Jim Carreylla on ilmeisesti tippuri ja herpes
Jälkimmäinenhän ei parane koskaan..
http://www.mtv.fi/viihde/hollywood/artikkeli/karuja-todisteita-julki-ji…
Kommentit (48)
Se kurppa aviomies vaan haluaa päästä jimin rahoihin käsiksi.
Tiedättekö miksi Carrey on maailman paras näyttelijä? - Hänellä on uskomaton rytmitaju.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä Carriesta tuota usko. Tais olla se nainen epävakaa, kun tappoi itsensä. Ties mitä levitteli ja kenelle.
Mulla rupes soimaan päässä se "Mä en tahdo olla enää Carrieee", Jimhän voisi hoilata tota myös sukupuolitautien paljastumisen jälkeen. 😂 "mä en tahdo olla enää carrey, huutaa 'marry me' joka kadunkulmalla" 😂
mtj kirjoitti:
Tiedättekö miksi Carrey on maailman paras näyttelijä? - Hänellä on uskomaton rytmitaju.
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä nyt ei olis herpestä? Aika noloa jos ei ole. Kaikilla seikkailullisilla miehillä ja naisilla se löytyy.
Hyi, yöks, pthyi. Ei tasan ole kuin irstailijoilla, joita kukaan tervepäinen ei huoli suhteeseen. Onneksi elän selibaatissa, niin ei tule olemaan tätäkään ongelmaa. Mihin tämä maailma on menossa? Ei ole seksuaalisesta vapautumisesta seurannut yhtään mitään hyvää. Ei tarvitse olla hihhuli tajutakseen kuinka sairasta tällainen toiminta on.
Jim Carrey
Näyttelijä
Kuvaus
Kuvaus
James Eugene ”Jim” Carrey on kanadalais-yhdysvaltalainen näyttelijä ja koomikko. Hänet tunnetaan parhaiten ”kuminaamana”, koomisena kasvonvääntelijänä ja kinesteettisenä monitaiturina elokuvista Ace Ventura – lemmikkidekkari, The Mask – naamio, Ace Ventura – luonto kutsuu, Valehtelija, valehtelija, ja Bruce – ... Wikipedia
Syntyi: 17. tammikuuta 1962 (ikä 58 vuotta), Newmarket, Kanada
Pituus: 1,88 m
Lapset: Jane Erin Carrey
Puoliso: Lauren Holly (v. 1996–1997), Melissa Womer (v. 1987–1995)
TV-ohjelmat: Kidding, In Living Color, The Duck Factory, LISÄÄ
Tilanne seuraava;:
Tzonin testit puhtaat mut kännisekona nakkelee viinilasit kutusilmät harittaen pitkin seiniä ja hörisee tyyliin whaaaat??Whaaat??!! Se voi joillaki viedä jotenki romanttiset fiilarit fiilarit hiukka daun.
Prättin henki haisee aamulla koirankariekselle ja kainalot sipulikeitolle.
Tzimi Kärry ei pese partaansa vaan sieltä saattaa löytyä makaroninpaloja, mut se on muutenki karanteenis kun ei sille enää kukaan anna kun siitä tuli julkinen herppestippataneli.
No, teit on ny varoitettu siskot.