Kerroin teidän ohjeiden mukaan kissalleni Brangelinan erosta ja se sai ahdistuskohtauksen. Mitä nyt pitää tehdä?
Tuolla se tärisee ja itkee, eikä suostu ottamaan apua vastaan. Huonosti mennyt ruotsin ylioppilaskoe tänään vielä lisäsi sen tuskaa. Yritin mennä lohduttamaan ja tuoda suklaata, mutta se vaan käski minun mennä helvettiin... Onko mitään tehtävissä? :( Miten te ootte ratkaissut vastaavanlaiset tapaukset?
Kommentit (5)
Voi ei, raukka :-( Meillä uutinen otettiin onneksi vastaan ihan rauhallisissa merkeissä, mutta tänään unohdin tuoda Shebaa kaupasta ja siitäkös alkoi meidän kolli oikutella. Ei ole helppoa, ei.
kKrroitko sille siitä Maddoxista, että epäilevät jotain riitaa Maddoxiin ja Bratin välillä ja että poika olis puolustanut äitiään...FBI:n mukaan. Voisi helpottaa ahdistusta jos tietäisi tuon?
Itse sanoin etteivät ole mitään eronneet, tekivät vain tuollaisen mediatempun, läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoin etteivät ole mitään eronneet, tekivät vain tuollaisen mediatempun, läpällä.
;D
Meillä kanssa usko ikuiseen rakkauteen ihmisten välillä meni kissalta nyt täysin, kun on jo pari eroa kokenut eli omani ja erään läheisen. Mutta kyllä tää Brangelina- juttu sai kissan uskomaan, että on olemassa vain sellaista ikuista rakkautta, joka on kissan ja ihmisen välinen. Annoin sille muuten lääkkeeksi sydänsuruun Party Mix- pussista parit namit, niin se rauhoittui ja kertoi rakastavansa ainakin minua ikuisesti ja mä sanoin sille samat<3