Tunnetteko lääkäri-lähäri pariskuntia?
Voisiko nuorella, kauniilla ja hoikalla lähärillä (ei tatuointeja tai kouvola-tukkaa) olla mahis lääkärimieheen? Näytän vähän Metti Forsselilta, en siis peruslähäriltä. Olen käynnyt myös iltalukiota.
Kommentit (45)
Tunnen useammankin. Työpaikalla tutustuu.
Odottele rauhassa toista kierrosta, tunnettu tosiasia on että kirurgin ensimmäinen vaimo on lääkäri, toinen hoitaja ja kolmas tarjoilija.
No kaikella kunnioituksella lähihoitajia kohtaan.. En tunne ensimmäistäkään lääkäri-lähäri pariskuntaa, tosin lääkäri-lääkäri pareja löytyy tuttavapiiristä paljonkin.
Miksi haluat juuri lääkärimiehen? :D
Varmaan on mahiksia, se riippuu aivan siitä millainen olet ja millaista naista joku lääkäri itselleen toivoo, tuskin sinun ammatillasi on suurta merkitystä.
Joo, muutaman lääkäri-sh pariskunnan tiedän mutta en yhtään lääkäri-lh pariskuntia. Yleensä ovat lääkäri-lääkäri tai joku lääkäri-opettaja, lääkäri-insinööri ym.
En tunne. Lääkäreillä on Suomen pisin ja varmasti yksi vaikeimmista koulutuksista. Lähihoitaja on ehkäpä helpoin, jonne pääsee todistetusti lähes kuka tahansa. Maailmat ei kohtaa...
Lääkärit pariutuu toistensa kanssa tai vähintään sh:n. Lisäksi tulojen perässä(?) juokseva pissis tuskin innostaa. Kouluttaudu itse.
Ei ne lekurit kato tyhmiä tyttöjä tai sitten pitää olla tyrmäävän näköinen. Ei voi olla yhteisiä puheenaiheita jos toinen on täys imbesilli kuten useammat lähärit ovat.
Mun mies on lääkäri ja mä oon osa-aikainen siwan kassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on lääkäri ja mä oon osa-aikainen siwan kassa.
Olen saattanut nähdä sinut. Porvoon siwa?
Tiedän tälläsiä:
Lääkäri - erityisopettaja
Lääkäri - lääkäri
Lääkäri - ktm pankkialalla
Lääkäri - farmaseutti
Lääkäri - terveydenhoitaja
Lääkäri-lääkäri-pareja tunnen muutaman, mutta harvemmin on lähäri toisena aisaparina. Niinkuin tuolla joku kirjoitti, että lääkäri 'hakeutuu' mieluummin 'samantasoisen' kanssa tekemisiin.
Tiedän joitakin, mutta lääkärimiehet on kyllä kaikki naimisissa sairaanhoitajien tai lääkäreiden kanssa, en tiedä yhtään lääkärimiestä, jolla olisi vaimons lähäri.
Toki tiedän montakin nuorta lähäriä, jotka ovat mieslääkärin kanssa päässeet sänkyyn ja miehet on kaikki olleet naimisissa.
Tunnen yhden, tosin alkoivat seurustella jo nuorina.
Siellä joku katkera provo, veikö lähäri sulta miehen :D ?
Tiedän muutamankin parin, olleet ihan nuoresta yhdessä.
Opiskeluaika tiesin yhden lähäri (yh) - lääkäri -pariskunnan. En tiedä mikä nykyinen tilanne on. Pääasiassa lääkäri-lääkäri, lääkäri-hammaslääkäri ja lääkäri-sh/th yhdistelmiä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaika tiesin yhden lähäri (yh) - lääkäri -pariskunnan. En tiedä mikä nykyinen tilanne on. Pääasiassa lääkäri-lääkäri, lääkäri-hammaslääkäri ja lääkäri-sh/th yhdistelmiä tiedän.
Kerrotko vielä sukupuolet? Lähärit ja lääkärit on molemmat varsin naisvaltaisia ammattikuntia, joten pareja ei varmaan paljon synny.
Harvat mieslääkärit taas ovat monelle unelmavävyjä ja vientiä heille löytyy.
Löytyykö paljon lähäri-lähäri parikuntia, siis heteroita.
Lykätkää nyt ne "tasonne" perseeseen. Ei oikeassa elämässä asiat mene noin eikä ihmisiä voi arvottaa jonkun ammatin perusteella, eikä se edes kerro älykkyydestä juurikaan vaikka niin kovasti haluatte uskotella. Oletteko oikeasti typeriä kaikki?
Itse tunnen lääkäri-metsuri pariskunnan. Ja yllätys varmaan teille, se metsurin ammatissa työskentelevä on oikein fiksu, mukava ja karismaattinen mies.
Tunnen lähäri/psykologi-pariskunnan. Molemmat tosi mukavia ja fiksuja ihmisiä, kauniita lapsia myös.
Tunnen yhden, rakastuivat työpaikalla ollessaan noin 45-vuotiaita. Edelleen yhdessä ja ikää noin 55v