Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**tammitähtösten viikko 10**

06.03.2006 |

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa (?), LA ?.10.2006

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava homma piqu ja pipu! Laitetaan tarrasukkia ja vauvaliimaa reilusti, että matkanteko olis helpompaa;)

Flunssa alka helpottaa, toivottavasti toisillakin. Ikävä köhiä ja niiskutella.Ihan on kyljet ja selkä kipeenä...taitaa se sitä tätiäkin tehdä tulevaksi.Ihan sellanen tutina. kp 26/32 menossa eikä mitään muita oireita.palelukin johtuu pakkasesta ja flunssasta. mutta vielä en luovuta!!

Johkulle siitä adoptiosta - olen joskus sitä itsekin miettinyt, mutta miehen kanssa ei olla puhuttu. Pitäis varmaan...mutta tän vauvayrityksenkin kanssa oli puhuttava varmaan 2 vuotta häntä ympäri.

Hyvää naistenpäivää vielä kaikille tähtösille! Onkos muita piinailijoita vielä simpun lisäksi jäljellä täälä viikolla? Maltia ja selkeitä ++++ kaikille.

Vierailija
22/36 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipu+Piqu: Onnittelut molemmille plussanneille!!! On joka kerta hienoa kuulla, kun joku on saanut kokea sen plussaviivan tuoman epätodellisen ihanan hetken. Täällähän oikein ropisee plussia :) Vedetään oikein hartiavoimin loputkin Tähtöset mukaan plussakerhoon!!

Johkulle pupuiluenergiaa! Ja hieno asia, että harkitsette myös adoptiota vaihtoehtona. Maailmassa on paljon lapsia ilman rakastavia vanhempia. Itsekin olen ajatellut adoptiota, ellei haaveissa oleva lapsimäärä ¿omin voimin¿ toteudu.

Hyrrelle ja Myyrälle paranemisia! Minä toivon että flunssat pelästyvät influenssarokotustani ja jättävät minut tänä keväänä rauhaan..

Nesselialle saisi naistenpäivän kunniaksi tulla täti-ihminen kylään!

Kumppani ja Simppu: paljon piinakestävyyttä ja tuplaviivoja testeihin!!! Toivotaan, että kaikki oireet ennustavat yllättävää mahan kasvua kesän tienoilla ;)

Signorina-Iiriksellä siis vietetään pyöreitä viikkoja ¿ täysi kymppi takana. Hieno homma!

Niistä päivämääristä; plussasin 17.2. ja neuvolan täti sanoi puhelimessa LA:ksi 26.10.

Minealle onnittelut pienen sydämen sykähtelyistä ultrassa! Minä en ole vielä saanut varattua koko alkuraskauden ultraa.. Nyt kyllä pitäisi piakkoin saada se, että varmistuisi se kiinnittymispaikka ja laskettu aikakin. Tänään sentään varasin ekan neuvola-ajan.

Fiikunalle lohtua turvotteluun ¿ täälläkin puristavat kaikki farkut (järkyttävää kun tietää että asukki on kuitenkin vasta kahvipavun kokoinen..). Tänään on ollut ilmassa myös selvää huonovointisuutta, ihan kuin matkapahoinvointia. Onneksi olo on kestänyt vain lyhyitä pätkiä ja ellotus ollut aika lievää. Makean ajattelu yököttää. Kun ei vaan tästä pahene..

Naistenpäivän iltaa!

Leje

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuhannesti pipulle sekä piqulle!!!!!! Voi miten jänniä hetkiä täällä eletäänkään! Ja piinailijoita taisi olla useampia - hurjasti +++++onnea kaikille ja bdbdbdbdb että plussa-sateet jatkuvat!

Lomat on siis lomailtu - valitettavasti - ja töissäkin olen ehtinyt jo pari päivää olemaan. Rukan reissu suju oikein mukavasti hiihdeltiin about 50km neljän päivän aikana *taputtaa itseään olalle ;) ilmat oli tosi kivat ja työasiatkin unohtu mukavasti. Kotiin palailtiin viime perjantaina, Rukalta tultiin kylläkin pois jo torstaina, mutta käytiin ennen kotiintuloa vielä minun vanhemmilla kyläilemässä. Niin ja mikä tärkeintä, lomaviikon aikana pömpsähti pieni vauvamasu esiin =) Jee!! Ei se nyt kovin suuren suuri ole, mutta selkeä muutos kuitenkin, mieskin sen jopa huomasi :) Eli hyvin taitavat tuplat itseään siellä kasvatella. Tupla-ajatukseenkin on jo sopeuduttu ihan hyvin eikä mitään isompia panic attackeja ole enää iskenyt... parin vkon päästä olisi sitten vuorossa se 13vkon ultra+lääkärintarkastus, toivotaan että kaikki ja matkustajat ovat pysyneet kyydissä eikä uusia ole ilmaantunut...;) Se kyllä kysyisi jo huumoria!

