Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko lääkäri-lähäri pariskuntia?

Vierailija
22.09.2016 |

Voisiko nuorella, kauniilla ja hoikalla lähärillä (ei tatuointeja tai kouvola-tukkaa) olla mahis lääkärimieheen? Näytän vähän Metti Forsselilta, en siis peruslähäriltä. Olen käynnyt myös iltalukiota.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, rakastuivat työpaikalla ollessaan noin 45-vuotiaita. Edelleen yhdessä ja ikää noin 55v

Vierailija
2/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useammankin. Työpaikalla tutustuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa toista kierrosta, tunnettu tosiasia on että kirurgin ensimmäinen vaimo on lääkäri, toinen hoitaja ja kolmas tarjoilija.

Vierailija
4/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikella kunnioituksella lähihoitajia kohtaan.. En tunne ensimmäistäkään lääkäri-lähäri pariskuntaa, tosin lääkäri-lääkäri pareja löytyy tuttavapiiristä paljonkin. 

Vierailija
5/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat juuri lääkärimiehen? :D

Varmaan on mahiksia, se riippuu aivan siitä millainen olet ja millaista naista joku lääkäri itselleen toivoo, tuskin sinun ammatillasi on suurta merkitystä.

Vierailija
6/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutaman lääkäri-sh pariskunnan tiedän mutta en yhtään lääkäri-lh pariskuntia. Yleensä ovat lääkäri-lääkäri tai joku lääkäri-opettaja, lääkäri-insinööri ym.

Vierailija
7/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Lääkäreillä on Suomen pisin ja varmasti yksi vaikeimmista koulutuksista. Lähihoitaja on ehkäpä helpoin, jonne pääsee todistetusti lähes kuka tahansa. Maailmat ei kohtaa...

Lääkärit pariutuu toistensa kanssa tai vähintään sh:n. Lisäksi tulojen perässä(?) juokseva pissis tuskin innostaa. Kouluttaudu itse.

Vierailija
8/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lekurit kato tyhmiä tyttöjä tai sitten  pitää olla tyrmäävän näköinen.  Ei voi olla yhteisiä puheenaiheita jos toinen on täys imbesilli kuten useammat lähärit ovat.

Vierailija
9/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lääkäri ja mä oon osa-aikainen siwan kassa.

Vierailija
10/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lääkäri ja mä oon osa-aikainen siwan kassa.

Olen saattanut nähdä sinut. Porvoon siwa?

Vierailija
11/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tälläsiä:

Lääkäri - erityisopettaja

Lääkäri - lääkäri

Lääkäri - ktm pankkialalla

Lääkäri - farmaseutti

Lääkäri - terveydenhoitaja

Vierailija
12/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri-lääkäri-pareja tunnen muutaman, mutta harvemmin on lähäri toisena aisaparina. Niinkuin tuolla joku kirjoitti, että lääkäri 'hakeutuu' mieluummin 'samantasoisen' kanssa tekemisiin.

Vierailija
13/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitakin, mutta lääkärimiehet on kyllä kaikki naimisissa sairaanhoitajien tai lääkäreiden kanssa, en tiedä yhtään lääkärimiestä, jolla olisi vaimons lähäri.

Toki tiedän montakin nuorta lähäriä, jotka ovat mieslääkärin kanssa päässeet sänkyyn ja miehet on kaikki olleet naimisissa.

Vierailija
14/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, tosin alkoivat seurustella jo nuorina.

Vierailija
15/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku katkera provo, veikö lähäri sulta miehen :D ?

Tiedän muutamankin parin, olleet ihan nuoresta yhdessä.

Vierailija
16/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaika tiesin yhden lähäri (yh) - lääkäri -pariskunnan. En tiedä mikä nykyinen tilanne on. Pääasiassa lääkäri-lääkäri, lääkäri-hammaslääkäri ja lääkäri-sh/th yhdistelmiä tiedän.

Vierailija
17/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaika tiesin yhden lähäri (yh) - lääkäri -pariskunnan. En tiedä mikä nykyinen tilanne on. Pääasiassa lääkäri-lääkäri, lääkäri-hammaslääkäri ja lääkäri-sh/th yhdistelmiä tiedän.

Kerrotko vielä sukupuolet? Lähärit ja lääkärit on molemmat varsin naisvaltaisia ammattikuntia, joten pareja ei varmaan paljon synny.

Harvat mieslääkärit taas ovat monelle unelmavävyjä ja vientiä heille löytyy.

Vierailija
18/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö paljon lähäri-lähäri parikuntia, siis heteroita.

Vierailija
19/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykätkää nyt ne "tasonne" perseeseen. Ei oikeassa elämässä asiat mene noin eikä ihmisiä voi arvottaa jonkun ammatin perusteella, eikä se edes kerro älykkyydestä juurikaan vaikka niin kovasti haluatte uskotella. Oletteko oikeasti typeriä kaikki?

Itse tunnen lääkäri-metsuri pariskunnan. Ja yllätys varmaan teille, se metsurin ammatissa työskentelevä on oikein fiksu, mukava ja karismaattinen mies.

Vierailija
20/45 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lähäri/psykologi-pariskunnan. Molemmat tosi mukavia ja fiksuja ihmisiä, kauniita lapsia myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän