Naisen elämässä on aina kolme tärkeä miestä.
Ensirakkas, se jonka kanssa tehdään lapset ja sitten se joka tekee naisen onnelliseksi.
Kommentit (23)
Minulla on isä, veli ja julkkisihastukseni. N22
Minulla on isä, mieheni ja poikani.
Ensirakkaus on menneisyyttä ja lapsiakaan ei ole. Olen vain onnellinen?
Lapsuudenkoti ei ole kovin onnellinen, jos isä ei mahdu elämän tärkeimpien miesten joukkoon.
Mulla nämä kaikki ovat sama asia. Yhdessä 22 vuotta onnellisesti.
Ensirakkaus ei mulle merkkaa mitään, sen sijaan mies jonka kanssa sain lapset on kaikkeni. jos kolme tärkeää miestä pitää valita, niin ehkä ovat sitten isäni, mieheni ja poikani.:)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mulla ensirakkaus ja kaksi joiden kanssa lapsia, en siis tule koskaan onnelliseksi?
Eron jälkeen ehkä vielä lisää lapsia ja toisen eron jälkeen onnelliseksi.
Olen nyt se mies jonka tehtiin lapsia. Mitenköhän kävisi toisella kierroksella? Jälleen lapsia vai nainen onnelliseksi, tuskin kuitenkaan ensirakkaudeksi kenellekkään.
t. mies 47v
Minulla isä, veli ja öö... lasketaanko koirani?
Ensirakkaus ei merkitse mitään, lapseni isä ei ole minulle ollenkaan tärkeä ja onnelliseksi minua tekee mm. veljeni, ystävien pojat ja isä.
Yhden ystävän mies on myös merkittävä ihminen, toimii isähahmona lapselleni jonka biologinen isä ei hommaa hoida.
Mä en aio tehdä lapsia. Onko mulla siis vain kaksi? Buu 😩 N27
Mä löysin ensirakkauteni vasta lasteni isän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
mikä on toi ''ensirakkas''?
Joo sitä mäkin ihmettelin. Muutenkin vähän hoono suomi: "kolme tärkeä miestä"...
jaa, mulla on ollut neljä: vaari, isä, mies (joka ei ole ensirakkaus, mutta tärkein) ja oma poika.
Kaikki neljä eivät ole eläneet yhtäaikaa, mutta kahdesti elossa on ollut kolme kerrallaan. 1. vaari, isä ja mies 2. isä, mies ja poika. Nyt enää mies ja poika. Ehkä joskus pojanpoika, mutta yhtä tärkeä olis tietty pojantyttö tai tytön tyttö.
Mutta kun nyt elämän miehistä oli kyse :)
Joo, kyllä oli ensirakkaus tärkeä, ei enää, aviomies on tärkeä varmasti lopun ikää, ja pojat kaikista tärkeimpiä, veli on myös rakas. En tiedä miksi pitäisi olla vain kolme.
Aijaa, mulla ensirakkaus ja kaksi joiden kanssa lapsia, en siis tule koskaan onnelliseksi?