Noista sukupuoliasioista: minä olen aina sanonut että teen vain tyttöjä, mutta eipä siihen meikäläisellä taida kauheasti olla mahdollisuuksia vaikuttaa ;) Tyttöä kovasti toivoisin, mutta nyt kun paketteja on tulossa kaksi (hih) niin toinen voisi kyllä olla poika :) Vaikka eipä sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä taida olla, rakkaita yhtä kaikki :)

Nyt täytyy siirtyä nukkumishommiin, aamulla pitäisi raahautua seitsemäksi töihin - blaah!

Oikein lämmintä, tarrasukien sekä ++++++tuulien täyteistä naistenpäivän loppua kaikille!!!

:) elaine + papu ja ässä rv 11+3

(12:sta vko täyttyy koko ajan, pahin aika kohta takana, jee!)

Vierailija
24/36 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipu IIIK!! ihanaa! paljon onnea!

minähän tuota ovistestin toimivutta r-testinä joskus yritin tyrkyttää..:)..hih...hienoa että on nyt todettu toimivaksi:)

tervetuloa vaan tähän pahoinvoivien turpoajien kerhoon!! ;)

elaine: kylläpä sulla noita viikkoja on jo hurjana!! hienoa että kaikki menny hyvin:)...ite vähän oon kade kun tänäään tavallaan jo rv11 mutta kuitenkin vasta rv9....näin alussa tuo kahden viikonkin " uudestaan" odottelu tuntuu todella pitkältä..plaah, no pääasia että mytyllä kaikki hyvin!

mun onkin pitänyt sulta kysyä että eroaako sun olotila mitenkään yksösraskaudesta? tai siis että onko hurjaa pahoinvointia ja hirmuista väsymystä?..kun monesti sanotaan että monikkoraskaus on paljon voimakkaampi oireiltaan...täällä nimittäin alkaa pahoinvointi olla erittäinkin MUKAVAA...siis saa välillä todenteolla nieleskellä oksua...mutta ihan todetusti vaan yksi pieni tuolla masussa:)

leje: mikäs raskausviikko sulla on nyt menossa?

niin ja oo vaan onnellinen tuosta makeanällötyksestä..hih..se paino nimittäin tarraa yllättävän helposti r-aikana kiinni...

mä ihan kauhistuin kun neuvolassa katottiin paino..tiesin kyllä että on jo noussut..mutta että näin paljon! olin jo päässyt lähtöpainoon,joka oli 52 ennen pojan odotusta, tosin 53 on varmaan ollut ennen tätä raskautta tarkempi..no nyt oli paino noussut jo 59ään!!! huih...kauhulla ootan niitä kaikkia kiloja jos nyt jo tuossa mennään, terkkari kyllä sanoi että mulla saa paino noustakkin kun bmi on 17..mutta kun on ite tottunut tiettyyn painoon ja ruumiinrakenteeseen niin kyllä siinä pienikin painonlisäys tuntuu ja näkyy!!

..nyt poika tekee jotain tuhojaan,,pakko mennä katsomaan..

fii ja myttyrv9(11)

Vierailija
25/36 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä plussasta! :) Tarrasukkia ja jaksamista alkuraskauteen..

Tammikuisten kärkijoukko onkin jo kohta pahimman ajan ohittanu! Itselle toivoo sitä pahaakin oloa ja väsymystä, mutta silti vähän pelottaa miten tuon neidin kanssa sitten jaksaa..

Eipä tässä omassa olossa muutoksia. Hyvin nukuttiin, tyttö heräsi ensimmäisen kerran 06. Sen jälkeen oli itellä vaikeuksia saada unta.

Onneksi ei oo raskaustestejä kotona mitä vois tehdä, samalla toivon, että sellasia tänään postiluukusta kolahtais. :) Ku ei nyt bussilakon aikana oikein apteekkiinkaan pääse.

Tänään kp29/30. Katsotaan miten päivä tästä etenee. :)

Vierailija
26/36 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnitteluista!!! On kyllä todella epätodellinen olo!!! Varsinkin kun ei oo mitää ihmeempiä oireita, mutta kaipa niistä yökötyksistäkin ehtii nauttia....jos vaan kirppu pysyy matkassa!

Tämän ilon tunteen soisin nyt kaikille lopuille vauvakuumeisille tammitähtösille!!!! Joten paljon +++sädetyksia piinailijoille!!

LA olisi 13.11 :) mutta sen verran epäluuloinen olen, että huhtikuun alussa menen alkuraskaudenultraan tarkistuttamaan onko siellä joku ihan aikuistenoikeesti....

Vierailija
27/36 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on olo ollut " viittä vaille" ellottava eli ei nyt maailman pahin, mutta ei missään nimessä hirmu mukavakaan. Työmatkalla oli pakko poiketa hakemaan Hesestä hampurilaisateria, kun alkoi olla selvästi liian pitkä aika lounaasta.. Ei pystynyt odottamaan kotiin asti. Fiikuna varoittelikin tiukkaan tarttuvista kiloista - ja varmasti ihan totta onkin ;) Tosiaan ainoa hyvä puoli asiassa se, että makea sentään ällöttää, vaikka normaalisti olen varsinainen sokerihiiri.

Elainelta olisi todellakin kiva kuulla, onko mitään pahoinvointia esiintynyt, kun kuitenkin kaksin kappalein masusta käsin äidin hormoneja sekoitellaan. Itse kuvittelin, ettei minulle mitään ällö-oloja tule, kun normaalisti olen aika immuuni moiselle, terveys hyvä ja paino normaali, mutta eipäs se nyt ihan niinkään taida mennä.

Viikonloppu onneksi lähestyy, ihanaa!

Leje rv 7+0

Vierailija
28/36 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska mies on koko viikonlopun kotona ja itse pystyy sitten hetken huokasemaan ja lepäämään pahoinvoinnin ja väsyn kanssa.

kylläpä leje sullakin on jo noita viikkoja:)

ei ollut tarkoitus pelotella sillä painon nousulla... totesin vaan että on kyllä hyvä jos ei makeaa tee mieli niin on ainakin yksi " paha" poissa;)..

oon kyllä itekkin onnekseni huomannut että ei enää karkkipäivinä tee niin apljon mieli makeaa, kuin ennen odotti sitä herkkupäivää..hih..oon kanssa yksi herkuttelija!! ..nyt sitten raskauden aikana on saattanut mennä ihan ohi koko karkki-perjantai, hyvä niin!

..mutta noita muita epäterveellisyyksiä tekee kyllä välillä mieli, tai ei välltämättä tee mieli, mutta muuta ei voisis kuvitella syövänsä, esim just hesen ranksalaiset paprikamajoneesilla..hih pari kertaa lenkin joutunut ukolle sanoa että nyt kyllä käyt semmoisen satsin minulle hakemassa,

olo tosin sen jälkeen on entistä kurjempi, sekä fyysisesti että henkisesti, omatunto rupeaa kolkuttelemaan kun sortuu tuommoiseen;)

mutta sallittakoon se välillä!

simppu: sulla onkin jännät paikat...toivottavasti ne testit löytää pian perille!..tulet sitten kertomaan niitä ihania plussauutisia!! :)

pipu: kyllä se pahoinvointi ja väsy ja mielialanmuutokset vielä sinnekkin ehtii!! hih;)

..ja jos ei, niin sitten nautit oikein ihanasta oireettomasta odotuksesta!

on se alkuraskauden ultra kyllä itselle semmoinen ihana varmistus, saa mielenrauhan! ja on kaikenlisäksi ihana nähdä ominsilmin kun se pikkuinen siellä köllöttelee , miehellekin voi raskaus ja oman vauvan odotus tuntua sitten todellisemmalta!

nyt on TAAs pakko lähteä jotain mussuttamaan..:)

hyviä viikonloppuja!

toivotaan että ensiviikko tuo jo vähän lupausta keväästä!!

fiikuna ja myttymöttönen rv9+1 (11+)

Vierailija
29/36 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin ja piti vielä kertoa, että mun pieni vauva (poika 8,5kk:)) nousi eilen tukea vasten seisomaan!!!! voi että, aika menee niin nopsaan, kohta jo lähtee varmaan kävelemään, ja ei siitä kauaa ole kun viimesillään odottelin että koska se pieni sieltä päättää syntyä!! niisk.

nyt jätän teidät hetkeksi rauhaan..

fii ja mytty edelleen rv9+1(11+)

Vierailija
30/36 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipu- onneksi olkoon plussasta! Heinoa, että niitä tulee tiuhaan tahtiin. Me sitten mennäänkin lähes samoissa ajoissa eteenpäin, mun la 14.11.

