Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisena silmälasit saaneet, kysymys!

Vierailija
24.09.2016 |

Eli kysyisin teiltä, jotka olette saaneet aikuisiällä lasit, millä oireilla hakeuduitte silmälääkäriin/optikolle näöntarkastukseen? Olen huomannut, että viime kuukausien aikana pitkän päätetyöskentelyrupeaman jälkeen silmien välissä ja otsassa tuntuu epämääräistä kipua. Välillä tuntuu, että näkö "hämärtyy". Minulla on taipumus jännityspäänsärkyyn, mutta tämä tuntuu erilaiselta. En haluaisi jonottaa kuukausitolkulla tk-lääkärille, vaan pohdin jos varaisin ajan suoraan optikolle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lasit joskus25-vuotiaana, olisin ehkä tarvinnut niitä jo aiemminkin. Viimeinen niitti itselleni oli se kun en enää nähnyt taululle opiskellessani. Tajusin että nyt on pakko mennä näöntarkastukseen. Eipä siinä mitään, nopeastihan ne lasit istuivat päähäni.

Vierailija
2/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varasin ajan näöntarkastukseen johonkin näistä silmälasiliikkeistä ja ostin samalla lasit. Oireina oli huonontunut näkö, ehkä päänsärkyäkin, mutta en ole varma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin työterveyteen näkötestiin, sen jälkeen tarvittaessa joko silmälääkärille tai optikolle, jos näössä on korjattavaa siis. Molemmat ovat yksityisellä puolella.

Vierailija
4/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky voi olla merkki jostain vakavammasta näön ongelmasta. Minä menin silmälääkärille ja sain "erikoislasit". Linssit maksavat yli 100 euroa kappaleelta.