Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO ja rintojen kasvu?

Vierailija
23.09.2016 |

Onko kukaan jolla kyseinen oireyhtymä huomannut että rinnat kasvavat johtuen hormoneista? Voiko olla yhteyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCO voi aiheuttaa lihomista, kyllä siinä tissitkin kasvaa. Itsellä kasvanut vain rintakarvat ja parta :(

Vierailija
2/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, olen itse ehkä enempi pienirintainen, mikä vielä korostuu, kun on PCO:aan liittyvää keskivartalolihavuutta. Johtuisko se rintojen kasvu enempi rasvakudoksen lisääntymisestä? En tiedä, että olisi jotenkin PCO-oire, ainakaan kovin tavallinen! Eikö muutenkin enempi tämmöset miehiset piirteet voi tulla esille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan kyllä rinnat kasva ei sitten yhtään, mulla on kyllä tosi matala rasvaprosentti. Vatsa sen sijaan pömpöttää vähän väliä. Ja liika karvankasvu myös täällä :(

Vierailija
4/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tyypilliseltä pco-oireelta. Kilot kertyvät yleensä ensimmäisenä vyötärölle. Minulla ainakin tuntuu, että rintoihin menee ihan viimeiseksi :P

Vierailija
5/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pcos ja todella suuret rinnat. Näyttää hassulta, kun on vähän keskivartalolihavuutta ja todella ohuet kananjalat. :D

Käytän paljon A-linjaisia hameita:)

Vierailija
6/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCOS aiheuttaa usein liian pieniä rintoja. Joko rinnat jäävät lapsen tasolle tai sitten ovat tubulaariset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän