Maisa Torpan huusholli
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092222355892_vi.shtml
Kauniisti sisustettu. Miten hän saa valkoisen ja nuo valinnat toimimaan, kun taloudessa on pienehkö poika??? Olen kateellinen...
Kommentit (70)
Nättiä ja sievää, mutta liian eloton tunnelma mun makuun. Oma kotini on luova sekasotku uusia puukalusteita, tummia antiikkikalusteita, taidetta ja printtejä sekä ripaus romantiikkaa. Ketään ei varmaan yllätä että taiteet eri lajeissaan kuuluvat mun harrastusrepertuaariin :)
Av-mammoja vituttaa , kun niiden oma läävä on aina paskainen ja kalusteet 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan valkoisia lattioita. Tuohon tumma tammiparketti niin johan muuttuisi ilme. Kalusteissa ei erityisemmin vikaa, mutta koriste-esineitä ja tilpehööriä karsisin ihan urakalla.
Tietääkö joku tarkemmin missä päin Pohjois-Helsinkiä asuvat?
Puistolassa
Kaikista tämänhetkisistä ns. edustusvaimoista, Maisa on ylivoimainen ykkönen. Kimin Minttu näyttää aina, kuin olisi myrkyn niellyt ja Bottaksen Emilia on taas kuin suoraan seinästä repäisty. Maisassa on kansainvälistä glamouria.
Kuinkakohan persoonallisen kodin olisin laittanut itselleni 25-vuotiaana jos ois voinut valita minkälaisen sisustuksen vaan? Rehellisesti ajateltuna siis mihin tuntuu harva täällä pystyvän. Persoonallinen ei ole myöskään koti jossa on Muurametta, Artekia, Lokkia ym joilla entisaikaan pyrittiin osoittamaan että makua ja tyyliä löytyy. En ole pariskunnan sukulainen enkä ystävä mutta ärsyttää nuorten ihmisten kodin arvostelu. Saavat mun puolestani olla tyytyväisiä, hehän siellä asuvat.
Kauhea sisustus.
Tuollaisia valkoisia helvettejä sitten kaikki kopioivat, yäk.
Nanao kirjoitti:
Yllättävän hieno valkoisella sisustetuksi. :) Noi "B" tyynyt oli kamalat ja mitä lampaantalja lojui saunassa... Muuten jopa aika jees kokonaisuus. Hieman mielikuvitukseton mutta hieno kuitenkin. :)
Mistähän tuo hieno hopeinen peili on?
Askosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B= balmuir
Ettei kuitenkin olisi AmandaB
Juuri näin.AmandaB
Maisa vaikutti viidakon tähtösissä oikeasti hyväsydämiseltä ja huumorintajuiselta ihmiseltä , jotenkin mielikuva hänestä muuttui parempaan suuntaan tuolloin. No, vähän sen jälkeen jättikin lapsensa ja häipyi ulkomaille.. Kuitenkin toivon että tämä suhde nyt kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuon kaiken maksaa? Mies tietysti.
Onko Maisa lompakkoloinen?
Maisa on sitä rehellisesti, av-mamma kieltää asian. Vaikka on pahempi kuin Maisa.
Sinäkin ottaisit rahastatus-miehen riemusta kiljuen, mutta av-mamman rahkeet ei siihen taida riittää, eikö niin?
Mä ottaisin mutta olen jo liian vanha. Ei mahiksia enään. Ikää 45. Lisäksi puuttuu ne silikonitissitkin. Kyllä mulle raha kelpaa, ite tähän asti maksanut aina kaiken. Pienellä palkalla kituuttanut ja silti joka perkeleen päivä sinne röihin ryöminyt, kunnes tuli YT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B= balmuir
Ettei kuitenkin olisi AmandaB
Juuri näin.AmandaB
No kun ei ole.
http://www.millanputiikki.fi/product/show/55/balmuir/18577/balmuir-b-40…
Sisustus on juuri sellainen millaisen sisustussuunnittelija (joka ei ole maailman omaperäisin) tekee "siihen kalleimpaan Sedulaan" tai naistenlehteen...
Uusvanha tapettityyli, juuri noita hopeisia kynttelikköjä, noita tyynyjä, mustaa, hopeaa jne.
Vähän kuin sellainen kylmä nainen jolla on tyylikäs meikki ja helsinkiläisen muotiliikkeen omistajan vaatteet - mutta ei minkäänlaista persoonaa.
Tykkään Maisasta, hän on jotenkin hauska ja hyväsydäminen "höpsö". Kodin sisustus on sellainen, josta minäkin pitäisin. Oli sitten Maisan tai kenen tahansa luoma...
Vierailija kirjoitti:
Koti näyttää siltä kuin kummallakaan ei olisi historiaa, elettyä elämää - niitä mukana kulkeneita rakkaita esineitä ja huonekaluja. Sieluton.
Tää on kyllä totta, vaikka kovasti tykkäänkin ja hienolta näyttää. Ihan kun tässä asunnossa ei asuisi ketään.
Tylsä sisustus. Typerää että mitään elämisen merkkejä ei voi jättää noihin kuviin. Massiivinen kynttelikkökin piti laittaa epäaidosti keskelle sohvapöytää, vaikka se tuskin siinä normaalisti on. Kunhan näkyy kuvassa!
Vähän samaa kuin karalahtien kämpässä