Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaisitko, jos maailmassa ei olisi muita ihmisiä kuin sinä?

Vierailija
23.09.2016 |

Miten on?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti. Meikkaan puhtaasti siksi, koska uranaisen "pitää".

Vierailija
2/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin. Itsellä on pirteempi ja freshimpi olo, kun on vähän laittautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mistä saisin meikkejä jos oisin maailman ainoo ihminen

Vierailija
4/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
5/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopinen kysymys, mutta en meikkaisi. Nykyään meikkaan joskus lähinnä siksi, ettei miehen tarvitsisi hävetä, vaikka väittää ettei haittaa.

Vierailija
7/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, luvallista olisi hakea ilmaiseksi mistä tahansa kaupasta. Eihän silloin olisi poliisejakaan :D

Vierailija
8/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi ihanaa olla myös laittamatta hiuksia :)

Vierailija
9/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3, luvallista olisi hakea ilmaiseksi mistä tahansa kaupasta. Eihän silloin olisi poliisejakaan :D

Kuka sitä kauppaa pitäisi ja kuka ne meikit olisi sinne valmistanut?

Vierailija
10/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olisiko maailmassa vielä peilejä. En kestä omaa naamaani ilman meikkiä. Jos ei tarvis katsoa omaa naamaa niin sitten jättäisin meikkaamatta.

Vierailija
11/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä.

Vain massikeisarien kusetusta saada ihmiset ostamaan tarpeetonta, kusetus jossa pitäisi näyttää samanlaiselta kuin kaikki muut. Ihan vain sen takia että suuryhtiöt takoisivat rahaa.

Ei kiitos.

Vierailija
12/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
13/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kaikki ihmiset olisivat kadonneet vaikka eilen, eli kaikki kaupat olisi käytettävissä. Senkun rikot lasin, menet ja otat mitä haluat.

Ap

Vierailija
14/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Meikkaan siksi, että huomion ja ihailun kohteena olemisesta saa hyvän mielen. Meikkaan myös välillä ihan omaa miestäni ilahduttaakseni, koska itsekin saan mielihyvää silloin kun hän on dressed up. En kuitenkaan meikkaa joka päivä, koska se veisi liikaa aikaa ja olen ihan tarpeeksi nätti ilmankin.

Vierailija
15/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaisi. Keskittyisin miwttimään miten selviän hengissä ja miksi edes yrittäisin selvitä..

Vierailija
16/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä kauppaa pitäisi ja kuka ne meikit olisi sinne valmistanut?

Aina se yks ilonpilaaja, joka ei osaa käyttää mielikuvitusta annettuun kysymykseen ja kuvittelee olevansa kovinkin fiksu, vaikka ei tämmöistäkään osaa pienessä päässään itse ajatella. Mutta ei hätää minä autan! Kaikki muut on kuollu sukupuuttoon. Sä jäit!

Jeesikö?

En ole ap

Vierailija
17/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utopinen kysymys, mutta en meikkaisi. Nykyään meikkaan joskus lähinnä siksi, ettei miehen tarvitsisi hävetä, vaikka väittää ettei haittaa.

Apua UTOPISTINEN!!! Unihiekkaa vielä silmissä ja näemmä aivoissa, anteeksi!

Vierailija
18/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, jos kaikki ihmiset olisi yhtäkkiä vaan kadonneet eilen niin luulen että mulla olis pikkasen muutakin murehdittavaa kuin se että meikkaankovai en. Eli todennäköisesti en meikkais.

Vierailija
19/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En meikkaa esim retkellä tai vaelluksella,vaikka on muita ihmisiä. Eli heti jos on vähän urheilua tai muita olosuhteita meikit jää. Meikit on minulle urbaani asia.

Vierailija
20/32 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meikkaisin! Ja varsinkin ellei olisi iloa muista ihmisistä. Saan iloa meikkaamisesta, varsinkin huulipuna on mulle aivan must. Mutta kuka mulle huulipunaa valmistaisi ja myisi, ellei muita olisi? Pitäisikö hieroa morttelissa oma huulipuna niistä punaisista "camparikirvoista" ja öljystä? Kuka viljelisi oliivipuita ja puristaisi öljyn? Ilman muita ei ole elämää, ei edes huulipunaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän