rasvoittuuko läskeillä hiukset ja iho nopeammin?
Kuin normaalin tai matalan rasvaprosentin omaavilla?
Kommentit (8)
Tuskinpa. Itse olen ollut yhtäkuivaihoinen aina painosta riippumatta.
Ai mitä, onko susta siinä kehossa niin paljon ihraa että tunkee jo päänahkastakin ulos?
Ei rasvoitu, joillakin lihavilla tosin peseytyminen voi olla haastavaa ja näin ollen hiukset ovat pesusta huolimatta rasvaiset.
Nuorempana kun olin hoikka niin yhtä rasvoittuva iho silloinkin. Vanhemmilta se iho periytyy.
Ei, pikemminkin päinvastoin koska rasva pysyy kehon sisällä, eikä tule pintaan niin herkästi kuin laiheliineilla.
Läskissä ei yleensä kasva hiuksia. Läski eli rasva on kudosta, jota sinulla on sisälläsi, kuten meillä kaikilla.
Ei,hiukseni ovat aina kiiltävät ja hyväkuntoiset,yltävät lapaluihin asti.Myös ihoni on hyvä.Ei rasvoitu,eikä ole finnejä.Jotain hyvää läskilläkin....T:Ylipainoa 15 kg
Ei, iho on kaunis ja persikkainen voisin laskea kaikki finnit joita mulla on elämäni aikana ollut yhden käden sormilla. Hiukset voisin pestä kerran viikossa ja ne näyttäisivät silti hyvältä. Mutta koska pidän puhtaan tuoksuisista hiuksista pesen ne useammin.
AP:n kannattaisi syödä vähän enemmän ettei kropan tarttisi syödä aivokudosta saadakseen energiaa, niin kuin nyt on ilmeisesti päässyt käymään.
......................