Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia tuntemuksia teillä on jos olette ihastuneet

Vierailija
24.09.2016 |

tai rakastuneet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut rakastunut.Ihastus on panetusta

Vierailija
2/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun se ei saa kohdettaan omakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemuksia? Välillä tekisi mieli juosta karkuun kun en tiedä miten käyttäytyä sen seurassa. Välillä tekisi mieli koskettaa, laittaa käsi sen lihaksikkaalle reidelle, hivellä sen leuan sänkeä, maistella alahuulta. Miettiä miltä sen kädet tuntuisi mun vartalolla. Haaveeksi jää.

Vierailija
4/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän tykyttää, kainalot hikoaa, panikoin, olen levoton, en pysty keskittymään kunnolla mihinkään, ajattelen ihastusta jatkuvasti, ja kaipaan, olen poissaoleva, olen iloinen ja mieli kevyt jos ihastus on samassa huoneessa jne.

Vierailija
5/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemuksia? Välillä tekisi mieli juosta karkuun kun en tiedä miten käyttäytyä sen seurassa. Välillä tekisi mieli koskettaa, laittaa käsi sen lihaksikkaalle reidelle, hivellä sen leuan sänkeä, maistella alahuulta. Miettiä miltä sen kädet tuntuisi mun vartalolla. Haaveeksi jää.

Mitä teinareita täällä oikeen käy. Pane sitä saa*ana

Vierailija
6/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teinareita täällä oikeen käy. Pane sitä saa*ana

Enpä viitsi kun on varattu. Ja se oksentais jos näkis mut ilman vaatteita.

Vierailija
7/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen tärinä, lämmin olo, joka helpottaa ajoittain. Nauran tai hymyilen itsekseni kun muistelen tilanteita, joissa on kohdattu tai ihastuksen sanomisia. Unettomuutta. Kroonista toisen ajattelemista.

Vierailija
8/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen kokoajan,masussa perhosia,menee ruokahalu ja haaveilen lusikka suussa,hullu ikävä kokoajan jos ei olla samankaton alla.🙂❤

Vierailija
9/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiheet 6kk tutustumisesta tähän päivään. Ihastus on salainen.

1. Ihana tyyppi! Hauska ja nokkela. Olen rento ja iloinen.

2. Ei helvetti, taidan olla ihastunut, paniikki

3. Pelottaa, ujostuttaa, olen töykeä

4. Ajattelen häntä pakkomielteisesti

5. En nuku, en syö

6. Tajuan että riudun ja otan henkisen pesäeron

7. Olo on taas rento, iloinen, kupliva

8. En tiedä vielä

Vierailija
10/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulee semmonen jännäkakkavääntö mahaan kun näkee toista ja sydän hakkaa hurjana. Ja suuta kuivaa ja koittaa vaan olla khuulisti. Ja sitten höpöttää kuitenkin mitä sattuu ja menee senat sakaisin. Eikä voi olla ajattelematta toista. Ihastus tollaista.

Rakastuminen on ku ois kussu just housuunsa, semmonen olo sisällä. Ja olotila lievästi psykoottinen ja maaninen. Ai että.

Vierailija
11/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja kauhea samaan aikaan. Haluaisin vain painautua häntä vasten ja silitellä ja olla hyvänä ja rakastella, katsella tähtiä ja kuiskailla salaisuuksia, nauraa ja itkeä ja suudella yössä. Nukahtaa lusikkaan ja herätä kun hänen penis tökkii mua. Aivan uskomaton ikävä kun ei nähdä.

Vierailija
12/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen olo et kunpa en olis koskaan tavannut koko ihmistä. :/ yritän vaan nyt unohtaa hänet ja keskittyä omaan elämään, vaikka vaikeeta se on kun toinen on koko ajan mielessä.

Vierailija
13/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön ja sietämätön kaipaus. Eikä silloin ole todellakaan mikään hidas eteneminen mielessä. Haluaisin välittömästi antaa helliä ja rakastavia sanoja, läheisyyttä ja seksiä. Tekisi mieli käydä heti kiinni. Mutta kun niin tekee oikeasti mies pelästyy ja hämmentyy. Pelkuripaskoja ovat kaikki. 😢 N26

Vierailija
14/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällä mahan pohjassa lentää satapäinen parvi perhosia, sydän tykyttää, hymyilyttää jatkuvasti, olo on kuin huumeissa (vaikka en tiedä miltä se tuntuu), mikään pieni normaalisti ärsyttävä asia ei ärsytä.

Hieman ujostuttaa, leijun pilvilinnoissa, iho menee "kananlihalle" jos saan ihastuksen kohteen tarpeeksi lähelleni, jo kohteen läsnäolo kiihottaa.

Todellisuudentaju heikkenee, hirnun hervottomasti ihastuksen surkeillekin vitseille ja lähelläolo tuntuu hyvältä.

Näin minulla ihastumisen alussa.

Vierailija
15/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku: Keskityin koko ajan tähän ihmiseen, enkä tiennyt miksi. Sitten epäilys: taidan olla hieman ihastunut. Sitten yllättäen sen tajuaminen iskee koko voimalla ja jalat alta.

Hirveä hurmos ja hullaantumisen tunne. Pakkomielle.

Sitten suru, kun en häntä saa eikä tunne todennäköisesti ole molemminpuolinen.

Sattuu.

Monta kertaa päättää vihata ja unohtaa koko tyypin.

Silti ajattelen häntä koko ajan.

Mietin, että jos hän olisi poikaystäväni, haluaisin pussailla ja halia koko ajan.

Tunteet vaihtelevat suuttumuksesta ja pettymyksesä epätoivoon ja kaipuuseen ja ikävään.

Herään yöllä painajaisesta ja unelmoin halaavani häntä.

En pysty enää katsomaan hänen kuviaan kun sattuu.

Silti yhä toivon, että ehkä vielä...

Vierailija
16/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Vierailija
17/19 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen heti tosi mustasukkaiseksi ja sekoan.. Yritän olla ihastumatta

Vierailija
18/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/19 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi vanha sivu mut vastaan silti

Jos tästä tulis taas aktiivinen ketju:)

Olen siis ihastunut

No aina kun ihastus tulee lähelle perhoset vetää rallia vatsassa ja katselen vain sanattomana ihastuksen lihaksikasta ja uskomattoman komeaa ulkomuotoa (hän siis on harrastanut yleisurheilua joku 10-11 vuotta)

Emme yleensä puhu toisillemme koska hän on enemmän veljeni kaveri mutta ihan puheväleissä ollaan joten aina kun puhun hänelle puhun TODELLA oudosti (en osaa selittää)

Silloin kun hän on kylässä löydän itseni usein häntä seuraamassa. Yksi esimerkki on:

Eli ihastukseni sisko on paras kaverini ja niin edelleen joten kerran kun he olivat kylässä ja täällä oli muitakin lapsia äitini kehitti meille esteradan. Eli jokainen sai parin jonka kanssa pitää suorittaa esterata toinen pari silmät kiinni. Kun minun vuoroni tuli ihastukseni pari oli jo suorittamassa rataa. Ja sitten huomasin seuraavaksi ihastukseni ihanaa ääntä ja tekevän niin kuin hän sanoo. Tuloksena oli pari kuhmua ja mustelmaa ( törmäsin puuhun)

Eli haluaisin kuulla millaisia olette HÄNEN seurassaan ja onko jotain hassuja tapahtumia sattunut:)