Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävää, kun mies halusi väen vängällä asentaa mun koneelle windows10:n

Vierailija
23.09.2016 |

Osaan kyllä itsekin, ei ole siitä kiinni, ei ohjelmien asentaminen ole kahvikeittoa kummempaa ja asennan töissäkin kaikki ohjelmat itse omalle ja pomon koneelle (pikkufirmoissa ei ole mitään erillistä atk-ihmistä). Mutku mä en olisi halunnut sitä kymppiä. No on tähän tottunut, mutta nyt en saa mitään pasianssia toimimaan. Ne ei vaan suostu latautumaan. Haluan joka-aamuisen pasianssini. Joutuuko tässä kaivelemaan pelikortit esille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siel se Solitaire collection, jospa niillä pääsis alkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde toimimaan, eikä saanut ukkokaan toimimaan, eikä edes poika. No kutsun vielä toisen pojan tänne käymään, mutta tää vanhempi on kyllä enemmän tietotekniikkaihmisiä, kun opiskelee alaa. Luulisi edes sellaisen saavan yhden pasianssin asennettua, mutta ei. Voi olla, että koneen muisti ei jaksa, vaikka ei tuo nyt älyttömän vanha kone ole, nelisen vuotta. 

Vierailija
4/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows 10 on vakoiluohjelma.

En suosittele että kukaan pitää sitä koneellaan.

Vierailija
5/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kun youtubesta katselen jotain tulee viereen suosituksia, jotka ovat samantapaisia, mitä olen katsellut ja siivoilen kuitenkin sivuhistoriaakin ahkerasti. Mulla oli mutu, ettei se ole hyvä juttu, mutta miehellä oli vaan hinku asentaa se. ap. 

Vierailija
6/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kun youtubesta katselen jotain tulee viereen suosituksia, jotka ovat samantapaisia, mitä olen katsellut ja siivoilen kuitenkin sivuhistoriaakin ahkerasti. Mulla oli mutu, ettei se ole hyvä juttu, mutta miehellä oli vaan hinku asentaa se. ap. 

Muuten hyvä, mutta youtube on osa googlen vakoilujärjestelmää, että ihan sama käytätkö kännykkää tai mitä tahansa tietsikkaa. 

Facebook kännykässä on sama kuin Isoveli Orwellin kirjassa 1984.

Vierailija
7/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miski ihmeessä suostuit?

Jos mun mies asentelis mun koneelle uuden käyttiksen tai edes yrittäis, laittaisin pihalle. Mun koneeseen ei ei koske ilman lupaa.

Vierailija
8/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa apuohjelmista ei toimi kympissä, se on kai ns. ominaisuus. Omassa koneessani ei toimi esimerkiksi laskin. En tiedä onko jo tullut joku päivitys, joka tuon korjaa.

Vierailija
9/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
10/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet ilmeisesti, etteivät aiemmat versiot ole.

Vierailija
11/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset