Lähtikö kånken villitys siitä kun Estelle prinsessa meni päiväkotiin kånken selässä joku vuosi sitten?
Ainakin silloin ajattelin kuvasta että tuleekohan noi reput nyt muotiin taas. Mun nuoruudessa kaikilla partiolaisilla oli kånkenit.
Kommentit (18)
Että aikuiset alkavat käyttää jotakin reppua siksi, että joku taapero käyttää sitä? Anna mun kaikki kestää!
Kånkenit ovat olleet käytössä ja samannäköisiä jo parikymmentä vuotta. Minulla on toisenlainen reppu, mutta olen ajatellut, että Kånken on hyvä reppu, kun sitä käytetään niin paljon. Mutta varmaan epävarmat ihmiset käyttävät sitä, koska luulevat sen olevan joku muoti-, ei käytännöllinen kapistus.
70-80-luvuilla Kånkenit oli tosiaan partiolaisten keskuudessa yleisiä. Silloin ei koululaisilla ollut vielä reppuja kovin yleisesti.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Että aikuiset alkavat käyttää jotakin reppua siksi, että joku taapero käyttää sitä? Anna mun kaikki kestää!
Kånkenit ovat olleet käytössä ja samannäköisiä jo parikymmentä vuotta. Minulla on toisenlainen reppu, mutta olen ajatellut, että Kånken on hyvä reppu, kun sitä käytetään niin paljon. Mutta varmaan epävarmat ihmiset käyttävät sitä, koska luulevat sen olevan joku muoti-, ei käytännöllinen kapistus.
Kånken on ollut saman näköinen varmaan jo 50 vuotta. Tai no, värejä ei ehkä ollut yhtä monta kuin nyt.
No ei. Kyllä tämä nykyinen villitys on alkanut ennen sitä.
Mitä tarkoitat? Mihin niin lähti? Vai tarkoititko alkoiko?
Vierailija kirjoitti:
70-80-luvuilla Kånkenit oli tosiaan partiolaisten keskuudessa yleisiä. Silloin ei koululaisilla ollut vielä reppuja kovin yleisesti.
Kyllä meillä sen ajan koululaisilla ihan yleisesti oli reppuja. Ei se mitään kivikautta ollut.
Jospa se menikin niin päin, että Estelle meni päiväkotiin Kånkenin kanssa, koska nyt on Kånken-muoti.
Juuri näin siinä kävi. Ja prinssi George aiheutti lappuhaalarimuodin.
kun olin koulussa 80- ja 90-luvulla, kånkenit oli vähän sellaisten vihernörttien reppu.
Vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleen että saakohan Estelle päiväkodissa välipalaa silloin kun muut lapset saavat?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleen että saakohan Estelle päiväkodissa välipalaa silloin kun muut lapset saavat?
Ei varmaankaan. Estelle pistetään nurkkaan katsomaan kun muut lapset natustelevat pähkinöitä ja puristavat pienissä kätösissään pillimehujaan.
Ei helvetti, te pilasitte päiväni. Miksi pienille lapsille pitää tyrkyttää massamuotireppua, joka on kaiken lisäksi aivan pirun ruma ja ylihintainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä sen ajan koululaisilla ihan yleisesti oli reppuja. Ei se mitään kivikautta ollut.
No ei meillä vaan. Olen siis itsekin sen ajan koululainen. Kyllä ruotsalaisista merkeistä Cavalet oli Fjällräveniä yleisempi.
Vierailija kirjoitti:
kun olin koulussa 80- ja 90-luvulla, kånkenit oli vähän sellaisten vihernörttien reppu.
Ja niitä myytiinkin vain jossain Partio-Aitassa ja muissa eräliikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 80-luvulla yleistyi sitten. 70-luvulla reppuja oli vain maalaispapoilla.
Täällä ei vissiin oo teinien vanhempia? Kyllä Kånkenit tuli uudestaan muotiin joku joku 5v sitten.
Ensimmäisen kerran muistan että ne olivat muodissa kun olin lukiossa 90-luvun puolivälissä.
ööö, tapahtuiko tämä -90-luvulla?