Mitä seksitauteja sinulla on ollut?
ja Minkäikäinen olet nyt.
Itsellä ei mitään ainakaan toistaiseksi ja ikää 38v
Kommentit (43)
Ei mitään ja olen harrastanut seksiä 24 miehen kanssa. Kumi AINA käytössä. N27
Klamydia, jonka takia jouduin sairaalaan, kun kohtu ja muut sisähärpäkkeet tulehtuivat. Näitä hoidettiin antibiooteilla, joista sain allergiareaktion. Olin todella kipeä ja pari kuukautta täysin poissa pelistä sekä kiloja lähti 14... Mies oli omien sanojensa mukaan saanut sen likaisesta vessanpöntöstä. Ero tuli ja mies on hirveän vihainen, kun jätin hänet "pikkujutun" takia.
N34
Hei,
Ruvettunut varsi ja kipeät kivekset.
Ystävällisin terveisin,
Neitsytrunkkari 35v
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ja olen harrastanut seksiä 24 miehen kanssa. Kumi AINA käytössä. N27
Herpes ja kondylooma voi tarttua silti.
Ei mitään. N36v eikä kumi ollut käytössä kuin pari kertaa - mutta vain yksi kumppani (mies) joka oli ennen minuakin pannut vain neitsyitä.
Kondylooma, kiusallinen ja ärsyttävä vaiva... Olen aina käyttänyt kumia satunnaisten kanssa. Nykyinen mieheni on ainoa, jonka kanssa en ole käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
HIV, nykyään puhdas ja vetelen paljaalla.
Mies, 24v.
HIV ei parane ja sen tietoinen tartuttaminen on rikollista.
Klamydia. 26v.
Ihan sit vinkkinä niille joilla "ei oo mitään", esim. klamydia ja herpes on lähes kaikilla oireettomia. Että jos paljaalla annatte vedellä, niin muistakaa myös käydä testeissä aika-ajoin, myös sen vakikumppanin kanssa.
Joskus oli jalat tosi kipeät kun piti nuorna ja innokkaana panna veikeissä asennoissa.
M
Klamydia. En voi edes syyttää ketään, ihan omaa tyhmyyttä! Onneks kuudes aisti toimi ja soitin heti seuraavana aamuna sp-kliniikalle, ei jäänyt tauti kytemään. Ikää silloin 22-vuotta, olin juuri eronnut pitkästä suhteesta.
Kondylooma. Ja tosiaankin kiusallinen ja ahdistusta aiheuttava tauti, jonka oireet vain hoidettavissa.
N26.
Ei mitään seksitauteja.