Mies maksoi treffeillä ruoat lounasseteleillä!!!
Kyllä meni maku koko mieheen. Ei vissiin tajunnut, millaisen kuvan itsestään jättää :) En kehdannut olla antamatta, mutta uusia treffejä ei kyllä tule.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni joskus maksaa minunkin ruoan lounarilla, kun tapaamme. Kommenttina vaan siihen, voiko maksaa useamman ihmisen ruoat.
Lounassetelit on tarkoitettu työntekijän henkilökohtaisen käyttöön,niillä ei saa maksaa muiden ruokia-joka ottaa niitä maksuksi ,rikkoo verottajan määräyksiä.637
Vierailija kirjoitti:
Niin et akka sitten voinut omiasi taaskaan maksaa. Lompakkoloisia riittää kyllä.
No tässä tapauksessahan mies sai kuitenkin lounaan hinnalla pillua, eikä tarvitse edes nähdä samaa naista toiseen kertaan. Ihan hyvä vaihtokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin et akka sitten voinut omiasi taaskaan maksaa. Lompakkoloisia riittää kyllä.
No tässä tapauksessahan mies sai kuitenkin lounaan hinnalla pillua, eikä tarvitse edes nähdä samaa naista toiseen kertaan. Ihan hyvä vaihtokauppa.
Lounassetelillä pillua - ei hullumpaa. Kävisi minullekin.
Tämä on niin naisvihamielisen miehen tekemä provo. Kukaan nainen ei kirjoittaisi, että "en kehdannut olla antamatta".
ap, olet säälittävä lassukka. Kokeile ensi kerralla vähän uskottavampaa provoa edes.
Mitkä maksuvälineenä on Ok? Pankkikortti? Visa? Visa Electron? Amex? Käteinen, millaisina seteleinä? Kolikot ei liene Ok??
Halkeasin riemusta jos joku mies joskus tarjoaisi minulle jotain! Aivan se ja sama onko maksuvälineenä lounassetelit tai mikä tahansa muu bonusseteli. Yksilläkään treffeillä mies ei ole maksanut lounasta, tosin en myöskään ole olettanut näin. Minä olen maksanut elokuvaliput, kun olen pyytänyt miestä elokuviin, tosin molemmat ovat maksaneet omat herkkunsa tuolloin. Minusta on outoa olettaa että aina mies on automaattisesti maksumies.
Vierailija kirjoitti:
Halkeasin riemusta jos joku mies joskus tarjoaisi minulle jotain! Aivan se ja sama onko maksuvälineenä lounassetelit tai mikä tahansa muu bonusseteli. Yksilläkään treffeillä mies ei ole maksanut lounasta, tosin en myöskään ole olettanut näin. Minä olen maksanut elokuvaliput, kun olen pyytänyt miestä elokuviin, tosin molemmat ovat maksaneet omat herkkunsa tuolloin. Minusta on outoa olettaa että aina mies on automaattisesti maksumies.
Eihän mies olekaan maksumies, tämä ymmärretään aina täällä väärin. Siinähän vain kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja vaihdetaan hyödykkeitä keskenään - lounas pillusta jne. Ymmärsitkö?
En tajua mitä erikoista tässä on, varmaan provo. Itse ainakin maksan käteisellä, kortilla tai lounarilla - mitä nyt sattuu olemaan mukana. Leffoissakaan ei varmaan saisi käyttää virikeseteleitä?
Maksa itse, hupakko.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta lounareilla ei saa maksaa kuin yhden hengen ruoan.
???
Kyllä minä maksan niillä koko perheen eli neljän ruoat.
Kassaa ei kiinnosta pätkääkään kenen ruokia maksat lounasseteleillä. Maksa vaikka koko suvun lounaat.
Voi ei...oli varmaan mun mies! Ois sillä kyllä onneks rahaa muutenkin (käytättekö kortsua btw?)
Me käydään myös usein yhdessä lounaalla ja maksaa munkin ruuat lounareilla, pakko olla sama mies