimit, jos toinen sairastuu ja sairaus vie halut? Kipeä selkä, reuma, syöpä, masennus tms.? Entä jos itse sairastut? Oletko yhdessä toisen kanssa myötä- ja vastoinkäymisissä, vai vain myötäkäymisissä? Tarvitseeko toisen huolehtia sinusta, kun sinulla on vastoinkäymisiä? Itselläni taitaa olla hieman pidempi parisuhde takana kuin sinulla ja elämä on opettanut monta juttua. Seksiä paljon tärkeämpi asia on se, että toinen on siinä vierellä ja tulee sinua silloinkin kun olet heikoimmillasi. Seksi on ihanaa, mutta aina sille ei ole tilaa elämässä. Onneksi seksi voi palata liittoon pitkänkin tauon jälkeen ja usein silloin vielä parempana kuin ennen. Rakkaus on tärkeintä.

Ei tarvitse huolehtia eikä varmasti huolehtisikaan. Niin joo eikä tosiaan tue - eikä tule :'D mutta itselleen kyllä tuki kelpaa ja sitä suorastaan edellyttää, palkinnoksi saan tylytystä. Vittu että pitikin perustaa perhe, ei ole minun juttuni ollenkaan. Ap

Vierailija
15/16 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos tuntuu että seksiä tarttet ni apua kyllä löytyy. Mulle kyllä Milffi kelpaa enemmän ku hyvin ;)

T. 20v puoliks latino poitsu.

Vierailija
16/16 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä erityisesti tänään miettinyt vaan ihan suhteen alusta asti. Että en ala hukkaamaan naiseuttani väljähtyneessä suhteessa. Ap

no jos edellisestä kerrasta on vasta viikko, niin mikä antaa sinun olettaa, että seksiä ei ehkä ole seuraavaan puoleen vuoteen? Vaikuttaa siltä, että olet oikeasti päättänyt tämän asian jo. Haluat erota ja löysit tästä oivallisen "syyn". Luultavasti vielä itse provosoit seksittömyyttä liitossanne käyttäytymällä etäisesi ja viileästi, niin ettei toisen tee mieli edes olla aloitteellinen. Toimit näin ehkä tiedostamattasi. Mitäpä jos olisit rehellinen itsellesija kumppanillesi ja säästäisit molemmat mielipahalta ja puhuisitte asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän