Puolassa taannutaan, naisten oikeudet vedettiin juuri pöntöstä
Puolassa meni juuri läpi lakialoite siitä, että nainen ei saa enää tehdä aborttia missään tilanteessa. Jos hänet on raiskattu tai lapsi on vammainen, ei vaikuta mitään. Jos menet Saksan/Tsekkeihin tai muualle tekemään abortin ja saavat tietää, joudut vankilaan. Bonuksena, jos joudut onnettomuuteen ja lapsi menehtyy, voit siitäkin päätyä vankilaan. Jos teko on tahallinen, minimi on 3 vuotta (maksimi 5v), vahingossa ei ole tuota 3v minimiä.
Toinen bonus: yrittävät torpata koeputkihedelmöityksen täysin, mutta prosessi on vasta lähtenyt käyntiin. Aikaa kyseisellä hallituksella on vielä 3 vuotta työstää tätä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset alkavat pihdata.
Muuten hyvä, mutta siinä vaan jää itsekin ilman.
Jos minun pitäisi valita, harrastanko seksiä ja otan riskin tulla raskaaksi ilman mahdollisuutta aborttiin vai olenko kokonaan ilman, niin valinta olisi helppo. Onhan minulla kaksi tervettä kättä ja netistä voi tilata ties minkälaisia seksileluja.
Ellei sitten seuraavaksi kielletä itsetyydytystä...
No en minä ainakaan käsin tai leluin saa samaa seksuaalista tyydytystä kuin miehen peniksellä :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin aborttilakia pitäisi kehittää niin, että "lapsiluku täynnä"- abortit loppuvat. Toki edelleen raiskatuilla ja vammaisen lapsen vanhemmalla tulisi olla siihen oikeus, mutta "ehkäisy petti" ei ole syy etenkään vakiintuneella pariskunnalla.
Abortti on aina parempi vaihtoehto kuin ei-haluttu lapsi.
Ei-haluttua lasta ei ole olemassakaan. Adoptiota odottavia vanhempia on enemmän kuin adoptioon tulevia lapsia. Jokainen lapsi on haluttu jossakin.
Mammat miehille: Pitää ymmärtää, että aina kun harrastaa seksiä on mahdollisuus tulla isäksi.
Mammoille: Pitää ymmärtää, että aina kun harrastaa seksiä on mahdollisuus tulla äidiksi. "Naisvihaaja, pojet naisen oikeuksia, barbaari."