Lämpörullat, tuulahdus menneisyydestä vai ihan tätäkin päivää?
Äidillä oli lämpörullat 70-luvulla, muistan sen rasiankin millainen se oli. Nyt itselläni on eka kertaa vuosikausiin sen verran pitkät hiukset, että jonkunlaisia kiharoita olisi kiva joskus saada, mutten halua enää mitään vahvoja käsittelyitä (permanetteeja tai värjäyksiä, mahdetaanko permiksiä enää tehdäkään kuin mummoille) hiuksiini. Katsoin netistä, että erilaisia lämpörullia on edelleen myynnissä paljon, onko niistä mihinkään? Ovatko käteviä? Vai ei? Kertokaa, jos on kokemusta (=ei tarvitse viisastella, ellei ole ihan pakko).
Kommentit (5)
Käytän usein lämpörullia ja ensi viikolla mulle on varattu aika permikseen (tai joku tukikäsittely kai se oli, mutta kuitenkin) :D
Mulla on polkkapituinen piikkisuora liukas tukka johon on tosi vaikea saada kuohkeutta ilman rullia tai ilmakihartimella käsittelyä. Joo, on ne rullat ihan kätevät, mutta mulla ne kiharat ei tosiaan kestä, mutta ne tuovat volyymia.
Vierailija kirjoitti:
Käytän usein lämpörullia ja ensi viikolla mulle on varattu aika permikseen (tai joku tukikäsittely kai se oli, mutta kuitenkin) :D
Mulla on polkkapituinen piikkisuora liukas tukka johon on tosi vaikea saada kuohkeutta ilman rullia tai ilmakihartimella käsittelyä. Joo, on ne rullat ihan kätevät, mutta mulla ne kiharat ei tosiaan kestä, mutta ne tuovat volyymia.
Kiitos, minkä merkkiset sinulla on? Minulla on sellaisia taipuisia pötkylöitä (en tarkoituksella käytä sitä toista sanaa ;) ) joiden ympärille kierrän hiuksia, mutta niillä tulee hiuksista vain syheröä, minulla on lasimainen liukas hiustyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on polkkapituinen piikkisuora liukas tukka johon on tosi vaikea saada kuohkeutta ilman rullia tai ilmakihartimella käsittelyä. Joo, on ne rullat ihan kätevät, mutta mulla ne kiharat ei tosiaan kestä, mutta ne tuovat volyymia.Kiitos, minkä merkkiset sinulla on? Minulla on sellaisia taipuisia pötkylöitä (en tarkoituksella käytä sitä toista sanaa ;) ) joiden ympärille kierrän hiuksia, mutta niillä tulee hiuksista vain syheröä, minulla on lasimainen liukas hiustyyppi.
Mulla on Eclipse merkkiset, eri kokoisia rullia. Ihan ok ovat. Mulla on kans ne pötkylät ja ne on huonot, tulee syheröä. Ne on liian ohuita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on polkkapituinen piikkisuora liukas tukka johon on tosi vaikea saada kuohkeutta ilman rullia tai ilmakihartimella käsittelyä. Joo, on ne rullat ihan kätevät, mutta mulla ne kiharat ei tosiaan kestä, mutta ne tuovat volyymia.Kiitos, minkä merkkiset sinulla on? Minulla on sellaisia taipuisia pötkylöitä (en tarkoituksella käytä sitä toista sanaa ;) ) joiden ympärille kierrän hiuksia, mutta niillä tulee hiuksista vain syheröä, minulla on lasimainen liukas hiustyyppi.
Mulla on Eclipse merkkiset, eri kokoisia rullia. Ihan ok ovat. Mulla on kans ne pötkylät ja ne on huonot, tulee syheröä. Ne on liian ohuita.
Kiitos taas, katson tuota merkkiä tarkemmin. :)
Mä haluisin kans. En oo vielä jaksanu etsiä mistään..