Onko tämä mies oikeasti kiinnostunut minusta?
Käytiin viime viikonloppuna erään ihanan herrasmiehen kanssa treffeillä. Mies vei minut ensin teatteriin ja sitten aika tasokkaaseen ravintolaan syömään. Tämän jälkeen menimme parille drinkille. Mies oli todella mahtavaa seuraa ja tarjosi koko illan lukuunottamatta drinkkibaarin toista kierrosta, jonka minä halusin tarjota.Ilta oli kaikenkaikkiaan tosi onnistunut ja molemmilla oli hauskaa. Seuraavana päivänä mies sitten soitti ja kiitteli mukavasta illasta, ja juttelimme hetken, mutta hän ei ehdottanut toisia treffejä missään vaiheessa. Eikä ole tähänkään mennessä ehdottanut. Mistä kiikastaa, onko hän oikeasti kiinnostunut minusta vai ei? Minä en ainakaan malta odottaa milloin näemme seuraavan kerran, mutta luulen ettei mies olekaan yhtä kiinnnostunut eikä halua nähdä, kun ei ole ehdottanut uusia treffejä.
Kommentit (15)
Voi olla että on taskurahaa vähän liikaa ja voi siksi järjestää tuollaisia mukavia iltoja ilman, että tuntuu missään. Vähän samaan tapaan kuin minä ostaisin Fazer Remix Chocon tyttöystävälle.
On ilmeisesti niitä, jotka tapailevat useita. Käyttäytyy kuitenkin kohteliaasti. Tehän vain tutustuitte ja hän totesi, että et ole hänen tyyppiään. Käy tulevana vkl. jonkun toisen kanssa ulkona ja katsoo herättääkö enemmän kiinnostusta.
Siis missä alunperin tutustuitte, että pääsit edes ekoille treffeille?
Älä missään nimessä laita ittees peliin ja kysy häntä illanviettoon.
Etkö sitten voinut tuossa puhelinkeskustelussa itse sanoa, että haluaisit nähdä häntä toistekin? Joskus näissä asioissa kannattaa olla mahdollisimman selkeä kommunikaatiossaan. Ehkä mies jäi odottamaan sinulta jonkinlaista vahvistusta kinnostuksen molemminpuolisuudesta?
Hei he hei nyt seis. Miksi te päättelette nyt ainoastaan niin, että mies ei ole kiinnostunut? Etkö ap voisi vastapuolisesti ehdottaa uutta tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sitten voinut tuossa puhelinkeskustelussa itse sanoa, että haluaisit nähdä häntä toistekin? Joskus näissä asioissa kannattaa olla mahdollisimman selkeä kommunikaatiossaan. Ehkä mies jäi odottamaan sinulta jonkinlaista vahvistusta kinnostuksen molemminpuolisuudesta?
Kyllähän miehen nyt pitäisi se tajuta ihan hyvin sen perusteella, miten käyttäydyin treffeillä. Mielestäni jos mies on kiinnostunut, hän ehdottaa treffejä, ja minun tehtäväni on joko suostua tai kieltäytyä. Haluan tuntea itseni naiseksi ja haluan miehen, joka on mies. ap
okija kirjoitti:
Hei he hei nyt seis. Miksi te päättelette nyt ainoastaan niin, että mies ei ole kiinnostunut? Etkö ap voisi vastapuolisesti ehdottaa uutta tapaamista?
Mielestäni on miehen tehtävä viedä suhdetta alkuvaiheessa eteenpäin, eli siis mm. ehdottaa niitä trefejä jne. Haluan miehen, joka on älykäs ja osaa lukea minua eikä ole mikään sosiaalinen tumpelo naisten kanssa. Aika selvin elein minä sitäpaitsi näytin miehelle olevani kiinnostunut ja haluavani tavata uudelleen, vaikken siis sanonutkaan sitä hänelle. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehen nyt pitäisi se tajuta ihan hyvin sen perusteella, miten käyttäydyin treffeillä. Mielestäni jos mies on kiinnostunut, hän ehdottaa treffejä, ja minun tehtäväni on joko suostua tai kieltäytyä. Haluan tuntea itseni naiseksi ja haluan miehen, joka on mies. ap
Ai miehen on ehdotettava treffejä joka ikinen kerta?
Ymmärrän ehdottomasti että haluat että mies ehdottaa ekoja treffejä, sitä minäkin naisena edellytän, mutta se, ettet sitten saa edes hyvin menneiden treffien jälkeen sanaa suustasi että viihdyit, olisi kiva nähdä uudestaan on kyllä jo vähän passiivis-aggressiivista. Ja hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä, niin väsynyttä. 0/5.
Mutta, jos mies on aina se joka tekee aloitteen, niin hän saa sitten aina kokea ne pakitkin...
Ja mistä teistä naisista tietää, koska olette kiinnostuneita? Mikä on selvä ele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miehen on ehdotettava treffejä joka ikinen kerta?
Ymmärrän ehdottomasti että haluat että mies ehdottaa ekoja treffejä, sitä minäkin naisena edellytän, mutta se, ettet sitten saa edes hyvin menneiden treffien jälkeen sanaa suustasi että viihdyit, olisi kiva nähdä uudestaan on kyllä jo vähän passiivis-aggressiivista. Ja hölmöä.
No ei nyt joka kerta, mutta kyllä ainakin muutama ensimmäinen kerta. Ja sanoinhan minä miehelle, että viihdyin. ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos mies on aina se joka tekee aloitteen, niin hän saa sitten aina kokea ne pakitkin...
Ja mistä teistä naisista tietää, koska olette kiinnostuneita? Mikä on selvä ele?
Siitä, että sanomme hymyillen iloiseen äänensävyyn, että treffeillä oli hauskaa miehen kanssa. Jos mies ei tuota tajua on hän todnäk vain onneton luuseri, kyllähän luulisi joka miehen tajuavan edes sen verran. ap
Jätä se sika!