SYYSTOIVEET 2006 maaliskuun pino
Moikka!
Aika hiljaista on ollut meidän pinossamme. odotteleeko kaikki vaan niin kuumeisesti syksyä vai onko ajatukset yritetty siirtää taka-alalle? Meillä aihe on melkis päivittäis esillä kotosalla. Me saatamme siirtyä syystoiveista kevättoiveisiin ;) En aloittanut pillereitä vaikka suunnitelmissa oli ja ajattelimme että katsotaan kuukausi kerrallaan. Katsotaan tuleeko sitä ehkäisyä enää käytettyä ;) Vauvakuume on ainakin ihan älytön!!!
Mites muilla?
Kommentit (9)
Jospa kirjottelisi, kun tätä pinoa aikoinaan kasasinkin:)
Mulla tuo vauvakuume on ehkä siirtymässä taka-alalle, johtunee varmasti esikoisen levottomista öistä ja aikaistuvista aamuista. Tänäänkin aamu alkoi kuudelta:( Pimennysverhot astuvat kehiin huomenna....
Alunperin oli tarkoitus jättää pilsut pois ens syksynä, kun palaan töihin mutta saas nähdä. Toisen lapsen haluan mutta en tiedä koska.... Mies kyllä haluaa sitä vauvaa enemmän kuin minä.
Esikoisella lisäksi uhma.
t. manteli ja prinssi 8/04
En ole itsekään käynyt tällä palstalla kovin usein, ilmoittauduin kuitenkin aikoinaan tänne Syystoiveet 2006 pinoon. Vauvakuumetta on välillä enemmän ja välillä vähemmän, miehellä ei taida olla ollenkaan ainakaan vielä, saattaa kyllä olla että meidän yritys siirtyy vuoden 2007 puolelle. Hommia riittää kahden vilkkaan pojan (3 ja 7 v) kanssa tällä hetkellä. Lisäksi meillä on kaksi nelijalkaista perheenjäsentä (koira ja kissa) ja pian meille tulee pieni koiranpentukin!
Aika lailla samat mietteet kuin Mantelilla. Meilläkin esikoinen senkuin aikaistaa aamujaan vaikka kellojakin siirrettiin. Tänäänkin seisoi ja jutteli sängyssään tasan kuudelta eikä sen jälkeen enää nukahtanut. Päiväunia nukkuisi vaikka kuinka pitkään, joten nyt on niiden lyhennys meneillään jos vaikka yöunet sillä pitenisi..
MsTottestrom: joko olette jonkinlaiseen ratkaisuun kakkosen yrittämisessä päätyneet? Sinähän kovasti pohdit josko jo heti uskaltaisi yrittää aloittamisen.
Te siis suunnittelette yritykset aloittamista syksyllä? Meillä suunnitelmissa aloittaa yritys syksyllä häiden jälkeen. Siinä vaiheessa minä olen valmistunut ammattiin ja toivon mukaan jo työelämässä.
Meistä sen verran, että itse olen 23, mies 24 ja esikoinen syntyi 9/05. Haluaisimme lapset suunnilleen kahden vuoden ikäerolla ja jotenkin tuntuu luonnolliselta aloittaa yritys heti häiden jälkeen.. :o)
Jos vaan porukkaan mahtuu, niin liityn mukaan mielelläni!
Piipikkä
Liityn porukkaan mukaan. Esikoinen on viime kesän lapsukainen ja haluan keskittyä tähän vauva-aikaa täysin. Sitten kun taidot ovat kasvaneet ja se vuoden ikä isommalla reippaasti täynnä, olisi tarkoitus jättää pillerit pois. Lisäksi meillä on tilanne tämmöiselle pikkuperheelle ihan hyvä, mutta ennen seuraavaa pitäisi ainakin muuttaa isompaan asuntoon. Suinpäin ei vielä luomukiertoihn ryhdytä (esikoinen tärppäsi heti ekasta ehkäisyttömästä kierrosta).
Mutta mukavaa että on muita, joilla on samoja suunnitelmia! Vauva mielessä, muttei vielä toimiin ryhdytä.
-p- ja piiperö
Me tosiaan aikaistettiin aloitusta, ja siksi pinoudun nyt kevättoiveissa. Nyt on kp6 ensimmäistä yrityskiertoa, ja tuntuu ihanalta olla vihdoin tässä vaiheessa!
Mutta tervetuloa vaan MsTotterstrom kevättoiveisiin, jos yrityksenne aikaistuu!
Tulin tänne tuolta Vauva toiveissa kesälle -07 -keskustelusta. Meidän on tarkoitus aloittaa vauvan yritys kesäkuussa, että jospa tärppäisi sitten syksyn aikana. Olen tosin jättänyt jo pillerit pois koska ne loppuivat eikä uusia viitsinyt enää hakea :) Esikoinen syntyi 11/04.
Terkuin Ruuttu
piiiitkästä aikaa...Oon vähän tarkoituksella pysynyt pois kun jotenkin toi vauvakuume vaan kohoaa kun tällä palstalla pyörii.
Me ei edelleenkään olla tehty päätöstä yrityksen aloittamisesta. Mieli tekis heti mutta joku laittaa vastaan. Ehkä järki vaan kun tietää että esikoinen on vielä niin pieni...
eilen illalla taasen miehen kanssa keskusteltiin mutta ei päästy tulokseen. Hän ei myöskään tiedä mitä tahtoisi. Haluaa ehdottomasti toisen ja nopeaan mutta ei oo varma miten sitä rakkautta sitten pystyisi kaikille jakamaan. Sanoi kuitenkin ettei jaksaisi syksyyn asti odotella
no nyt mennään kuukausi kerrallaan ja katsotaan miltä tuntuu. Neiti on kuitenkin vasta 4kk. toisaalta ehkä tekis mieli ainakin kuukausi odottaa jos tärppääkin heti niin syntyisi vasta ensi vuoden puolella.
Katsotaan!
Joo, kyllä se niin on, että vauvakuumetta yritän saada vähän tuonne taka-alalle syksyä odottamaan.
Olin työpaikan juhlissa lauantaina ja onneksi tuli sellainen olo, että onhan se ihan kiva taas mennä syksyllä töihin - varsinkin kun haaveissa on se toinen lapsi ja jos tärppää niin eipä sitä kovin pitkään ehdi töissä ollakaan.. Ihan kiva siis, ettei töihin paluu tunnu ikävältä.
Pojallekin on jo hoitopaikkajärjestelyt aloitettu ja perhepäivähoitoon pyritään saamaan ja käytiinkin jo yhdessä paikassa tutustumassa ja hyvältä näytti.
Joten ajatukset on kyllä olleet nyt onneksi muualla kuin uudessa vauvassa..