Kiitos myös kaikille onnitteluista!

Eroaa tämä toisen raskauden alku esikoisen odotuksesta. Menee pitkiäkin aikoja, että unohdan kokonaan olevani raskaana, kun taas esikoista odottaessa tilanne oli ihan toinen :-)

Vointi on ollut hyvä. Iltaisin töiden jälkeen väsyttää, mutta voisi väsyttää vaikka en raskaanakaan olisi. Muuten ei mitään uutta, onneksi. Inhoan sitä pahoinvointia...

Nyt taas on joudutava töihin! Inhoan tällaista kiiretta, kun ei edes kerkee rauhassa netissä turisemaan. Josko viikonloppuna kerkeis.

Tsemppiä taas kaikille tasapuolisesti!

Piqu

Vierailija
31/36 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! tosiaan kauhistuttaa tämä päivä kp30/30.. jos tämän päivän kunnialla selviäisi loppuun ni voisi testailla. En tiedä johtuuko pienoinen etova olo tätipelosta vai mistä?? Lämmöt ollu edelleen koholla, eilen ja tänään jopa yli 37. Voikohan ne yhtäkkiä pompata alas ja täti tulla? Onko kellään kokemusta?

Ja olisiko testi miten todenmukainen, jos sen tänään tai huomenna teen?? MIkäli täti on ihana ja pysyy poissa. :)

Onko muita piinailijoita? ja milloin aioitte testata?

Jotenkin pelottaa, että tuo imetyksen lopettaminen tekee tepposiaan.. Selässä on yksi finnikin. Imetyksen lopetin vajaa 2viikkoa sitten ja maitoa vielä tulee ainakin puristamalla. Ja toissa päivänä piti vielä lypsää ylimääräisiä pois.

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :) Plussasäteitä!

Vierailija
32/36 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei paljon koneelle tehnyt mieli, töissä on riehunut nimittäin mahtava vatsatauti-epidemia ja kuinkas ollakaan meikäläisellekin se sitten tietysti tarttui :( Eilinen meni siis aika lahjakkaasti oksennellessa sekä ripuloidessa, sängystä nousin ekan kerran kunnolla ylös kun mies iltapäivällä palas töistä...yök! Onneksi oli lyhyt ja ytimekäs tauti, tämän päivän olin vielä saikulla vaikken enää oksennellutkaan, mutta sen verran voipunut olo oli että katsoin parhaaksi levätä ihan näiden masuasukkienkin takia.

Simppu: jokos testit kolahti postista???? Voi vitsi miten jännää, tuhannesti bdbdbdbdbdbd että plussa sieltä tulisi!!!

Fiikuna ja Leje tais kysellä meikäläisen pahoinvoinneista. Sillon ihan alkuraskauden aikana oli jonkin aikaa niitä sellasia ällötysaaltoja jotka sitten muuttu äkillisiksi oksetustuntemuksiksi, mutta nyt nekin ovat hävinneet! Eli minun kohdallani ei ainakaan ole oireet tulleet kaksinkertaisina, itseasiassa aika paljon lievempinä kuin monella yhtä vauvaa odottavalla. Olen kyllä päässyt tosi helpolla tuon pahoinvoinnin suhteen - onneksi! Mitään muitakaan ihmeellisiä oireita ei juurikaan ole, välillä jomottaa alavatsaa ja jos muuttaa esim. nopeasti asentoa sängyssä tai joskus kun yskii niin alavatsassa saattaa tuntua nipistelyä tms. Rinnatkaan ei ole olleet mitenkään super-arat, välillä eivät ole arat oikeastaan yhtään ja välillä taas vähän enemmän. Masun pyöristyminen on ehkä selkein merkki tällähetkellä. Seksi on kyllä kadonnut meikäläisen pääkopasta lähes kokonaan - mies parka! :) Ollaan kyllä ihan avoimesti puhuttu aiheesta ja uskon, että nyt on vaan menossa jokin välivaihe jolloin tulee vähän sellainen sisäänpäin kääntynyt olo, kai sitä totuttelee kropan muutoksiin tai jotain...toivotaan, että ne hormoonit alkaisivat kohta hyrräämään siihenkin suuntaan vähän enemmän ;)

Olikos muita piinailijoita, olen niin onneton muistamaan - pahoitteluni! Superisti kuitenkin kaikille ++++++pölyjä puhaltelen!!

:) elaine + papu ja ässä rv 11+4

Vierailija
33/36 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuli sitten tänä aamuna hätäisenä testattua ja negahan sieltä pamahti! Testit tuli eilen ja en sitten voinut odottaa.. :(

Aloin sitten tarkastella jo omia kiertoja ja ne on olleet sen 29-30. Tänään eletään kp31/29-30. Eli voisihan se täti vielä tänään saapua..

Lämmöt edelleen koholla ja alaselässä sekä mahassa omituisia jomotuksia. Yleensä mulla menkat alkaa aika huomaamattomasti. Nyt sitä alkaa epäillä kaikkia oireita etc..

Ehkä pitää vaan luovuttaa tää oireiden seurailu ja antaa asioiden mennä omalla painollaan. Jos täti tulee ni tulee tai sitten jos ei kuulu testaan varmaan perjantaina vasta uudestaan. En kyllä pitkää kiertoakaan tähän toivo, sit voi on muutenkin jo asiat mutkikkaampia..

Parempaa viikonloppua muille! :)

Vierailija
34/36 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppu: minulla on ihan samanlaiset oireet kuin sinulla. Lämmöt olleet koholla oviksesta alkaen ja pari viime päivää 37 paikkeilla, missä ei yleensä koskaan ennen menkkoja. Rinnat olivat erityisen kipeät oviksesta aina perjantaihin saakka - nyt kp 26/26. Koko ajan vaan tuntuu, että menkat sieltä tulee kuitenkin, sillä alavatsassa ja selässä sellaista samaa tuttua tunnetta. Eikös joku muukin ole aiemmin tällä palstalla sanonut, että oli menkkakipuja, mutta olikin raskaana?

Ei se Simppu sun nega välttämättä ollut vielä nega, jos vaan kierto on pidempi kuin yleensä - ovis ollut myöhemmin ja plussa tulee muutaman päivän päästä. Tsemppiä!

Siirryn peiton alle lepäilemään ja toivomaan ettei täti tule kylään. :)

Ajattelin testata huomen aamuna, jos vain on aihetta.

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Vierailija
35/36 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä käydä täällä avautumassa.. :) Olo on ärsyttävä, eipä näy tätiä ja olo edelleen epätietoinen.

Eilen alkoi kamala päänsärky ja illalla vielä kaiken lisäks silmiä kutittaa vietävästi. Tv:n katselusta ei tullu mitään, piti mennä nukkumaan.. Tänäänkin päänsärky jatkuu vaimeampana. Lämmöt edelleen sen 37.

Kumppani: Voin kuvitella sinun olon. Samassa jamassa ollaan, toivon kovasti sinulle plussaa kuten itsellekin. :) Mielenkiinnolla odotan sinun testailuja.

Vessassa pitää ravata, koko ajan pelkää, että täti saapuu. Eniten pelkään, että nyt tulee joku superpitkä kierto. :(

Tänään kp32/29-30.

Huomenna uusi viikko ja kohta lisää piinaijoita. :)

Vierailija
36/36 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täysin kutsumatta, mutta ei yllätyksenä. :(

Neljäs yrityskierto alkaa ja vähitellen mieleen hiipii pelkoja: voidaanko saada ollenkaan vauvaa? Entä jos jokin on vialla? Kunpa voisi etukäteen tietää, niin voisi heti tarttua mahdollisiin raskautumisongelmiin.

Ainakin tiedän, että kiertoni on säännöllinen, ovuloin (en ole testannut, mutta kaikista merkeistä bongaan oviksen joka kk) ja olen terve. Voikohan vikaa olla miehessäni vai eikö solumme kohtaa, tai alkio kiinnity tms? Ehkä vähän liian aikaista pohtia tällaisia, mutta minkäs mahtaa... Onko jollain muulla saman suuntaisia ajatuksia tai kokemuksia siitä, että on sitten viimein tärpännyt vaikka ois jonkun aikaa kestänyt.

Anteeksi omanapaisuus, mutta nyt ei oikein muuta jaksa.

Toivotan kuitenkin täydestä sydämestä parempaa onnea Simpulle, muille kuumeilijoille ja vahvoja tarrasukkia jo raskautuneille. :)

- Kumppani -