MIKSI näitä taviksia nostetaan esille mediassa??
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092322359649_vi.shtml
Mä en aidosti oikeasti käsitä, miksi Iltalehdet nostaa esille näitä sometyrkkyjä? Kyllä näitä julkisuuden kipeitä voi seurata somessa ilman, että valtakunnallinen media nostaa heitä esille.
Ja kyllä, en aio klikata näitä uutisia enää edes auki, koska uutisarvo on nolla. Lukijoiden aliarvioimista sen sijaan en voi sietää.
Kertokaa, ovatko nämä Instagram- uutiset teistä kiinnostavia?
Kommentit (9)
En jaksa avata linkkiä, sen sisältö tuskin kiinnostaa minua.
Miksi sinä kalastelet klikkauksia kyseiseen linkkiin? Onko siellä joku suomalainen julkisuustyrkky, eli sinä itse?
Mikäli oikeasti tavisten uutisoinnit ärsyttäisivät, et laittaisi yksinäistä linkkiä. Laittaisit joko listan noita idioottiuutisia TAI yksittäisen uutislinkin perässä kertoisit uutisen sisällön. Nyt yrität houkutella ihmisiä avaamaan juuri tuon tietyn linkin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa avata linkkiä, sen sisältö tuskin kiinnostaa minua.
Miksi sinä kalastelet klikkauksia kyseiseen linkkiin? Onko siellä joku suomalainen julkisuustyrkky, eli sinä itse?
Mikäli oikeasti tavisten uutisoinnit ärsyttäisivät, et laittaisi yksinäistä linkkiä. Laittaisit joko listan noita idioottiuutisia TAI yksittäisen uutislinkin perässä kertoisit uutisen sisällön. Nyt yrität houkutella ihmisiä avaamaan juuri tuon tietyn linkin.
Sori, en kalastele tykkäyksiä, en ajattele asiaa noin. Linkin takana siis Sami ja Satu Kapanen, jotka Iltalehti nosti etusivulleen parin yhteisestä Instagramista.
Minua ei haittaa, vaikka näitä klikataan tai että joku sometyrkky saa klikkejä näistä, jokainen saa menestyä miten haluaa. Se mikä aloituksen pointti oli, niin kiinnostaako ihmisiä nämä todellisuudessa vai klikataanko näitä siksi, ettei parempaakaan ole tarjolla viihdeuutisissa? Mä en tykkää tästä mihin tää on menossa, kun tavikset koittaa rakentaa jotain brändiä pikku hiljaa itsestään ja se on vielä niin läpinäkyvää ja media lähtee siihen mukaan? Tutkin opinnoissani mediaa, ja tämä aihe kiinnostaa paljon!
ap
Koska mitään muuta kuin taviksia ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tästä mihin tää on menossa, kun tavikset koittaa rakentaa jotain brändiä pikku hiljaa itsestään ja se on vielä niin läpinäkyvää ja media lähtee siihen mukaan? Tutkin opinnoissani mediaa, ja tämä aihe kiinnostaa paljon!
ap
Jotenkin ristiriitaista. Mitä opiskelisit ja tutkisit, jos et tätä?
Onko Sami Kapanen tavis? Eipä silti, että aivan turhahan tuo juttu oli, mutta kyllä mä Sami Kapasen laskisin julkisuuden henkilöksi. Enemmän mua ihmetyttää nämä ilmapalloisät ja sushimammat, jotka nostetaan iltapäivälehtiin jonkun someavautumisensa perusteella. He ovat niitä ihan oikeita taviksia ja sitten lehdistöä myöten ruoditaan, kun heitä on kohdeltu huonosti, kun tenava ei olekaan saanut ottaa kotiin ilmaiseksi kaupan mainoskampanjarekvisiittaa tai heitellä ruokaa pitkin lattioita ravintolassa. Tämä on aivan uusi, somen suosion myötä ilmaantunut tyyli tehdä lehtiartikkeleita. Julkkisten juhlavaatteista on kirjoiteltu menneinäkin vuosikymmeninä, vaikkakaan ei heidän itsensä somessa julkaisemien kuvien perusteella.
Eniten mua ihmetyttää jutut Kiira Korven siskosta. Siis mitä??
Kaikki Miss-Helsinki finalistit, Mailis Penttilät yms...On todella vaikea uskoa, että tekisivät mitään tiliä kuvillaan. Varmasti kysymys on oikeasti jostain tyhjeedestä, jota entisillä koulukiusatuilla ja entisillä pullukoilla on täytettävänään. Kun näitä samoja ihmisia tulee Helsingissä livenä vastaan, ovat ihan eri näköisiä ja sitten on vielä sellainen arka peura ajovaloissa ressukka- ilme. Stockmannilla oli Jessica Ruokola pitämässä jotain kosmetiikka esittelyä. Hänellä oli se Stokkan työjakkupuku päällä, nyppysiset sukkahousut, resuiset ballerinat ja olemus ihan kuin olisi itkuun purskahtamaisillaan. Ihmiset ei kerta kaikkiaan uskaltaneet edesä lähestyä niin hauraan ja aran ihmisen tiskiä. Kontrasti on todella suuri niihin kuviin, joissa vetää uimapukua persevakoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Miss-Helsinki finalistit, Mailis Penttilät yms...On todella vaikea uskoa, että tekisivät mitään tiliä kuvillaan. Varmasti kysymys on oikeasti jostain tyhjeedestä, jota entisillä koulukiusatuilla ja entisillä pullukoilla on täytettävänään. Kun näitä samoja ihmisia tulee Helsingissä livenä vastaan, ovat ihan eri näköisiä ja sitten on vielä sellainen arka peura ajovaloissa ressukka- ilme. Stockmannilla oli Jessica Ruokola pitämässä jotain kosmetiikka esittelyä. Hänellä oli se Stokkan työjakkupuku päällä, nyppysiset sukkahousut, resuiset ballerinat ja olemus ihan kuin olisi itkuun purskahtamaisillaan. Ihmiset ei kerta kaikkiaan uskaltaneet edesä lähestyä niin hauraan ja aran ihmisen tiskiä. Kontrasti on todella suuri niihin kuviin, joissa vetää uimapukua persevakoonsa.
Ruokolalla on muuten melkoinen kaljamaha nykyisin.
Samoin Mailiksella tulee hiukkasen muokkailtua niitä kuviaan.
Rahalla ei voi ostaa tyyliä-lausahdus tuli taas heti ensimmäisenä mieleen tuosta jutusta. :D