Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äiti sano et jos ei kuulu kirkkoon niin sit ku kuolee, niin sut haudataan jonnekin ojaan?? Onks totta??

Vierailija
24.09.2016 |

Ku sanoin äitille et haluun erota kirkosta, mut se ei anna lupaa, niin sanoin et eroan ku täytän 18vee. Niin se suutahti ja sanoi tuolleen. Jos ei kuulu kirkkoon, niin sellasten ruumiit heitetään ojaan, siis kaivetaan jonkulainen kuoppa jonneki ojaan ja heitetään sinne. En usko??!!

No sitäpaitsi, sanoin et ei mitään väliä, ku mähän oon kuollu, niin ehän mä ees tiiä enään kuolleena mistään mitään! Äiti sano että sielu joutuu helvettiin ja sillon tuntee kipua joka ei pääty koskaan!

Ei olla mitään uskovaisia, niin en ymmärrä miks äiti on noin ihme sekopää!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaan siunaaminen on aina uskonnollinen toimenpide. Meillä Suomessa toistaiseksi vielä kristillinen sellainen.

Vierailija
42/42 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt hyvinkin paljon ojiin haudattuja ruumiita? Vai oletko edes koskaan ihmetellyt, mihin kaikki kirkkoon kuulumattomat vainaat haudataan?

Toisaalta, se voi olla vainajalle itselleen aivan yhdentekevää, löytyykö viimeinen leposija kirkon vierestä vai syövät raadon korpit. Omaisia se enemmän haittaa, jos viimeinen sijainti ei ole edes tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla