Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästättekö johonkin muiden mielestä turhuuteen?

Vierailija
23.09.2016 |

Itsellä ollut jo pitemmän aikaa säästökohteena kasvojen kohotus ja hammaskuoret. Rahat olis kasassa, mutta tuohon kohotukseen pitää olla pari kuukautta polttamatta enkä ole saanut tupakointia vielä lopetettua. Exälle olen säästökohteista kertonut, mutta en muille. Hölmöä kenties, kun omia rahojani siinä tuhlaan, mutta en vaan halua alkaa kuuntelemaan toisten päivittelyä asiasta....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä matkailu on turhaa, mutta se on ainoa asia mihin käytän paljon rahaa, ja siihen myös säästän.

Vierailija
2/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen "pahaa päivää". Jossain vaiheessa voisin leikkauttaa silmät kuntoon, tämä tuli vaan aloituksesta mieleen, en säästä leikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörään säästin.

Vierailija
4/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin aikoinani maailmanympärimatkaan, monet pitivät turhana.

Vierailija
5/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin kunnon tehokkaaseen pelitietokoneeseen. (Kyllä, olen nainen)

Toisen kerran sain kuulla kun säästin reppureissaamiseen ja olin lähdössä yksin. Nyt säästän taas rahaa, että pääsen uudestaan matkalle. Enää ei ole kukaan viitsinyt sanoa mitään.

Vierailija
6/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän osakkeisiin. Tuntuu, että suurin osa ihmisistä pitää sitä suurempana syntinä kuin lottoaminen tai juopottelu.

Vierailija
7/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän Japanin kiertomatkaan. Kaksi kertaa olen aiheesta maininnut ja kaksi kertaa saanut ihan ihmeellisen vastaanoton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme