Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtikö kånken villitys siitä kun Estelle prinsessa meni päiväkotiin kånken selässä joku vuosi sitten?

Vierailija
22.09.2016 |

Ainakin silloin ajattelin kuvasta että tuleekohan noi reput nyt muotiin taas. Mun nuoruudessa kaikilla partiolaisilla oli kånkenit.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö, tapahtuiko tämä -90-luvulla?

Vierailija
2/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuiset alkavat käyttää jotakin reppua siksi, että joku taapero käyttää sitä? Anna mun kaikki kestää!

Kånkenit ovat olleet käytössä ja samannäköisiä jo parikymmentä vuotta. Minulla on toisenlainen reppu, mutta olen ajatellut, että Kånken on hyvä reppu, kun sitä käytetään niin paljon. Mutta varmaan epävarmat ihmiset käyttävät sitä, koska luulevat sen olevan joku muoti-, ei käytännöllinen kapistus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80-luvuilla Kånkenit oli tosiaan partiolaisten keskuudessa yleisiä.  Silloin ei koululaisilla ollut vielä reppuja kovin yleisesti.

Vierailija
4/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Että aikuiset alkavat käyttää jotakin reppua siksi, että joku taapero käyttää sitä? Anna mun kaikki kestää!

Kånkenit ovat olleet käytössä ja samannäköisiä jo parikymmentä vuotta. Minulla on toisenlainen reppu, mutta olen ajatellut, että Kånken on hyvä reppu, kun sitä käytetään niin paljon. Mutta varmaan epävarmat ihmiset käyttävät sitä, koska luulevat sen olevan joku muoti-, ei käytännöllinen kapistus. 

Kånken on ollut saman näköinen varmaan jo 50 vuotta. Tai no, värejä ei ehkä ollut yhtä monta kuin nyt.

Vierailija
5/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kyllä tämä nykyinen villitys on alkanut ennen sitä.

Vierailija
6/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Mihin niin lähti? Vai tarkoititko alkoiko?

Vierailija
7/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-80-luvuilla Kånkenit oli tosiaan partiolaisten keskuudessa yleisiä.  Silloin ei koululaisilla ollut vielä reppuja kovin yleisesti.

Kyllä meillä sen ajan koululaisilla ihan yleisesti oli reppuja. Ei se mitään kivikautta ollut. 

Vierailija
8/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se menikin niin päin, että Estelle meni päiväkotiin Kånkenin kanssa, koska nyt on Kånken-muoti.

Vierailija
9/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin koulussa 80- ja 90-luvulla, kånkenit oli vähän sellaisten vihernörttien reppu.

Vierailija
11/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleen että saakohan Estelle päiväkodissa välipalaa silloin kun muut lapset saavat?

Vierailija
12/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleen että saakohan Estelle päiväkodissa välipalaa silloin kun muut lapset saavat?

Ei varmaankaan. Estelle pistetään nurkkaan katsomaan kun muut lapset natustelevat pähkinöitä ja puristavat pienissä kätösissään pillimehujaan.

Vierailija
13/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, te pilasitte päiväni. Miksi pienille lapsille pitää tyrkyttää massamuotireppua, joka on kaiken lisäksi aivan pirun ruma ja ylihintainen!

Vierailija
14/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä sen ajan koululaisilla ihan yleisesti oli reppuja. Ei se mitään kivikautta ollut. 

No ei meillä vaan. Olen siis itsekin sen ajan koululainen. Kyllä ruotsalaisista merkeistä Cavalet oli Fjällräveniä yleisempi.

Vierailija
15/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun olin koulussa 80- ja 90-luvulla, kånkenit oli vähän sellaisten vihernörttien reppu.

Ja niitä myytiinkin vain jossain Partio-Aitassa ja muissa eräliikkeissä.

Vierailija
16/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 80-luvulla yleistyi sitten. 70-luvulla reppuja oli vain maalaispapoilla.

Vierailija
17/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vissiin oo teinien vanhempia? Kyllä Kånkenit tuli uudestaan muotiin joku joku 5v sitten.

Vierailija
18/18 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran muistan että ne olivat muodissa kun olin lukiossa 90-luvun puolivälissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme