Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin tunnustaa, että koulutuksella on merkitystä?

Vierailija
24.09.2016 |

Osa tuntuu ajattelevan, että koulutuksella ei ole väliä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos se on henkilökohtainen totuus. Ei valheessa kannata elää.

Vierailija
2/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta MITÄ merkitystä sillä on, siitä meillä ihmisillä on erilaisia käsityksiä.

Minunkin mielestä koulutus on hyvin tärkeä asia, mutta en ole sitä mieltä, että se määrittää ja dominoi kaikkia valintojani ja elämäni osa-alueita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa, että minulle ei ole merkitystä. En ole koskaan seurustellut akateemisen kanssa. Tosin voi johtua siitä, että tiedostan hyvin sen, että olen niin korkeasti koulutettu, että en löydä miehistä vastaavaa... Olen OTM, syyttäjäkoulutuksen läpikäynyt, EU-itäalueprojektien asiantuntija, asianajajatutkinnon suorittanut. Venäjää puhuva kielen yliopistotutkinnon suorittanut.

Itselleni ei merkitse toisten koulutus mitään. Tärkeintä on, että miehen (tai ystävien) kanssa voi keskustella kaikesta. Ovat laajasti asioita seuraavia eikä jutut pelkästään navan alle meneviä. Eli korvien väli merkitsee, ei se paperilla oleva koulutus.

Fatalji

Vierailija
4/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

5/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta MITÄ merkitystä sillä on, siitä meillä ihmisillä on erilaisia käsityksiä.

Minunkin mielestä koulutus on hyvin tärkeä asia, mutta en ole sitä mieltä, että se määrittää ja dominoi kaikkia valintojani ja elämäni osa-alueita. 

Näin

Vierailija
6/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle merkitsee toistenkin koulutus. Haluan, että outkimiehellåni on putkimiehen koulutus, ja sähkömiehelläni sähkömiehen koulutus. Haluan myös, että lääkärilläni on lääkärinkoulutus ja jopa että se on jostain länsimaasta, vaikka neukuissa kuulemma koulutettiin oikein hyviä lääkäreitä.