Miten saada kipinää suhteeseen?
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä hieman yli 7 vuotta. Suhde on kaikinpuolin hyvä ja en mistään hinnasta luopuisi miehestäni/suhteestamme. Suhteemme laatu on tietysti muuttunut aikapaljon siitä alkuhuumasta, mutta tämä on tietysti aivan normaalia. Vaikka olenkin tyytyväinen suhteeseemme, niin joskus tavallaan kaipaan sitä uuden suhteen "kipinää" ja jännitystä.
Kertokaapas miten tällaiseen pitempään suhteeseen voisi saada "kipinää" ja jännitystä. Ja sanottakoon heti, etten tuolla jännityksellä tarkoita sitä, että tekisin jotain mieheni seläntakana ja sitten jännittäisin sitä jäänkö kiinni.
Kommentit (10)
Ostat käsiraudat, piiskan, naamioita ja seksivälineitä joita sinuun saa käyttää. Toimii. M32
Vierailija kirjoitti:
Ostat käsiraudat, piiskan, naamioita ja seksivälineitä joita sinuun saa käyttää. Toimii. M32
Niin, eihän sitä teidä ennenkuin on kokeillut, mutta en usko, että lisää välineitä/rekvisiittaa ostamalla löytyy sitä mikä on hakusessa. Makuuhuoneessa olemme kokeilleet lähes kaikkea jota mieleen tulee, myös (minun) alistamista.
Itse olen huomannut, että kun olemme (joskus harvoin) mieheni kanssa yhdessä viihteellä ja saan muilta miehiltä huomiota, siis esim. katseita tai tulevat juttelemaa kun mieheni käy jossain muualla, niin tämä huomio paitsi herättelee itseäni niin myös miestäni. Olen huomannut, että mieheni on todella intohimoinen tällaisten yhteisten illan viettojen jälkeen. Ompa mieheni joskus kertonutkin, että hänestäkin tuntuu hyvälle nähdä kun muut miehet ovat minusta kiinnostuneita.
Fantasioista keskusteleminen oman rakkaan kanssa on todella kutkuttavaa ;)
Kun tuossa aloituksessa rajaat seläntakana puuhaamiset pois, niin empä osaa sanoa millä sitä kipinää saisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että kun olemme (joskus harvoin) mieheni kanssa yhdessä viihteellä ja saan muilta miehiltä huomiota, siis esim. katseita tai tulevat juttelemaa kun mieheni käy jossain muualla, niin tämä huomio paitsi herättelee itseäni niin myös miestäni. Olen huomannut, että mieheni on todella intohimoinen tällaisten yhteisten illan viettojen jälkeen. Ompa mieheni joskus kertonutkin, että hänestäkin tuntuu hyvälle nähdä kun muut miehet ovat minusta kiinnostuneita.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Saman havainnon olen itsekkin tehnyt. N32
Flirtti vieraan miehen kanssa. Tarkoitan nyt ihan silmäpeliä tai jotain kevyttä jutustelua. Itselläni tämä ainakin toimii.
Saliiko naiset myös miestensä flirttailla naisille?
No tässä ketjussa ehdotetaan flirttailemista vieraille. Tämä varmasti herättelee tietynlaista kipinää/intohimoa suhteessa, mutta tietysti pelisäännöistä olisi syytä sopia oman kumppanin kanssa.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2630216/flirttaileminen_vieraille_antaa_…