Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko auttaa? En halua mennä isälleni yöksi

Vierailija
22.09.2016 |

Olen noin 20 vuotias nainen ja vanhempani erosivat kun olisin 12v isän alkoholismin takia. Sen jälkeen olen nähnyt isääni oikeasti ehkä n 20 kertaa vaikka hän asuu lähellä.

Hän ei käy töissä ja oikeastaan juo useinkin. Nyt koko kesänä en kuullut hänestä mitään. Soitin hänelle toissapäivänä kun olin tarvitsin apua ja muutenkin kun ei oltu juteltu.

No hän sai taas tyypillisen "bibolaarisen kohtauksen" ja rupesi selittämään että mun täytyy mennä hänen luokseen nyt asumaan, hän etsii mulle työpaikan ja nyt heti kaivan esille työtodistukseni että hän voi tehdä mulle CV:n ( mulla todellakin on CV) ja pyysi monesti että tulisin viikonlopuksi hänen luokseen. Olin vähän nihkeä ja sanoin että okei, kun hän on varmaan yksinäinen.

En vaan mitenkään halua mennä. Nyt hän on soitellut mulle n. 10 kertaa ja tuli käymään eilen mun työpaikalla. Tänään soitti 3 kertaa, en vastannut.

Todella ahdistavaa enkä nyt tiedä mitä mun pitäisi tehdä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että tulet mielelläsi käymään, mutta et jää yöksi tai tule asumaan.

Vierailija
2/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin sun isäsi. Mee ainakin käymään ja juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mennä kylään isäsi luokse vaikka kahville. Ota leivokset mukaan. Vietä lyhyt hetki hänen kanssaan. Missään nimessä ei kannata olla yötä. Olet aikuinen ja itse säädät, mitä teet. Sano, että sinulla on niin paljon muita menoa. Voisit sopia, että tapaan häntä vaikka kerran kaksi kuukaudessa tiettynä päivänä kahvin tai ruuanlaiton merkeissä.  Isäsi on yksinäinen, mutta ei sinun tehtäväsi ole yrittää poistaa tuota yksinäsiyyttä.

Vierailija
4/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sosiaalityöntekijään ja kerro tilanteesta. Yhteystiedot löytynevät kotikaupungin nettisivuilta.